Web Analytics
More
    Reklāma

    Neviennozīmīgi vērtējamie RIDE “elektrovelosipēdi” tagad pieejami arī Jelgavā un Ozolniekos

    Jaunākie raksti

    Elektrovelosipēdu koplietošanas pakalpojuma sniedzēja RIDE lietotājiem tagad ir iespēja izbaudīt elektrovelosipēdu nomas pakalpojumu arī Jelgavā un Ozolniekos.

    Lai paplašinātu savu klātbūtni Latvijas pilsētās un nodrošinātu klientiem ērtāko pārvietošanās transporta līdzekli, RIDE no šodienas uzsāk elektrovelosipēda nomas (koplietošanas) pakalpojuma sniegšanu Jelgavā un Ozolniekos. Turpinot paplašināties Jelgava un Ozolnieki seko tādām pilsētām un novadiem kā Jūrmala, Piņķi, Skulte, Jaunmārupe, Stopiņi, Berģi, Baloži, Vecāķi un, protams, Rīga. Visās šinīs vietās ir pieejami RIDE pakalpojumi!

    Reklāma

    Elektrovelosipēdi ir pieejami Jelgavā un Ozolniekos, kur tos varēs atrast un aktivizēt ar aplikācijas palīdzību. Aplikācija ir paredzēta gan iOS, gan Android viedierīcēm un ir pieejama attiecīgo platformu aplikāciju vietnēs. Lai būtu ērtāk uzsākt braucienu un lejupielādēt aplikāciju, pie elektrovelosipēda var vienkārši noskenēt uz tā atrodamo QR kodu, kas automātiski aizvedīs uz lietotnes lejupielādes vietni. Aplikāciju var arī atrast un lejupielādēt “RIDE” mājas lapā www.ridemobility.eu.

    Yadea ir jauna tipa elektrovelosipēdi, kādi vēl netiek piedāvāti Jelgavas nomas tirgū. Tie sniedz iespēju pārvietoties ar ātrumu līdz 25 kilometriem stundā, sēžot ērtā pozīcijā, tai pat laikā labi pārredzot apkārtējo satiksmi. Ar pilnu baterijas uzlādi un neminoties var nobraukt 50 kilometrus, kas sniedz iespēju sasniegt Ozolniekus, kas ir iekļauta teritorijā, kur elektrovelosipēdu pēc brauciena beigām var novietot. Sākotnēji Jelgavā tiks izvietoti vairāk nekā simts jaunie, pilnībā elektriskie, un dabai draudzīgie pārvietošanās līdzekļi. Pakalpojums ir pieejams visu diennakti un elektrovelosipēdi ir aprīkoti ar visiem nepieciešamajiem gaismas un skaņas signāliem, kas vēl vairāk uzlabo to spēju iekļauties ikdienas satiksmes plūsmā, kā arī nodrošinās ērtu, drošu un pamanāmu pārvietošanos diennakts tumšajā laikā!

    Nomas pakalpojuma uzsākšana ir bezmaksas, par katru nomas minūti jāmaksā tikai 0,19 EUR. RIDE elektrovelosipēdu ir iespējams arī rezervēt uz 5 minūtēm, kas arī ir bezmaksas pakalpojums. Visas dienas nomas maksa ir tikai 21,99 EUR, respektīvi, vienas dienas laikā no 00:00 – 23:59 netiks iekasēti vairāk par 21,99 EUR viena brauciena laikā. Ir iespēja izvēlēties kādu no abonementiem dienas vai nedēļas garumā, ikdienas braucieniem vai darbam, kurjera pakalpojuma sniedzējiem. Ir pieejami “referral” kodi, kurus būs iespējams nosūtīt draugiem. Draugs saņems 2 EUR bonusu bezmaksas braucienam, un Jūs saņemsiet 2 EUR, ja draugs būs veicis braucienu. Kā arī sekojiet FaceBook un Instagram sociālajos tīklos, lai pirmie uz par aktuālajiem piedāvājumiem un akcijām.

    RIDE elektrovelosipēdu koplietošanu sāka piedāvāt 2020. gada vasarā un šogad savu elektrovelosipēdu klāstu papildināja ar jauniem modeļiem, piedāvājot saviem klientiem nu jau vairāk nekā 800 elektrovelosipēdus Rīgā, Jūrmalā, Pierīgā un tagad arī citās Latvijas lielākajās pilsētās. RIDE pakalpojumu ir izvēlējušies izmantot vairāk nekā 100 000 klientu un kopš atklāšanas ir veikti vairāk nekā 3 000 000 km ar RIDE.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    26 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Normunds
    19.06.2023 14:01

    Šiem ir /nav vajadzīga mopēda vadītāja apliecība un ķivere?

    Kursors.lv
    19.06.2023 14:02
    Reply to  Normunds

    Līdz šim neesmu redzējis, ka kāds ar šiem drapakiem brauktu ar ķiverēm.

    Last edited 10 months ago by Kristaps Skutelis
    Tony
    19.06.2023 14:21
    Reply to  Normunds

    ķivere vajadzīga bērniem līdz 12 gadiem jo tas ir velosipēds(elektro, bet velosipēds.)

    pfff
    20.06.2023 07:14
    Reply to  Tony

    A kur pedāļi šiem velosipēdiem?!

    Kursors.lv
    20.06.2023 07:14
    Reply to  pfff

    Pedāļi ir noskrūvēti nost.

    Tony
    20.06.2023 08:30

    Kloķi tik palika

    aIs
    21.06.2023 16:01
    Reply to  Tony

    Tie nav elektrovelosipēdi. Veikta pārbūve un atbilst mopēdam. Velo ir jāminas un motors tikai palīdz. Tas ir definēts CSN.

    JurisS
    19.06.2023 16:40
    Reply to  Normunds

    Avārijas gadījumā nu jau būs pilnīgi vienalga – ir tev vai nav ķiveres! Un drīz jau būs gatavs likums, kur mēs visi vilksim ķiveres, lai brauktu ar skrejriteņiem, vienriteņiem utt.

    Vilis
    19.06.2023 21:38
    Reply to  JurisS

    Varu tev parādīt Abus veloķiveri kura saplīsa vairākos gabalos pēc trieciena ap trotuāra apmali, nebūtu saplīsusi ķivere, būtu saplīsusi galva. Un vairāk nekam nestāsti tādas muļķības.

    chaser
    19.06.2023 15:10

    Šis tāds interesants mikromobilitātes pārvietošanās līdzeklis. Cik esmu manījis visvairāk iecienīts mikrorajonu sūrās dzīves jauniešu un ēdiena piegāžu kurjeru vidū.

    Balu
    19.06.2023 15:17

    Neviennozīmīgi vērtējamie… kas ar to ir domāts? Stilīgi, bet bīstami?

    Kursors.lv
    19.06.2023 15:19
    Reply to  Balu

    Pieredze rāda, ka ar šiem verķiem brauc visatsaldētākā cilvēku daļa. Brauc pa ceļiem un brauc pa mežiem. Brauc pa trijiem vai pat četriem uz viena aparāta. Brauc neievērojot absolūti nekādus noteikumus un nomet, kur pagadās.

    digitalk
    19.06.2023 16:25
    Reply to  Balu

    tie pēc konstrukcijas un svara ir mopēdi, kuri tikuši izbīdīti caur CSN/CSDD ierobežojumiem kā velosipēdi (un pēc tam noskrūvēti pedāļi). attiecīgi, tie rada nopietnu traumu risku gājējiem.

    vai nu, vai nu!
    19.06.2023 16:56
    Reply to  Balu

    Vai nu norādiet, ka autors ir kāds no kursoriešiem, vai arī – preses relīze jāpārpublicē bez jūsu “radošajiem” un nedokumentētajiem pārveidojumiem! Citādi – kas tas par miksli?

    Kursors.lv
    19.06.2023 18:28

    Vajag, vajag mūsu radošo piešprici, ja uzskatām to par vajadzīgu. Būs vien jāpiecieš.

    digitalk
    19.06.2023 18:40

    ja preses relīzei ir pievienots virsraksts, tad iesaku to publicēt ziņas tekstā. tad nebūs šādu savdabīgu pretenziju.

    Kursors.lv
    19.06.2023 18:42
    Reply to  digitalk

    Negribu.

    digitalk
    19.06.2023 18:35

    vai tad pašradošā daļa nav tikai preses relīzes publikācijas virsraksts, kur resurss izpauž, ko par tādu ziņojumu domā? tekstuālā daļa paliek nemainīta vai arī beigās tiek pievienots redakcijas komentārs. kur mikslis?

    Kursors.lv
    19.06.2023 18:43
    Reply to  digitalk

    Tekstus preses relīzēm gan būtiski nemainām. Tik cik mēdzam aizvākt visādus klajus pašslavināšanas apzīmējumus (vadošais, lielākais utt.). Ja mainītu tekstu citādāk, tad tas būtu ļoti uzskatāmi norādīts.

    Kriptofasists
    20.06.2023 07:55
    Reply to  Balu

    Invaliditāti izraisoši un atbaidoši

    Kristaps
    19.06.2023 16:56

    Diemžēl šie braucamrīki Jelgavā ir izmētāti un novietoti daudz bēdīgāk nekā Bolt stāvdrāži.
    Viena sērga netika sakārtota, klāt nākamā.

    Krotow
    19.06.2023 17:43

    Alus nomocītās proletariāta jaunatnes un pārtikas piegādātāju iemīļotais transportlīdzeklis tagad arī Jelgavā. Pat nezinu vai tas ir progress.

    Kriptofasists
    20.06.2023 07:54

    Invalīdu skūterīši

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    20.06.2023 15:40

    Un kāds bija orģinālais relīzes virsraksts?

    Kursors.lv
    20.06.2023 15:46

    Neatceros. Relīze sen izdzēsta.

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    20.06.2023 15:50

    *oriģinālais

    Reklāma