Elektrovelosipēdu koplietošanas pakalpojuma sniedzēja RIDE lietotājiem tagad ir iespēja izbaudīt elektrovelosipēdu nomas pakalpojumu arī Jelgavā un Ozolniekos.
Lai paplašinātu savu klātbūtni Latvijas pilsētās un nodrošinātu klientiem ērtāko pārvietošanās transporta līdzekli, RIDE no šodienas uzsāk elektrovelosipēda nomas (koplietošanas) pakalpojuma sniegšanu Jelgavā un Ozolniekos. Turpinot paplašināties Jelgava un Ozolnieki seko tādām pilsētām un novadiem kā Jūrmala, Piņķi, Skulte, Jaunmārupe, Stopiņi, Berģi, Baloži, Vecāķi un, protams, Rīga. Visās šinīs vietās ir pieejami RIDE pakalpojumi!
Elektrovelosipēdi ir pieejami Jelgavā un Ozolniekos, kur tos varēs atrast un aktivizēt ar aplikācijas palīdzību. Aplikācija ir paredzēta gan iOS, gan Android viedierīcēm un ir pieejama attiecīgo platformu aplikāciju vietnēs. Lai būtu ērtāk uzsākt braucienu un lejupielādēt aplikāciju, pie elektrovelosipēda var vienkārši noskenēt uz tā atrodamo QR kodu, kas automātiski aizvedīs uz lietotnes lejupielādes vietni. Aplikāciju var arī atrast un lejupielādēt “RIDE” mājas lapā www.ridemobility.eu.
Yadea ir jauna tipa elektrovelosipēdi, kādi vēl netiek piedāvāti Jelgavas nomas tirgū. Tie sniedz iespēju pārvietoties ar ātrumu līdz 25 kilometriem stundā, sēžot ērtā pozīcijā, tai pat laikā labi pārredzot apkārtējo satiksmi. Ar pilnu baterijas uzlādi un neminoties var nobraukt 50 kilometrus, kas sniedz iespēju sasniegt Ozolniekus, kas ir iekļauta teritorijā, kur elektrovelosipēdu pēc brauciena beigām var novietot. Sākotnēji Jelgavā tiks izvietoti vairāk nekā simts jaunie, pilnībā elektriskie, un dabai draudzīgie pārvietošanās līdzekļi. Pakalpojums ir pieejams visu diennakti un elektrovelosipēdi ir aprīkoti ar visiem nepieciešamajiem gaismas un skaņas signāliem, kas vēl vairāk uzlabo to spēju iekļauties ikdienas satiksmes plūsmā, kā arī nodrošinās ērtu, drošu un pamanāmu pārvietošanos diennakts tumšajā laikā!
Nomas pakalpojuma uzsākšana ir bezmaksas, par katru nomas minūti jāmaksā tikai 0,19 EUR. RIDE elektrovelosipēdu ir iespējams arī rezervēt uz 5 minūtēm, kas arī ir bezmaksas pakalpojums. Visas dienas nomas maksa ir tikai 21,99 EUR, respektīvi, vienas dienas laikā no 00:00 – 23:59 netiks iekasēti vairāk par 21,99 EUR viena brauciena laikā. Ir iespēja izvēlēties kādu no abonementiem dienas vai nedēļas garumā, ikdienas braucieniem vai darbam, kurjera pakalpojuma sniedzējiem. Ir pieejami “referral” kodi, kurus būs iespējams nosūtīt draugiem. Draugs saņems 2 EUR bonusu bezmaksas braucienam, un Jūs saņemsiet 2 EUR, ja draugs būs veicis braucienu. Kā arī sekojiet FaceBook un Instagram sociālajos tīklos, lai pirmie uz par aktuālajiem piedāvājumiem un akcijām.
RIDE elektrovelosipēdu koplietošanu sāka piedāvāt 2020. gada vasarā un šogad savu elektrovelosipēdu klāstu papildināja ar jauniem modeļiem, piedāvājot saviem klientiem nu jau vairāk nekā 800 elektrovelosipēdus Rīgā, Jūrmalā, Pierīgā un tagad arī citās Latvijas lielākajās pilsētās. RIDE pakalpojumu ir izvēlējušies izmantot vairāk nekā 100 000 klientu un kopš atklāšanas ir veikti vairāk nekā 3 000 000 km ar RIDE.
Šiem ir /nav vajadzīga mopēda vadītāja apliecība un ķivere?
Līdz šim neesmu redzējis, ka kāds ar šiem drapakiem brauktu ar ķiverēm.
ķivere vajadzīga bērniem līdz 12 gadiem jo tas ir velosipēds(elektro, bet velosipēds.)
A kur pedāļi šiem velosipēdiem?!
Pedāļi ir noskrūvēti nost.
Kloķi tik palika
Tie nav elektrovelosipēdi. Veikta pārbūve un atbilst mopēdam. Velo ir jāminas un motors tikai palīdz. Tas ir definēts CSN.
Avārijas gadījumā nu jau būs pilnīgi vienalga – ir tev vai nav ķiveres! Un drīz jau būs gatavs likums, kur mēs visi vilksim ķiveres, lai brauktu ar skrejriteņiem, vienriteņiem utt.
Varu tev parādīt Abus veloķiveri kura saplīsa vairākos gabalos pēc trieciena ap trotuāra apmali, nebūtu saplīsusi ķivere, būtu saplīsusi galva. Un vairāk nekam nestāsti tādas muļķības.
Šis tāds interesants mikromobilitātes pārvietošanās līdzeklis. Cik esmu manījis visvairāk iecienīts mikrorajonu sūrās dzīves jauniešu un ēdiena piegāžu kurjeru vidū.
Neviennozīmīgi vērtējamie… kas ar to ir domāts? Stilīgi, bet bīstami?
Pieredze rāda, ka ar šiem verķiem brauc visatsaldētākā cilvēku daļa. Brauc pa ceļiem un brauc pa mežiem. Brauc pa trijiem vai pat četriem uz viena aparāta. Brauc neievērojot absolūti nekādus noteikumus un nomet, kur pagadās.
tie pēc konstrukcijas un svara ir mopēdi, kuri tikuši izbīdīti caur CSN/CSDD ierobežojumiem kā velosipēdi (un pēc tam noskrūvēti pedāļi). attiecīgi, tie rada nopietnu traumu risku gājējiem.
Vai nu norādiet, ka autors ir kāds no kursoriešiem, vai arī – preses relīze jāpārpublicē bez jūsu “radošajiem” un nedokumentētajiem pārveidojumiem! Citādi – kas tas par miksli?
Vajag, vajag mūsu radošo piešprici, ja uzskatām to par vajadzīgu. Būs vien jāpiecieš.
ja preses relīzei ir pievienots virsraksts, tad iesaku to publicēt ziņas tekstā. tad nebūs šādu savdabīgu pretenziju.
Negribu.
vai tad pašradošā daļa nav tikai preses relīzes publikācijas virsraksts, kur resurss izpauž, ko par tādu ziņojumu domā? tekstuālā daļa paliek nemainīta vai arī beigās tiek pievienots redakcijas komentārs. kur mikslis?
Tekstus preses relīzēm gan būtiski nemainām. Tik cik mēdzam aizvākt visādus klajus pašslavināšanas apzīmējumus (vadošais, lielākais utt.). Ja mainītu tekstu citādāk, tad tas būtu ļoti uzskatāmi norādīts.
Invaliditāti izraisoši un atbaidoši
Diemžēl šie braucamrīki Jelgavā ir izmētāti un novietoti daudz bēdīgāk nekā Bolt stāvdrāži.
Viena sērga netika sakārtota, klāt nākamā.
Alus nomocītās proletariāta jaunatnes un pārtikas piegādātāju iemīļotais transportlīdzeklis tagad arī Jelgavā. Pat nezinu vai tas ir progress.
Invalīdu skūterīši
Un kāds bija orģinālais relīzes virsraksts?
Neatceros. Relīze sen izdzēsta.
*oriģinālais