Ar lielu joni tuvojas pavasaris un ielās sāk atgriezties dažāda kalibra elektriskie stāvdrāži. Tā kā ne visi vēlas vai var izmantot koplietošanas braucamrīkus, šodien vēlos pavēstīt, ka Xiaomi ir izlaidis jauno Electric Scooter 4 Pro Max modeli, kas varētu būt īpaši piemērots ekspluatācijai pa mūsu bedrainajiem ceļiem.
Jaunais stāvdrāža modelis ir ļoti līdzīgs gada sākumā izziņotajam Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Plus, jo abi divi braucamrīki ir aprīkoti ar 960W (pīķa jauda) motoru, kas nodrošina trīs braukšanas režīmus un maksimālo ātrumu līdz 25 km/h. Tiesa, darba jauda Pro Max modelim ir 400W, bet Pro Plus modelim – 350W. Abi stāvdrāži ir aprīkoti ar 10.2 Ah akumulatoru, kas spēj nodrošināt līdz 60km nobraukumu un pilnībā uzlādējas 9h. Tāpat abiem skrejriteņiem ir iebūvēti pagriezienu indikatori, E-ABS bremžu sistēma un 10 collu riteņi. Jaunais stāvdrāzis sver diezgan jūtamus 21.3 kilogramus.
Galvenā Pro Max modeļa atšķirība no Pro Plus ir divu cilindru amortizators priekšpusē, kas ļauj padarīt braucienu krietni komfortablāku. Un īpaši Rīgas gadījumā tam varētu būt liela nozīme zinot, cik briesmīgā stāvoklī pie mums ir ceļi un ietves.
Electric Scooter 4 Pro Max stāvdrāzis jau bija paspējis nozibēt vācu MEdiaMarkt veikalā ar cenu 599.99 eiro un tas liek saprast aptuveni cenu līmeni, kādā šo produktu varēsim sagaidīt arī Latvijā.
Starp citu, vai tu jau CSDD piereģistrēji savu elektrisko stāvdrāzi? No šī gada sākuma tas ir jādara iekvienam, kas iegādājas un Latvijā vēlas ekspluatēt elektrisko skrejriteni vai velorikšu.
Pieredze: cik briesmīgs ir jaunais bubulis – elektriskā stāvdrāža reģistrācija?
Šķiet, ka sviras un atspere mazāk diltu no ceļa netīrumiem nekā šīs spīdīgās stabulītes. Vēl variants – īsa gājiena atspere vietā, kur deka savienojas ar stūres balstu.
10ah baterija uzlādējās ar 2A 5h laikā. Vecajiem xiaomi nāca 1,7A lādētāji.
Nobraukt līdz 60km? Iespējams tikai ar 10kg slodzi. Reāli ar 70kg ar vidēju ātrumu (~18km/h) Tie būs 35km max.
Jā, un smags.
Labākais variants ko vispār pirkt ir Joyor X5S (igaunijā Gpad Joyride, bet ar vecākiem kontr. un displ.) 500w 13Ah. (saliekāma stūre, ~15kg). Registrējams csdd. Man 90kg – attīstu reālus 45km/h, Ir attīstīts arī 48km/h barona iela (matīsa/tallinas), bet vējš bija no aizmugures. Jāpiezīmē ka kontrollierim palielināju Ampēras. Stockā viņi spiež 38-42km/h.
Ja vajag priekšā amortizāciju tad var ņemt no Joyor G modeli.
Joyor x5s ir sportiski manervējams.
Nobraukums parasti Ninebot grupas skrejriteņirm mērās šādi: bezvējš, ideāli gluds asfalts, riepas piepumpētas līdz ražotāja pieļaujamajam max, 15 kmh ātrums un 75 kg braucējs.
Tas joyor ir uz 48V? Jo priekš 36V 45kmh ir nereāli, kkad sen biju uzčipojis uz 500w (kilovats pīķī) xiaomi pro 2 un manus 90 kg viņš atteicās ātrāk par 32 kmh vilkt. Ja 48V tad ticams, bet tāpat nogalināsi tu to motoriņu ātri ja ar šādu ātrumu braukāsi.
Pieļauju ka šāda tipa amortizācija ātri vien izbeigsies ja brauks lietū – bremžu kluči pat jauni šitiem mazajiem stāvdražiem uzreiz pazūd ja pabrauc lietū un principā pēc katras reizes vai nu jāregulē vai jāmaina, visi sūdi no ceļa momentāli uz bremžu diska un beigas bremzēm. Tas pats būs šeit, vai arī vnk sarūsēs jo nav ne nokrāsotas, ne ar putekļsargiem pārklātas.
Un uz kurieni jūs steidzieties ar tiem 32 un 45 km/h? Nosist gājējus vai maisīties uz ceļa?
Nokļūt galā 2x ātrāk.
Šogad jau redzēju pirmo bezdelīgu! (skūtera pilots dodas lidojumā)
Tagad kad daudz cilvēku iet staigāt, saulīte un pavasara gaiss, šie nespēj laicīgi sabremzēties un beigās raujot iekšā zālienā, nevis nokļūst galā, bet krīt gar zemi.
Nosist gājēju var mierīgi arī ar 25km/h. Drīzāk jau pats sevi nosist.
Tāpēc šitie mēsli jāaizliedz :)
Kaut ko, kas brauc tik ātri, tiešām bez problēmām var reģistrēt csdd?
Stāvdrāzis – dīvaini pierast pie tāda vārda, atgādina zīmuļdrāžamo. Un vēl atcerējos grūdmūsvelcjūs… vai otrādi.
Ir realāks skaidrojums. Taču publiski to skaitās nepieklājīgi minēt.
Šis Microsoft gājiens varētu sekmēt Linux popularizēšanu, jo Win 11 uz vecākiem datoriem nestrādās.