Web Analytics
More
    Reklāma

    Äike piedāvā pirmo elektrisko skrejriteni, kuru varēs automātiski atslēgt no attāluma

    Jaunākie raksti

    Mūsu Ziemeļu kaimiņi atkal radījuši kādu interesantu produktu un uzņēmumu, kas ir Äike elektriskais skrejritenis, kuru tie pozicionē kā pirmo, ko var atslēgt un noslēgt automātiski, pateicoties Bluetooth savienojumam un distances sensoram.

    Äike T elektriskais skrejritenis ir viens no retajiem, kas netiek ražots Ķīnā, un šādu pašu apgalvojumu par saviem produktiem pauž mobilitātes serviss Tuul, kas šajā gadā uzsācis darbību Rīgā. Tāpat Äike ir zināms kā skrejretiņu ražošanas uzņēmums, kas koncentrējas uz tehnoloģisko pusi, jo viņi būs pirmie, kuri ļaus savu skrejriteni atslēgt automātiski no distances.

    Reklāma

    Tas būs iespējams pateicoties Bluetooth savienojumam ar lietotāja viedtālruni un Äike lietotni, kas autentificēs konkrēko skrejriteņa īpašnieku. Tuvojoties savam transporta līdzeklim, tas automātiski atslēgsies un uzreiz būs iespējams doties ceļā, bet pēc tam, beidzot braucienu un dodoties prom no skrejriteņa, tas automātiski aizslēgsies. Šis viss skan ļoti ērti, jo līdz šim atbloķēšana vairāk bija saistīta ar PIN koda pieprasīšanu, un jebkurā gadījumā bija nepieciešamas papildu darbības telefonā.

    Šī nebūs vienīgā Äike tehnoloģiskā “fīča”, jo tā akumulatoru būs iespējams uzlādēt caur USB-C pieslēgvietu, un šis akumulators varēs lādēt citas ierīces, kalpojot par bezvadu akumulatoru. Tāpat elektriskajā skrejritenī ticis iebūvēts mazāka izmēra akumulators, kas atbildēs par GPS izsekošanu. Ar vienu uzlādi būs iespējams nobraukt 40km, kas ir visai klasisks standarts konkrētajā produktu segmentā.

    Äike T elektriskā skrejriteņa cena būs sākot no 999 EUR, un pagaidām to ir iespējams rezervēt, un plānotā piegāde tieši Eiropas tirgum būs šī gada pēdējā ceturksnī. Vēlēsim kaimiņu uzņēmumam veiksmi biznesā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Basics
    25.10.2022 17:41

    Visu ko izgudro, tik ne to, ko patiešām vajadzētu – lai nepamestu kur pagadās, lai nevarētu pabraukt divatā (tas gan mazāk vajadzīgs, bet tad kāpēc ierobežot ja nevar izkontrolēt), lai nemauktos virsū gājējiem (max ātrums uz ietvēm ar gājējiem).

    digitalk
    25.10.2022 23:20
    Reply to  Basics

    tas nav īres skrejritenis, varu vadāt līdzi kaut kartupeļu maisu savā svarā, ja pavilks. tas, starp citu, viņu specenēs ir noklusēts cik pavilks, motora jaudas ierobežojums esot atkarīgs no vietējās likumdošanas. tas pats attiecas uz parkošanu — ja CSN ir atļauts, tad varu atstāt “kur pagadās”, tāpat kā motociklisti atstāj savus dampjus uz ietves.

    par max ātrumu uz ietves izklausās tikpat labi, cik neiespējami realizēt.

    Basics
    25.10.2022 23:55
    Reply to  digitalk

    Par ietvi – vēl pagājušā gadā lasīju, ka Maskavā sāka ierobežot ātrumu vietās, kur ir daudz cilvēku. Pajāt uz GPS kļūdu, neviens skūterists nenomirs no tā ka pabrauks lēnāk (un samaksās vairāk), bet ja uzjāsies virsū gājējam – traumas būs mazākas.

    digitalk
    26.10.2022 00:18
    Reply to  Basics

    pie mums Bolt arī parkos un pie skolām bremzē, cik lasīts.

    nezinu, kā citi, laikam kā Ride mopēdi ar kastrētiem pedāļiem, lai skūteristiem nemaisa testies pa ietvi. bezzobainā CSDD neko nedara, pie vadības būs kāds “elitei” pietuvinātais vai sadots “uz ķepu” pareizajiem cilvēkiem.

    bet raksts ne par izīrētājiem :) Äike mājaslapa izskatās smieklīga ar renderētajām bildēm, tā vien liekas, ka tas ir lēts Kikstartera uzmetiena projekts, kur produkts nav pat prototipa fāzi pametis. tāpat aizdomīgi izskatās sarkanais lukturis, kas paslēpts aiz aizmugurējā rata — nav saprotams vai tas būs normāli saskatāms.

    Biteme
    26.10.2022 09:22
    Reply to  digitalk

    Kretīni uz nomas skūteriem ir radījuši noteikta veida reakciju uz šiem braucamajiem) Lai gan pašam braucamajam nav vainas, kā jebkuram citam.

    Reklāma