Reklāma

BMW prezentējis elektrisko divriteni, ar kuru varēs sasniegt 60km/h ātrumu

Jaunākie raksti

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

“Xiaomi” prezentējis strādājošu cilvēkveidīgo robotu “CyberOne”

Laikam jau sen aiz muguras ir tie laiki, kad elektronikas uzņēmums varēja izziņot jaunu tālruni un dēvēt to par...

“Meta” beidzot sāk testēt “Messenger” sarunu šifrēšanu

Uzņēmums "Meta" jau samērā ilgi strādā pie tā, lai tai piederošās saziņas lietotnes sniegtu pilnu šifrēšanu (end-to-end encryption) čatiem....

Shazam datora versija beidzot iegūst oficiālu atbalstu Apple M sērijas procesoriem

Apple oficiāli jau vairākus gadus ir Shazam īpašnieks, bet tās datora versija bija palikusi nedaudz ēnā, un beidzot, pēc...

Opel Astra apskats – vai Stellantis spēs izglābt Opel?

Opel savas laikā ir piedzīvojis pamatīgas izmaiņas. Pēdējās izmaiņas ir kopš 2017. gada, kad PSA (Peugeot Citroën) automobiļu ražošanas...

Vācijā notiekošajā mobilitātes šovā uzņēmums BMW prezentējis divus jaunus divriteņu braucamrīkus, no kuriem viens ir elektriskais velosipēds, kas varēs sasniegt 60km/h lielu ātrumu.

Īpašais i Vision AMBY modelis ir veidots ļoti dizainiski, un reizē tas ir pat ļoti jaudīgs elektriskais divritenis, tāpēc ka tas būs aprīkots ar iespaidīgu 2000Wh bateriju. Parasti to ietilpība varētu būt 400-700Wh robežās. Šī lielā baterija ar elektrisko piedziņu ļaus nobraukt līdz pat 300km, protams, tas ir ar mazāko palīdzību. Toties ar īpašo lielākās palīdzības režīmu būs iespējams sasniegt līdz pat 60km/h, kas ir visai iespaidīgi elektriskajam velosipēdam. Kā norāda BMW, tad ritenis, iespējams, būs spējīgs pielāgot ātrumu, balstoties uz savu lokāciju, tādējādi apdzīvotās vietās to ierobežojot līdz oficiālajiem 25km/h.

Lai arī maksimālais ātrums ir iespaidīgs, tomēr braucējam tāpat nāksies mīties, citādāk nebūs iespējams sasniegt arī 60km/h. Šādā režīmā baterija gan spēs nodrošināt tikai 75km ilgu elektrisko piedziņu, kas tāpat ir pietiekami daudz. Kā norāda pieejamā informācija, tad, lai izmantotu riteņa pilnās iespējas, to nāksies speciāli reģistrēt un izmantot arī numurzīmi, citādāk maksimālais ātrums būs jāierobežo vien līdz 25km/h. Stūres priekšā un sēdekļa balstā būs iebūvēts LED apgaismojums, nodrošinot redzamību un drošību arī tumšākajos gada mēnešos. Papildu informācija un vadība būs iespējama arī no īpašās lietotnes, kas braucēju savienos ar velosipēdu. Par cenu gan pagaidām netiek runāts, tomēr tā kā šis izskatās arī pēc mākslas darba, tad tā noteikti būs vairāki tūkstoši eiro.

Reklāma

18 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
18 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
36h
08.09.2021 14:26

Labāk pastāstiet, vai rati ar 12 spieķiem ir diezcik laba doma? Es pat vieglam šosejniekam negribētu tik maz – ne aizmugurē, ne priekšā. Te ir kāds knifs?

fufcix
08.09.2021 15:04
Reply to  36h

12 spieķi, lai vieglāk uzsist astotnieku :-)

Kaspars Baradach
08.09.2021 15:51
Reply to  36h

pirmkārt spieķi viņam ir 24 uz ratu, otrkārt, ļoti resnas riepas. nekas tur neizjuks.

36h
08.09.2021 16:56

ok, sānu bildē redzams fetbaika spieķojums, kautkādi moča spieķi arīdzan.

nav pieminētas dažas interesantas lietas
https://paultan.org/2021/09/07/bmw-i-vision-amby-no-electric-bicycle-its-a-pedalec/

Rudolfs Putnins
08.09.2021 14:34

Tā jau smuks ričuks, bet 60kmh nav nemaz tik daudz e-transportam šajā formātā. Cerams, ka tam aparātam ir standarta detaļas.

BMW
09.09.2021 08:50

Kāda standarta? Mūsdienās visu var nomainīt vai salabot, ne viss būs LV darbnīcā uz vietas.

Rudolfs Putnins
09.09.2021 10:47
Reply to  BMW

Tas pats Shimano vismaz ir EU dabonams. Būtu traki nolietojamām detaļām palikt atkarīgam tikai no Bavārijas labvēlības.

BMW
09.09.2021 10:59

Tu tak redzi, ka tur nav nekāda Shimano.

Elektriķis
08.09.2021 16:29

Šis domāts siltajām zemēm, kurās nelīst lietus. Kāds būs izskats, ja tam pieliks dubļu sargus?

BMW
09.09.2021 09:00
Reply to  Elektriķis

Konceptam neliek dubļu bleķus. Un kāpēc domāt par spec. dubļubleķiem (vismaz pakaļējam ratam) šajā svarīgajā brīdī, kad komunicējam mūsu mobilitātes vīziju? Mēs gribējām samazināt svaru, pakaļā liekot chainstays tikai vienā pusē (un tāpēc nācās maukt bremžu rotoru tajā pat pusē, kur zobratu). Dakšu ar vienu kāju ir patentējis Cannondale, tāpēc to neizmantojām – toties uztaisījām kokpitu bez iznesuma. Dakša kā močiem, ar staiguli apakšā. Siksnas pievads. Un tu tagad žēlojies, ka nav dubļusargu))

Elektriķis
09.09.2021 09:26
Reply to  BMW

Par zobsiksnu esmu priecīgs. Varbūt ka tas nav pareizi, bet tad, kad apskatu kādu izstrādājumu, iejūtos tā lietošanā. Pašam ir velo ar zobsiksnu un dubļu bleķiem. Tos uzreiz neuzliku (papildaprīkojums). Pēc dažiem izbraucieniem pa slapju ielu, sabojāju “skaistumu” un uzliku. Taisot konceptu, vajadzētu padomāt līdz galam par lietošanu.
Tagad skatos uz auto konceptiem (un pat uz jau saražotajiem) un šausminos par durvju rokturiem. Man pietika ar ZOE aizmugurējo durvju rokturi.

bleķis
09.09.2021 10:08
Reply to  Elektriķis

Manā sapratnē koncepts ir kādas idejas demonstrēšana, kas varbūt aiziet sērijā, varbūt neaiziet, vai aiziet krietni izmainītā veidā. Būtībā tas ir pieteikums, ambīciju demonstrēšana, nevis sērijveida izstrādājums.

Elektriķis
09.09.2021 10:25
Reply to  bleķis

Kur ir robeža starp ideju idejas dēļ un ideju praktiskajam pielietojumam?

KKTK
09.09.2021 10:32
Reply to  BMW

Paldies, ka ceļi sitīsies pret stūri, jo stūrei nav iznesuma.

Elektriķis
09.09.2021 10:40
Reply to  KKTK

Pieņemu ka riteņu bāze ir garāka, un ceļi nesitās pret stūri.

stūre
09.09.2021 11:01
Reply to  Elektriķis

Bildē var redzēt, kur ir pedāļi, kurš stūre un kur priekšējā rata ass (spoileris – tālu priekšā).

KKTK
08.09.2021 20:21

Šī riteņa renderētāji nekad nav braukuši ar MTB, jo tikai tādi varētu uzstutēt bremžu supportus uz tādiem sērkociņiem.

Smaidīgais
09.09.2021 08:53

Pāris tūkstošu cenas minējums ir pārmērīgi optimistisks un drīzāk būs ap desmitnieku. Laba paultan.org saite, kur sīkāk aprakstīta gudrā vadība un vairāk bildes. Kopējam stilam derētu vēl vienpusējā dakša priekšā. Fanoju par pagriezienu rādītājiem, kā nav manā e-velo, jo pie 45km/h un ja vēl mitrs segums, bremzējot baigi ar rokām plātīties negribas.

Reklāma