Reklāma

VW akumulatoriem garantēs 70% ietilpību 8 gadus vai 160 000 km

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Volkswagen Center of Excellence for Battery Cells vadītājs Frank Blome pastāstījis, ka uzņēmuma lielākais uzsvars universālās MEB platformas elektroauto ir nodrošināt akumulatoru uzticamību.

Volkswagen garantēs 70% akumulatora ietilpības saglabāšanu vismaz 8 gadus vai nobrauktus 160 000 kilometru ar elektroauto. Vienlaikus gan Volkswagen paziņojis, ka automašīnas, kas vecākas par 8 gadiem vairs nebūtu uzskatāmas par izmantojamām, jo tad tās kļūst dārgi uzturēt.

Elektroauto iegāde uzskatāma par vēl neizpētītu lauciņu – pircējam netiek skaidri pateikts, kas tieši viņu sagaida. Visi zina, ka akumulatora nomaiņa automašīnai būs ļoti dārga, bet šāda garantija varētu veicināt potenciālo pircēju pievēršanos šāda pirkuma izskatīšanai un izdarīšanai.

Volkswagen pat ņēmis vērā, ka ne visi autovadītāji pareizi izturēsies pret akumulatoriem. Tiek ieteikts auto akumulatorus uzlādēt līdz 80%, nevis 100%. Turklāt uzlādi ieteicams veikt lēni, nevis izmantot pie lielceļiem esošās ātrās uzlādes stacijas.

AvotsVW
Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
AndrisB

Ieteicams uzlādēt lēni, bet cilvēki to darīs ātri, kāda jēga no tādas rekomendācijas? Tas labi, ka VW iesaistās, lielāka konkurence, zemākas cenas.

Reinis Rozitis

Nu re, vēl viens iemesls, kapēc apstiprinās apgalvojums, ka Tesla aizvien var nesatraukties par konkurientiem (kā saka Musks – “still waiting”) – ja viens ražotājs runā par 1.6 milj km (~4000 uzlādes cikliem), bet otrs par 160k un pēc tam labāk vairs nē .. tad klientam izvēle, manuprāt, ir gana vienkārša.

LAN

Tesla Model 3 akumulatoru garantijas nosacījumi pagaidām ir līdzīgi.
Vienīgi komentārs ka astoņus gadus pēc iegādes vajadzētu braukt vienā virzienā uz Tolmetu gan šķiet jocīgs, jo īpaši laikā kad Musks pievērš uzmanību savu auto reduktoru un akumulatoru ilgmūžībai. Varbūt šis komentārs bija domāts par dīzeļiem?

Skābene

VW pamazām virzās auto nomas virzienā, jo reti kurš gribēs ieguldīt naudu mašīnā, ko pēc Līzinga perioda beigām nevarēs nevienam pārdot.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: