Web Analytics
More
    Reklāma

    Škoda Epiq koncepts demonstrē čehu versiju par plašām masām pieejamu elektromobilitāti

    Jaunākie raksti

    Čehu autoražotājs Škoda iepazīstinājis ar elektriskā koncepta Epiq konceptu, kas nākamgad kļūs par budžeta klases sērijveida modeli ar sākumcenu ap 25 tūkstošiem eiro. Kā redzams attēlos, jaunais koncepts demonstrē krasi atšķirīgu dizaina valodu, ja salīdzinām ar līdzšinējiem Škoda modeļiem.

    Ražotājs jau iepriekš prezentēja “Modern Solid” dizaina valodu, kas tad būs pamatā nākotnes Škoda dizainiem un šis būs viens no pirmajiem modeļiem, kas veidots atbilstoši šai jaunajai filozofijai.

    Koncepta garums ir aptuveni 4,1 metrs, kas liek domāt, ka tā ir Kamiq elektriskā alternatīva. Škoda pārstāvji gan norāda, ka šis topošais modelis ir krietni ietilpīgāks nekā Kamiq, pateicoties elektroauto platformai – visticamāk, MEB Entry. Tā kravas nodalījuma ietilpība ir solīdi 490 litri (Kamiq 400 litri), kas to jau tuvina klasi lielākām mašīnām, piemēram, tagadējam Karoq.

    Interesanti, ka arī Volkswagen zīmola bosi izteikušies tieši par vietas daudzumu, proti, šis Epiq krosovers ir radniecīgs VW ID.2all konceptam – tehniski tie būs ļoti līdzīgi, lai neteiktu identiski. Par ID.2all konceptu teikts, ka tas ir “ietilpīgs kā Golf, bet pieejams kā Polo”. Acīmredzot, vietas daudzums salonā būs viens no stiprajiem šo modeļu punktiem.

    Čehi pagaidām saglabā klusēšanas politiku jautājumos par akumulatoru un nobraucamo attālumu, bet tiek solīts, ka mašīna nobrauks vairāk nekā 400 kilometrus WLTP ciklā. Turpinot par mašīnu – lai arī šis formāli ir koncepts, mazticams, ka auto ļoti mainīsies līdz nonākšanai sērijveida ražošanā. Protams, būs dažādas detaļas, bet lielos vilcienos Epiq izskatīsies apmēram šādi, kad tas nākamgad nonāks ražošanā. Šogad no Škoda vēl tiek gaidīti jaunumi – ražotājs prezentēs nedaudz lielāku Elroq elektrisko krosoveru, bet šos jaunos modeļus 2026. gadā papildinās jaunās paaudzes Enyaq un Enyaq Coupe modeļi.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ThinkGreen
    19.03.2024 09:01

    Es saprotu, ka pasaulē lauksaimnieki ir turīgi dēļ globālās pārtikas trūkuma, bet kad autoražotāji sāks ražot braucamos arī priekš parastajiem pilsētniekiem, kuriem ikdienā jāpārvietojas pa normālu ceļu kā latvijā. Ne jau visiem vajag pa bezceļiem braukt ar SUV, X(over) un sēdēt 2 di(r)su augstumā! Pēdējos gados to vien redzi kā tiek ražotas paaugstinātas automašīnas, bet kam tas vajadzīgs? Kāda praktiskā jēga no tā? braucu ikdienā vairāk kā 20 gadus un ne reizi ar parasto klīrensu nav bijušas problēmas!

    Reklāma