Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Tiguan pieejams Latvijā – tagad arī ar 120 km nobraukuma distanci tikai ar elektrību

    Jaunākie raksti

    Viena no Volkswagen veiksmīgākajiem apvidus modeļiem – Tiguan – trešā paaudze tagad ir pieejama Latvijā. Papildu iecienītajiem benzīna (eTSI) un dīzeļdzinējiem (TDI), jaunais Tiguan pirmo reizi ir pieejams arī kā plug-in hibrīds (eHybrid), kas ļauj ar elektroenerģiju nobraukt līdz pat 120 kilometriem (WLTP) un nodrošina 50 kW līdzstrāvas ātrās uzlādes iespēju. Īpašā iepazīšanās cena modeļiem ar benzīna dzinēju ar daļējā hibrīda piedziņu sākas no 31 300 eiro, bet eHybrid – no 37 200 eiro, ieskaitot Latvijas valsts atbalstu 2 250 eiro apmērā. Tāpat arī pieejami Volkswagen Baltijas 30 gadu jubilejas modeļi ar īpašu papildu aprīkojuma klāstu.

    Jaunais Tiguan izceļas ar modernākajām tehnoloģijām un harizmātisku dizainu. Automobilim ir viena no labākajām aktīvajām šasijām savā segmentā, jauna intuitīva informācijas un izklaides sistēma un jaunā adaptīvā balstiekārtas kontroles sistēma DCC Pro, kas optimizē komfortu un dinamiku. Jauns ir arī digitālais displejs Digital Cockpit, paplašinātas realitātes acs līmeņa (head-up) displejs, kā arī rotējošais slēdzis ar mazizmēra ekrānu, kas izvietots viduskonsolē, ar kuru iespējams regulēt braukšanas režīmus un skaļumu. Papildaprīkojumā pieejama premium līmeņa pneimatiskās masāžas funkcija priekšējiem sēdekļiem, kā arī IQ.LIGHT HD matrix priekšējie lukturi. Jaunais Tiguan ir tikai par 30 mm garāks (4 539 mm) nekā tā priekšgājējs, bet bagāžas nodalījuma tilpums ir palielinājies par 37 litriem, sasniedzot 652 litrus.

    Reklāma

    Jaunā Volkswagen Tiguan izmēģinājums Nicā – vai kardinālās izmaiņas atmaksāsies?

    Piedziņu daudzveidība

    Jaunā Tiguan dzinēju klāstā ir dažādas piedziņas, tostarp ekonomisks 1,5 eTSI benzīna dzinējs ar 48V daļējā hibrīda tehnoloģiju, nodrošinot 96 kW (130 ZS) un 110 kW (150 ZS) jaudu. Šī inovatīvā sistēma uzlabo paātrinājumu, noteiktos apstākļos atbalsta braukšanu tikai ar elektroenerģiju un optimizē degvielas patēriņa efektivitāti, nodrošinot iespējas ietaupīt pat 0,5 l/100 km. Starp dīzeļdzinējiem tiek piedāvāts 2,0 TDI SCR dzinējs, kas pieejams ar 110 kW (150 ZS) un jaudīgāku 4MOTION versiju ar 142 kW (193 ZS). Svarīgi, ka jaunais Tiguan visās versijās tagad būs pieejams tikai ar automātisko (DSG) pārnesumkārbu, uzlabojot braukšanas komfortu un efektivitāti.

    Plug-in hibrīds ar elektriski veicamo attālumu līdz pat 120 km

    Jaunais Tiguan eHybrid sniedz iespēju ar elektroenerģiju nobraukt līdz pat 120 kilometriem (WLTP). Tagad standarta aprīkojumā ir pieejams 19,7 kWh litija jonu akumulators un CCS (kombinētā uzlādes sistēma), kas piemērota līdz 11 kW maiņstrāvas (AC) un 50 kW ātrai līdzstrāvas (DC) uzlādei. Izmantojot līdzstrāvas lādētāju, akumulatora uzlāde no 0% līdz 80% aizņem tikai 25 minūtes, bet, izmantojot maiņstrāvas lādētāju, akumulatoru iespējams uzlādēt no 1% līdz 100% divu stundu laikā.

    Premium salons

    Digitālais displejs Digital Cockpit, kas balstīts uz ceturtās paaudzes modulārās informācijas un izklaides sistēmas matricu MIB4, nodrošina informācijas apmaiņu ar vadītāju un ļauj izmantot dažādus digitālos pakalpojumus un lietotnes. Displejā ar līdz pat 15 collu ekrānu pieejamas tādas funkcijas kā navigācija, skaņas sistēma un klimata kontrole. Turklāt paplašinātas realitātes acs līmeņa (head-up) displejs uzlabo navigāciju, projicējot joslas skatu tieši uz vējstikla, palīdzot šoferim savlaicīgi mainīt braukšanas joslu, kā arī vizualizējot aktuālo braukšanas ātrumu un dinamisko ceļa zīmju atpazīšanu. Jauno rotējošo slēdzi ar mazizmēra ekrānu, kas izvietots viduskonsolē, iespējams izmantot, lai regulētu braukšanas režīmus, radio skaļumu vai arī salona apgaismojuma krāsas. Savukārt daudzas automobiļa funkcijas, tostarp stūres apsildi vai gaisa kondicionieri, iespējams viegli pielāgot, izmantojot jauno IDA balss asistentu, kas ir balstīts uz mākslīgā intelekta platformu ChatGPT.

    Atkarībā no aprīkojuma ergoActive priekšējo sēdekļu jostasvietas balstu iespējams regulēt četros virzienos un iestatīt ar pneimatiskās 10 kameru spiediena punktu masāžas funkciju, turklāt sēdekļu apsildi un ventilāciju var aktivizēt automātiski atkarībā no temperatūras ārā. Šādas funkcijas citkārt ir pieejamas tikai premium klases modeļos

    Standarta aprīkojumā plašs asistentu sistēmu klāsts

    Vairākas komforta un asistentu sistēmas ir iekļautas standarta aprīkojumā – Side Assist (braukšanas joslu maiņas asistents), Front Assist (sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma), Lane Assist (braukšanas joslu uzturēšanas asistents) un Hill start assist (automātiskā pretatpakaļripošanas sistēma), kā arī dinamiskā ceļa zīmju atpazīšana.

    Pieejams arī plašs papildu aprīkojuma klāsts – Park Assist Plus un stāvvietā novietošanas asistenta Park Assist atmiņas funkcija atceras automobiļa novietošanas manevrus, braucot ar ātrumu zem 40 km/h un līdz 50 metru attālumā. Jaunums ir arī attālinātas novietošanas stāvvietā asistents Park Assist Pro – ar Volkswagen lietotnes palīdzību ir iespējams iebraukt Tiguan stāvvietā un izbraukt no tās, izmantojot mobilo tālruni. Savukārt Trailer Assist palīdz manevrēšanai ar piekabi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Labvēlis
    03.04.2024 16:47

    Vāāāārbūt pagaidīšu kad škoda/seat ielieks tos dzinuļus unītī ar mazāk prikoļņu salonu.

    Laimīgais Lūks
    03.04.2024 22:57

    Tās $25 planšetes nosit apetīti.

    Kārlis
    04.04.2024 09:18

    Ja paskatās Xiaomi su7 un tā cenu tad liekas, ka kosmoss pret zirgu pajūgu.

    xs1
    04.04.2024 13:17
    Reply to  Kārlis

    Kārtīgs Xiaomi autosalons Rīgā ar visu servisu un uzreiz puse no EU elektrosegmenta brendiem aizietu pa skuju taku :)

    Kursors.lv
    04.04.2024 14:15
    Reply to  xs1

    Iespējams, pēc kādiem 5-10 gadiem tas tiešām tā varētu notikt.

    LAN
    04.04.2024 21:30
    Reply to  xs1

    Līdzīgi kā ar telefoniem, puemēram, LG

    Reklāma