Web Analytics
More
    Reklāma

    CeBIT 2017 – galvenā uzmanība vadošajai tēmai – “Lietu internets”

    Jaunākie raksti

    Vai tā būtu reāllaikā īstenota atrašanās vietas noteikšana loģistikā, valstu robežas pārsniedzoša mašīnas-mašīnas komunikācija, elektriski darbināti robotizēti taksometri vai ēkas ar viedu energopadeves vadību – inteliģentā lietu saslēgšana vienā tīklā caur internetu veselām tautsaimniecības nozarēm paver durvis uz jaunu ēru. Saskaņā ar pirms neilga laika publicētu Vācijas korporatīvā konsultāciju biroja IDC pētījumu 2020. gadā jau 30 miljardi mašīnu un citu fizisku produktu savstarpēji sazināsies caur globālo datu tīklu. Kā rāda IT koncerna “Cisco” aplēses, Vācijā vien uz vienu iedzīvotāju – no zīdaiņa līdz senioram – vidēji būs ap desmit ar internetu savienotu ierīču.

    Uzņēmumiem, kas jau agrīni savā saimnieciskajā darbībā izšķiras par lietu internetu, rodas iespaidīgas iespējas – sākot no procesu optimizēšanas, pievienotās vērtības radīšanas esošajiem produktiem, līdz pat jaunu tirgu atklāšanai. Tomēr realitātē vācu uzņēmumu tieksme pēc inovācijām pagaidām vēl ir ieturēta, īpaši ja runa ir par lietu interneta tehnoloģijām. Divi no trim uzņēmumiem līdz šim vēl nav varējuši pat izmēģināt tās dzīvē.

    Reklāma

    CeBIT piedāvā jebkurai nozarei piemērotus lietu interneta risinājumus

    Vispārēji secināms – ja runa ir par lietu internetu (IoT), tad daudzi uzņēmumi pagaidām vēl tikai meklē pareizo stratēģiju. Tādēļ talkā nāk CeBIT, ne tikai prezentējot milzīgu lietu interneta risinājumu piedāvājuma klāstu, bet arī radot iespēju veidot vērtīgus kontaktus ar potenciālajiem partneriem un nākotnes klientiem. Līdz ar to profesionālajiem izstādes apmeklētājiem svarīga pieturvieta būs halle Nr. 12 ar lielo M2M / IoT paviljonu, kur “Eurotech” sadarbībā ar partneriem, piemēram, ar “OSGi Alliance”, “Red Hat” un “Oneserve” prezentēs dažādām nozarēm piemērotus nākotnes lietu interneta risinājumus, kas veidoti pēc atvērtiem un industriāliem standartiem. Šeit uzmanības centrā būs ilgtspējīga procesu pilnveide un jaunu darījumu modeļu īstenošana. Izstādes laikā arī vācu uzņēmums “Device Insight” prezentēs jaunu lietu interneta platformu, ar kā palīdzību ir iespējams pilnībā automatizēti analizēt tehnikas darbību. Iegūtos datus vizualizē internetā balstītā informācijas panelī, lai agrīni varētu diagnosticēt apdraudētās iekārtu daļas.

    Pirmo reizi kopš desmit gadiem izstādē CeBIT ar lielu stendu atkal būs pārstāvēts uzņēmums „Telefónica Deutschland“. Uzņēmums prezentēs biznesa klientiem individuāli pielāgotus risinājumus, kā arī M2M produktus. Līdzās minētajam klienti uzzinās, kādus lietojumus gala klientiem ir izstrādājis tā meitas uzņēmums „Telefónica NEXT”, piemēram, šobrīd tik strauji augošajā progresīvās datu analīzes jomā.

    Intensīvu zināšanu apmaiņu nodrošinās lietu interneta ekspertu konference, kas norisināsies tiešā ekspozīcijas zonu tuvumā. Vadošie tehnoloģiju izstrādātāji no CeBIT partnervalsts Japānas šogad ar saviem IoT risinājumiem būs pārstāvēti hallē Nr. 12 (un hallē Nr. 4), piemēram, “M2M Alliance”, “Soracom”, kā arī e-mobilitātes pionieris “Tesla”. Šim aktuālajam tematam ir pievērsušies arī daudzi citi starptautiska mēroga spēlētāji, piemēram, “Huawei”, “IBM”, “Vodafone” vai “Deutsche Telekom”. “Deutsche Telekom” pagājušajā gadā vācu valodā runājošajās valstīs 150 ražošanas un transporta nozares IT politikas veidotāju vidū veica aptauju par lietu interneta risinājumu potenciālu. 73 procenti respondentu norādīja, ka viņi šajā jomā vispirms grib investēt drošībā un tikai tad domāt par investīcijām sensoru aprīkojumā un tīkla infrastruktūrā. Tas saistīts ar bažām par to, ka ļoti cieša ražošanas tehnikas sasaiste varētu palielināt tās ievainojamību caur kiberuzbrukumiem. Tādēļ izstādē CeBIT būs pārstāvēti arī pasaules mēroga vadošie drošības speciālisti, piedāvājot jaunus lietu interneta drošības risinājumus.

    CeBIT –globāla līmeņa notikums digitālajai uzņēmējdarbībai

    Izstāde CeBIT Hannoverē ir pasaulē svarīgākais pasākums, kas veltīts ekonomikas, administrācijas un sabiedrības digitalizācijas jautājumiem. Katru gadu izstādē CeBIT pulcējas ap 3 000 uzņēmumu, kurus apmeklē ap 200 000 izstādes apmeklētāju. Uzmanības centrā ir jaunākās tehnoloģijas, piemēram, mākslīgais intelekts, autonomas sistēmas, virtuālā & paplašinātā realitāte, humanoīdi roboti un droni. Izstādē CeBIT digitalizāciju iespējams ieraudzīt konkrētos lietojuma scenārijos. Ar CeBIT 2017 galveno tēmu „d!conomy – no limits“ šogad izstāde CeBIT uzmanības centrā ir izvirzījusi uz izredzēm fokusētās digitālās transformācijas iespējas. Piedāvājot izstādes, konferenču un tīklošanās iespējas, izstāde CeBIT ir kļuvusi par obligātu pasākumu visai digitālo risinājumu piedāvātāju pasaulei. CeBIT nodrošina mājvietu arī jaunuzņēmumu prezentācijām – zonā SCALE 11 būs iespējams iepazīties ar vairāk nekā 400 jaunuzņēmumiem. Izstāde CeBIT 2017 notiks laikā no 20. līdz 24. martam. Šogad partnervalsts ir Japāna. Sīkāku informāciju atradīsiet vietnē www.cebit.de.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma