Ir diezgan droši tas, ka nākamgad “Netflix” nāks klajā ar jaunu abonementa plānu, kas būs lētāks, taču ietvers reklāmas. Šobrīd daudz informācijas gan par to nav. Iespējams, pats “Netflix” vēl tagad meklē veidus, kā ar šo plānu ne tikai aizbaidīt, bet arī pievilināt jaunus abonentus. Šajā ziņā piemērs, no kā skatīties, ir “Disney+“, kas maijā izlēma, ka bērniem domāta satura laikā reklāmas nerādīs. Līdzīgu soli plāno spert arī “Netflix”.
Ja “Netflix” savā jaunajā plānā bērnu saturu neapgrūtinātu ar reklāmām, tas, iespējams, būtu labs stimuls augt abonentu skaitam. Daļa vecāku, iespējams, ir pārtraukuši izmantot “Netflix” augsto cenu dēļ, tāpēc gaidāmais lētākais plāns ļautu ietaupīt naudu, vienlaikus sniedzot bērnu saturu bez reklāmām.
Tehnoloģiju uzņēmumi, piemēram, “Google” jau ir parādījuši, ka reklāmu un bērnu satura apvienošana ir gluži kā staigāšana pa ļoti plānu ledu un momentā var novest pie skandāla. To apstiprina 170 miljonu dolāru sods, ko “Google” nācās maksāt par bērnu privātuma likumu pārkāpumiem pakalpojumā “Youtube”.
Tāpat ziņots, ka šajā jaunajā “Netflix” abonementā reklāmas vismaz sākotnēji neparādīsies arī oriģinālfilmu laikā. Taču, kas attiecas uz oriģinālseriāliem, piemēram, “Stranger Things”, “Bridgerton” un “Squid Game” – šīs kaitinošās pauzes būs. Skatoties no gaišās puses, vismaz būs laiks uztaisīt tēju.
Žēl… vislabāk ir ka youtube skalo smadzenes ar ātrajiem kredītiem un kazino saturā ko skatās 10+ gadīgi bērni. (ne youtube kids saturs, bet video kur ir reklamvietas un ko skatās teiksim nepilngadīgi tīņi)
Un tad vēl mani kā lietotaju vaino, bez maz vai kā noziedzinieku, ka es lieku reklambloķētaju, lai manai atvasei neskalo smadzenes par ”draudzīgajiem” ātrajiem kredītiem un ”super veiksmīgo” online kazino.
Viss ko yt saka – pērc premium… TIEŠĀM?!?? :D Tāds ir risinājums….
Nereklames berniem nemt kreditu ?