More
    Reklāma

    “Disney+” abonenti ASV izvēles priekšā – maksāt vairāk vai samierināties ar reklāmām

    Jaunākie raksti

    Līdztekus informācijai par saviem pēdējā ceturkšņa finanšu datiem video straumēšanas serviss “Disney”, kas no jūnija pieejams arī Latvijā, paziņoja par cenu izmaiņām saviem abonementa plāniem. Zināms, ka sākot no decembra “Disney+” abonentiem ASV būs jāmaksā vairāk. Taču, ja nevēlies par šo pakalpojumu atdod vēl vairāk naudas, “Disney” piedāvās lētāku plānu, kas ietvers reklāmas.

    Pašreiz “Disney+” abonements lietotājiem ASV izmaksā 7,99 USD mēnesī. To par šādu cenu un bez reklāmām varēs iegādāties vēl tikai līdz 8. decembrim. Attiecīgi pēc tam lietotājiem, kuri vēlēsies turpināt baudīt saturu bez reklāmām, par abonementu būs jāmaksā 10,99 USD mēnesī. Taču, ja tas šķiet par dārgu, varēs iegādāties jauno, reklāmas ietverošo plānu, kas maksās tieši 7,99 USD.

    Ar plāniem par jauno abonementu “Disney” dalījās jau gada sākumā, norādot, ka tas pie lietotājiem nonāks gada beigās. Šeit jāpiebilst, ka arī konkurentam “Netflix” ir līdzīgi plāni. Tas reklāmas ietverošu, bet lētāku abonementu cer palaist 2023. gada sākumā. “Netflix” gan norādījis, ka šajā plānā var netikt iekļauts viss saturs. Redzēs, vai “Disney+” klientiem būs jāsaskaras ar tādiem pašiem mīnusiem.

    Pamatojot, kāpēc bija jāceļ cenas, “Disney” norāda uz straumēšanas nodaļas darbības zaudējumiem, kas gada laikā pieauguši no 293 miljoniem USD līdz gandrīz 1,1 miljardam ASV dolāru. Tomēr mākoņa zelta maliņa ir tāda, ka “Disney” strauji audzē abonentu skaitu, kas nu sasniedz 221 miljonu jeb nu jau par 0,3 miljoniem vairāk nekā “Netflix”.

    4 komentāri

    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    vecākie
    jaunākie novērtētākie
    Inline Feedbacks
    View all comments
    REALAIS
    12.08.2022 11:13

    Bet tas abonomentu skaits būtu jāuzsver ir Disney+ un Hulu un ESPN+ kopā.

    Un no kā tad viņiem rodas tie zaudējumi? Taisa pārāk dārgus seriālus?

    digitalk
    12.08.2022 12:48
    Reply to  REALAIS

    tak tas, kā vienmēr prese pasniedz. finanšu gads beidzies, atskaitē zaudējumi, analizēt situāciju kopumā reti kurš spējīgs, tāpēc viss ir sLiKti.

    Tītars
    12.08.2022 14:39

    Izklausās ka US būs labs testa sample šādai pieejai, līdz to pašu ieviesīs arī pārējos tirgos. Laipni lūgti kabeļtelevīzijā v2, kur 3 kaut cik skatāmi seriāli sadalīti pa 10 servisiem, un tā pat esi spiests skatīties reklāmas.

    Izklausās ka torrenti piedzīvos atmodu.

    bobis
    16.08.2022 09:48

    Kas tie par divainiem, ka par disneju tik tipri fano ? Man pietiek ar wizard 101 online speli lai butu laimigam.

    Reklāma