Reklāma

“Disney” patentē tehnoloģiju, kas ļaus ienest metaversu reālā pasaulē

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Izklaides pakalpojumu sniedzējs “Disney” saņēmis apstiprinājumu savam patentam, kas ļaus ienest metaversu reālā vidē – savā atrakciju parkā. Pozitīvu atbildi “virtuālās pasaules simulatora” patentam uzņēmums saņēma pērnā gada pašā nogalē – 28. decembrī.

Risinājuma galvenā doma ir radīt personalizētas, interaktīvas papildinātās realitātes atrakcijas “Disney” parka apmeklētājiem. Būtiski, ka, lai baudītu šādu izklaidi, lietotājiem nebūs vajadzīgs papildus tehniskais aprīkojums. Lai risinājums darbotos, nepieciešams izsekot parka apmeklētājus, izmantojot viņu mobilos tālruņus. Šādā veidā “Disney” varētu radīt un projicēt 3D efektus fiziskās vietās, uz atrakciju parkā esošo ēku sienām, objektiem utt. Ja viss izdosies, tas būs kaut kas pavisam citādāks, jo metaverss kļuvis pazīstams kā kaut kas internetā esošs un kuram var piekļūt ar virtuālās vai papildinātās realitātes brillēm.

Būtiski, ka šie nav vienīgie “Disney” centieni attiecībā uz metaversu. Uzņēmumam ir plāni izveidot savu metaversa vidi “Disney Metaverse” ar mērķi vēl ciešāk apvienot fizisko un digitālo pasauli.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: