Reklāma

“Disney” patentē tehnoloģiju, kas ļaus ienest metaversu reālā pasaulē

Jaunākie raksti

“Instagram” plāno pāriet uz vienu video formātu – “Reels”

"Instagram" aizvien aktīvāk konkurē ar video koplietošanas platformu "TikTok". To pierāda arī "Instagram" jaunākie centieni. "Twitter" ievietotajā ekrānšāviņā redzams,...

Apple iPhone lietotāji tagad var oficiāli migrēt datus uz Android 12 versiju

Tie viedtālruņu lietotāji, kuri vienmēr ir lietojuši vienas operētājsistēmas telefonus nemaz nezina, ka līdz šim tā īsti nevarēja pārvietot...

Arī Samsung gatavo pilotprojektu un vēlas iesaistīties Tesla 4680 bateriju ražošanā

Tehnoloģiju milža Samsung bateriju ražošanas meitasuzņēmums "Samsung SDI" plāno iesaistīties Tesla 4680 bateriju šūnu ražošanā - tiek ziņots, ka...

Pirmais iPhone svin 15 gadu jubileju, tā laika prototipiem sasniedzot pus miljona dolāru vērtību

Pirms 15 gadiem 29. jūnijā mainījās pasaule, jo tika prezentēts pirmais iPhone viedtālrunis, un tas ir bijis viens no...

Spāņu kompānija iegādājusies “Draugiem Group” uzņēmumu “Vendon”

Ziņots, ka Spānijas vadošā tehnoloģiju kompānija "Azkoyen Group", kas piedāvā automatizētus produktus un pakalpojumus, iegādājusies "Draugiem Group" uzņēmumu "Vendon"....

Izklaides pakalpojumu sniedzējs “Disney” saņēmis apstiprinājumu savam patentam, kas ļaus ienest metaversu reālā vidē – savā atrakciju parkā. Pozitīvu atbildi “virtuālās pasaules simulatora” patentam uzņēmums saņēma pērnā gada pašā nogalē – 28. decembrī.

Risinājuma galvenā doma ir radīt personalizētas, interaktīvas papildinātās realitātes atrakcijas “Disney” parka apmeklētājiem. Būtiski, ka, lai baudītu šādu izklaidi, lietotājiem nebūs vajadzīgs papildus tehniskais aprīkojums. Lai risinājums darbotos, nepieciešams izsekot parka apmeklētājus, izmantojot viņu mobilos tālruņus. Šādā veidā “Disney” varētu radīt un projicēt 3D efektus fiziskās vietās, uz atrakciju parkā esošo ēku sienām, objektiem utt. Ja viss izdosies, tas būs kaut kas pavisam citādāks, jo metaverss kļuvis pazīstams kā kaut kas internetā esošs un kuram var piekļūt ar virtuālās vai papildinātās realitātes brillēm.

Būtiski, ka šie nav vienīgie “Disney” centieni attiecībā uz metaversu. Uzņēmumam ir plāni izveidot savu metaversa vidi “Disney Metaverse” ar mērķi vēl ciešāk apvienot fizisko un digitālo pasauli.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma