Gada sākumā jau rakstījām, ka video straumēšanas gigants “Netflix” cerībā dažādot savu ienākumu avotus iekāpa videospēļu lauciņā un prezentēja spēļu katalogu “iOS” un “Android” lietotājiem. Uzņēmums šobrīd piedāvā 24 spēles un līdz gada beigām tām varētu pievienot vēl 26. Taču rodas jautājums, vai šīs pūles atmaksāsies? Mobilo lietotņu izpētes firma “Apptopia” izpētījusi, ka “Netflix” videospēles spēlē mazāk nekā 1% no visiem pakalpojuma abonentiem.
Saskaņā ar “Apptopia” “Netflix” spēlēs iesaistās vidēji 1,7 miljoni lietotāju, kas ir mazāk nekā 1% no visiem “Netflix” abonentiem, kuru skaits sasniedz 221 miljonu. Zināms arī tas, ka šīs spēles kopumā lejupielādētas 23,3 miljonus reižu. Lai gan šo spēļu klāstā atrodamas tādas, kas balstās uz gan slavenu seriālu, piemēram, “Stranger Things” sižetiem, gan citām populārām TV pārraidēm, šķiet tas kaut kā nevilina lietotājus tās izmēģināt.
Izskatās, ka iekāpšana videospēļu lauciņā “Netflix” vairāk bijis kā šāviens tumsā. Uzņēmuma tehniskais direktors Gregs Pīters pērn teica, ka “Netflix” vairākus mēnešus, precīzāk, gadus veltījis tam, lai izzinātu, kā spēles var piesaistīt klientus. Izskatās, ka šī izpēte bijusi, tā sakot, kaķim zem astes un pagaidām šķiet, ka “Netflix” spēles lietotājus galīgi neinteresē.
Drīzāk viņiem nebija populāru spēļu, kuras atrodamas Play vai Apstore. Un nebija iespējams ielādēt spēles no malas. Citādi – kam speciāli būtu vajadzīgs īpašs televizors spēlēm, ja jau ir konsole, telefons vai dators.