Reklāma

“Netflix” piedāvātās spēles praktiski nevienam nav vajadzīgas

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Gada sākumā jau rakstījām, ka video straumēšanas gigants “Netflix” cerībā dažādot savu ienākumu avotus iekāpa videospēļu lauciņā un prezentēja spēļu katalogu “iOS” un “Android” lietotājiem. Uzņēmums šobrīd piedāvā 24 spēles un līdz gada beigām tām varētu pievienot vēl 26. Taču rodas jautājums, vai šīs pūles atmaksāsies? Mobilo lietotņu izpētes firma “Apptopia” izpētījusi, ka “Netflix” videospēles spēlē mazāk nekā 1% no visiem pakalpojuma abonentiem.

Saskaņā ar “Apptopia” “Netflix” spēlēs iesaistās vidēji 1,7 miljoni lietotāju, kas ir mazāk nekā 1% no visiem “Netflix” abonentiem, kuru skaits sasniedz 221 miljonu. Zināms arī tas, ka šīs spēles kopumā lejupielādētas 23,3 miljonus reižu. Lai gan šo spēļu klāstā atrodamas tādas, kas balstās uz gan slavenu seriālu, piemēram, “Stranger Things” sižetiem, gan citām populārām TV pārraidēm, šķiet tas kaut kā nevilina lietotājus tās izmēģināt.

Izskatās, ka iekāpšana videospēļu lauciņā “Netflix” vairāk bijis kā šāviens tumsā. Uzņēmuma tehniskais direktors Gregs Pīters pērn teica, ka “Netflix” vairākus mēnešus, precīzāk, gadus veltījis tam, lai izzinātu, kā spēles var piesaistīt klientus. Izskatās, ka šī izpēte bijusi, tā sakot, kaķim zem astes un pagaidām šķiet, ka “Netflix” spēles lietotājus galīgi neinteresē.

Avots9to5mac

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
09.08.2022 15:23

Drīzāk viņiem nebija populāru spēļu, kuras atrodamas Play vai Apstore. Un nebija iespējams ielādēt spēles no malas. Citādi – kam speciāli būtu vajadzīgs īpašs televizors spēlēm, ja jau ir konsole, telefons vai dators.

Reklāma