Reklāma

“Netflix” līdz gada beigām plāno piedāvāt vēl 30 mobilās spēles

Jaunākie raksti

Dienvidkoreja palaidusi satelītu, izmantojot pirmo pašu radīto raķeti

Dienvidkoreja nupat spērusi nozīmīgu soli, lai kļūtu par daļu no kosmosa valstu saimes. Tiek ziņots, ka Dienvidkoreja pirmo reizi...

“Amazon” iepazīstina ar savu pirmo pilnībā autonomo mobilo noliktavas robotu

Ņemot vērā iespējamo krīzi nodarbinātības jomā, "Amazon" jo cītīgi jāstrādā pie automatizācijas un robotikas risinājumu integrācijas savās noliktavās. Šajā...

Turpinoties lielam pieprasījumam pēc Apple AirTag, varētu tikt izlaists uzlabots modelis

Apple AirTag ierīču izsekotājs tika izlaists nedaudz vairāk kā pirms gada, un izskatās, ka tas ir bijis salīdzinoši populārs,...

PCI Express 7 astoņkārt pārsniegs PCI Express 5 ātrumus

PCI Express 5.0 vēl nav nonācis pie lietotājiem datoros, kad jau PCI-SIG komiteja uzsākusi darbu pie PCI Express 7.0....

Seagate IronWolf Pro 6 TB NAS cietā diska apskats

Seagate IronWolf un IronWolf Pro sērijas diski aptver ietilpības variantus no 1 TB līdz pat iespaidīgiem 20 TB un...

Jau pērnā gada nogalē video straumēšanas gigants “Netflix” sāka ekspermentēt ar spēlēm, liekot saprast, ka plāno spert platu soli iekšā šajā lauciņā. Nu pēc apmēram pusgada ir skaidrs, ka uzņēmums to ir domājis nopietni, paziņojot, ka līdz gada beigām lietotājiem plāno piedāvāt 30 mobilās spēles. Tādējādi gada beigās kopā jau tiks piedāvātas aptuveni 50 spēles.

Varbūt būsi dzirdējis, ka pērnā gada beigās “Netflix” palaida pakalpojumu “Netflix Games”, piedāvājot piecas mobilās spēles: “Stranger Things: 1984”, “Stranger Things 3: The Game”, “Shooting Hoops”, “Card Blast” un “Teeter Up” (Frosty Pop). Līdz šim uzņēmums kopumā piedāvājis 13 mobilās spēles, taču līdz gada beigām lietotāji varētu sagaidīt vēl apmēram 30. Tiesa, “Netflix” pagaidām patur pie sevis gan šo spēļu nosaukumus, gan to palaišanas datumus. Izņēmums ir gaidāmā “Exploding Kittens” spēle, kas jau ir izziņota un tiks palaista maijā.

Pagaidām šķiet, ka video straumēšanas gigants plāno palikt spēļu lauciņā, taču nākotnē tas varētu būt atvērts arī nedaudz citiem virzieniem. Uzņēmumam pietuvināts avots apgalvo, ka “Netflix” sāk skatīties arī uz iespējamu videospēļu piedāvājumu. Ja šie plāni iegūs kādas nopietnas aprises, uzņēmums, visticamāk, pats par to informēs.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma