Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” gada otrajā ceturksnī zaudējis teju miljonu klientu

    Jaunākie raksti

    Uzņēmumi viens pēc otra nāk klajā ar saviem 2. ceturkšņa finanšu datiem. Arī video straumēšanas gigants “Netflix” dalījies ar to, kā gājis. Uzņēmums gada 1. ceturksnī atvadījās no 200 000 abonentiem un prognozēja, ka nākamajos mēnešos zaudēs pat vairākus miljonus klientus. “Netflix” 2. ceturkšņa rezultāti ir slikti, bet ne tik drūmi, kādus uzņēmums paredzēja.

    “Netflix” paziņojis, ka 2. ceturksnī zaudējis gandrīz miljonu abonentu, precīzāk 970 000. Uzņēmums šo mazliet cerīgāko ainu saista ar abonentu pieaugumu Āzijā un Klusā okeāna reģionā. Finanšu rezultātos arī redzams, ka “Netflix” 2. ceturksnī guvis 1,44 miljardu dolāru tīro peļņu, neskatoties uz abonentu skaita samazinājumu un ārvalstu valūtu svārstībām.

    Reklāma

    Runājot par 3. ceturksni, “Netflix” arī uz to neliek pārāk lielas cerības, tomēr prognozē, ka klientu pulkam pievienosies vēl apmēram miljons abonentu. Lai arī jauno klientu skaits aug kūtri un nesasniegs pērnā gada atzīmi 4,4 miljonus, situācija kopumā varētu būt daudz saulaināka nekā gada sākumā prognozēts. To varētu sekmēt arī ļoti populārais seriāls “Stranger Things”, kura 4. sezonu “Netflix” ar aizrautību vēro miljoniem abonentu.

    Tāpat “Netflix” situāciju kaut kādā mērā varētu uzlabot jaunie abonementu plāni, kas atbalsta reklāmas un būs pieejami par klientiem draudzīgāku cenu. Uzņēmums arī aktīvi cīnās pret konta paroļu koplietošanu un šajā ziņā atsevišķās valstīs piedāvā jaunu risinājumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Čiekurs
    21.07.2022 10:46

    comment image

    Diginauts
    21.07.2022 17:20

    Get woke go broke.

    Reklāma