Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” pirmo reizi desmit gadu laikā samazinājies abonentu skaits

    Jaunākie raksti

    Neskatoties uz svaigām iespējām un salīdzinoši daudzveidīgo saturu, video straumēšanas gigants “Netflix” sāk zaudēt popularitāti. Pirmo reizi desmit gadu laikā tā abonentu skaits sarucis, turklāt ievērojami. Uzņēmums ziņo, ka salīdzinot ar pērnā gada 4. ceturksni, šī gada 1. ceturksnī abonentu skaits samazinājies par 200 000. Turklāt arī tuvāko mēnešu prognozes nav nekādas spīdošās.

    “Netflix” prognozē, ka skaitļi neuzlabosies arī 2. ceturksnī, gluži pretēji – uzņēmums varētu zaudēt pat līdz diviem miljoniem abonentu. Video straumēšanas gigants savā vēstulē akcionāriem atklājis, ka ieņēmumu pieaugums ir ievērojami palēninājies. Ļoti iespējams, pandēmija aptumšoja visu ainu, jo tās sākumā 2020. gadā uzņēmums piedzīvoja ievērojamu izaugsmi un abonentu pieplūdumu. Tagad pandēmijas ierobežojumi tiek strauji atcelti visā pasaulē, taču, pēc “Netflix” domām, tas nav galvenais iemesls abonentu skaita sarukumam.

    Reklāma

    Noteikti jāņem vērā abonementu maksas sadārdzinājums ASV un Kanādā, kura rezultātā no pakalpojuma atteikušies ap 600 000 klientu. Tāpat martā “Netflix” apturēja darbību Krievijā, kas rezultējies ar vēl ap 700 000 zaudētiem lietotājiem. Situāciju arī īpaši neuzlabo tie abonenti, kuri koplieto savas “Netflix” paroles un pieteikšanās informāciju. Uzņēmums lēš, ka tādu klientu skaits varētu sasniegt pat 100 miljonus mājsaimniecību jeb pusi no visiem abonentiem. Tāpat lietotāju skaita sarukumu zināmā mērā varētu izskaidrot konkurentu aktivitāte, radot vēl nebijušu sacensību par patērētāju maciņiem.

    Lai šo bēdīgo situāciju risinātu, “Netflix” sola turpinot uzlabot visus straumēšanas pakalpojuma aspektus, īpašu uzmanību pievēršot satura kvalitātei un ieteikumiem. Izpētot jaunus veidus, kā piesaistīt vairāk klientu, uzņēmums ir paplašinājies videospēļu jomā, šonedēļ paziņojot par sadarbību ar “Exploding Kittens”, kuras ietvaros izlaidīs mobilo spēli un animācijas seriālu. Vēl viens salmiņš, pie kā “Netflix” varētu pieturēties, ir plāns nākamo gadu laikā piedāvāt lētākus, reklāmas ietverošus plānus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Marģeris
    21.04.2022 11:06

    600 + 700 = 200

    Elvis
    21.04.2022 13:56

    Iedomājies kas notiks, ja Eiropā jēdzīgi ienāks HBO un/vai Hulu utt. Netflix noriets. Es pats aizietu minūtes laikā no Netflix, ja HBO varētu lietot bez VPN.

    kontradmiral
    21.04.2022 14:46
    Reply to  Elvis

    Ar ko HBO pārāks? Saturs, cipars? Kas cits?

    Elvis
    21.04.2022 15:34
    Reply to  kontradmiral

    Neteiksim pārāks, bet savādāks saturs. Netflix LV atmet kkādas atraugu filmas un LBTQshit seriālus.

    Čiekurs
    21.04.2022 16:45
    Reply to  Elvis

    Indeed. Neteiktu, ka HBO ir brīvs no LGHDTV čerņas, bet viņi ražo tiešām kvalitatīvu saturu. Mani iecienītākie un citiem iesaku- True Detective, The Wire, Band of Brothers, Chernobyl, Westworld (1.sez), Sopranos, Mare of Easttown, The Undoing u.c.
    Netflix spiež uz kvantitāti.

    REALAIS
    21.04.2022 14:02

    Tāda sajūta, ka uz pasaules būtu neierobežota attīstība. Netflix dominance tikai samazināsies un tas ir tikai dabiski, it sevišķi, kad tirgus paliek diezgan piesātināts ar izvēlēm. Es pats esmu pārgājis uz Basic plānu, jo premium cena jau ir priekš manām domām par augstu sniegtajām iespējām. Un Disney ir vēl lētāks nekā Basic abonoments, vismaz pagaidām. Tā kā veiksmi Netflixam.

    Last edited 2 years ago by REALAIS
    Ivars Dzerve
    21.04.2022 17:39

    Kur jūs ņemat laiku tam visam?

    REALAIS
    21.04.2022 17:56
    Reply to  Ivars Dzerve

    Kur tu tērē laiku visam citam? Cilvēki ir dažādi, situācijas ir dažādas.

    kikii
    21.04.2022 22:57

    Saules mūžu Pirātiem!

    Dj Bacon
    25.04.2022 12:40

    Kā jūnijā Disney + palaidīs Latvijā, tā es visticamāk uz to pāriešu, jo Netflix tiešām maz ko interesantu skatīties.

    Reklāma