Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” piedāvā jaunu dubultīkšķa funkciju, kas ļaus saņemt vēl precīzākus satura ieteikumus

    Jaunākie raksti

    Video straumēšanas gigants “Netflix” ik pa laikam nāk klajā ar jaunām funkcijām, kas satura baudīšanas pieredzi padara vēl kvalitatīvāku, personalizētāku un ļauj ātrāk sameklēt īsto vakara filmu. Jāsaka, ka ne vienmēr tas izdodas, bet centieni šā vai tā ir novērtējami. Jaunākā no iespējām, ar ko uzņēmums nesen dalījies, ir “Two Thumbs Up”, kas “Netflix” palīdzēs sniegt lietotāja gaumei vēl pielāgotāku saturu.

    Jaunā funkcija pievienojas jau esošajām “Thumbs Up” un “Thumbs Down” jeb patīk un nepatīk novērtējumiem, kas “Netflix” palīdz labāk saprast, kādu saturu sniegt lietotājam. Savukārt “Two Thumbs Up” izklausās jau pamatīgāk, ļaujot lietotājam atzīmēt saturu, kas patiešām un no visas sirds patīk. Uzņēmums atklāj, ka šāda fīča esot ļoti gaidīta un ļaus piedāvāt vēl personalizētāku saturu.

    Reklāma

    Jāsaka, ka “Netflix” piedāvā vienu no visvairāk uz lietotāju vērstajām pieredzēm video straumēšanas jomā un pastāvīgi testē jaunas funkcijas, kas ļauj ātrāk atrast saistošāko saturu. Piemēram, pērn uzņēmums sāka piedāvāt skatītāko filmu un seriālu Top 10 gan globālā gan lokālā mērogā. Lietotāju vērtējumam tika nodota arī jauktās atskaņošanas funkcija “Play Something“, kas gan nav guvusi pārāk lielu sajūsmu no skatītāju puses.

    Jācer, ka “Two Thumbs Up” atvieglos filmu un seriālu izvēli, kas parasti ievelkas visa vakara garumā. Jaunā funkcija pieejama no 11. aprīļa “Netflix” tīmekļa vietnē, TV, “Android” un “iOS” ierīcēs un atrodama blakus “Thumbs Up” un “Thumbs Down” pogām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    digitalk
    13.04.2022 10:19

    kur Netfliksī personalizācija, ja tu atzīmē ‘thumbs down’ un turpini saņemt sūdgabala rekomendāciju pirmajā lapā? drīzāk tas kantorim statistikai, nevis personalizācijai.

    Reklāma