Reklāma

Netflix ASV klientiem paaugstina cenas

Jaunākie raksti

Īlons Masks apžēlos bloķētos “Twitter” lietotājus

"Twitter" īpašnieks Īlons Masks gatavojas spert vēl vienu soli pretī tam, ko viņš sauc par vārda brīvību platformā "Twitter"....

Ziņas par Apple vēlmi iegādāties futbola klubu “Manchester United” tomēr nav patiesas

Lielai daļai pasaules šī gada novembris un decembris paiet futbola zīmē, jo šajā laikā notiek FIFA Pasaules kausa futbolā...

Tesla nākamā rūpnīca Āzijā varētu atrasties Dienvidkorejā

Elektroauto ražotājam Tesla šobrīd ir viena rūpnīca Āzijā - tā atrodas Ķīnas lielpilsētā Šanhajā un tā ir ārkārtīgi nozīmīga,...

Netflix nākotnes plānos varētu ietilpt augstākā līmeņa videospēļu izstrāde

Video straumēšanas platformai Netflix šis gads ir bijis aktīvs iesoļojot videospēļu biznesā, jo uzņēmums iegādājies dažādus videospēļu izstrādātājus, lai...

160 sievietēm iespēja bez maksas apgūt IT prasmes karjeras sākšanai

Lai 160 sievietēm Baltijā (Latvijā un Lietuvā) palīdzētu apgūt pamatzināšanas, kas nepieciešamas turpmākām mācībām informācijas tehnoloģiju (IT) jomā, lai...

Viens no pasaulē populārākajiem straumēšanas servisiem Netflix no janvāra paaugstinās cenas ASV un Kanādas lietotājiem, kas “gandrīz” sanāk kā cenu pieaugums trešo gadu pēc kārtas.

Klienti, kas servisu sāks abonēt šajā mēnesī, uzreiz saņems jaunos tarifus, taču esošie klienti saņems paziņojumu 30 dienu laikā. Jaunās cenas ASV būs šādas:

  • Netflix Basic: no 8.99 uz 9.99 USD;
  • Netflix Standard: no 13.99 uz 15.49 USD;
  • Netflix Premium: no 17.99 uz 19.99 USD.

Kā redzams, tad cenas nav augušas tikai par vienu dolāru, bet dārgākajā variantā pat par diviem dolāriem mēnesī. It kā jau tas nav pārāk liels cenu pieaugums, taču jāatgādinā, ka serviss cenas pacēla jau 2019. gadā, kad paaugstināja Standard abonēšanas plānu no 11 uz 13 USD, bet nākamā gadā tie jau bija 13.99 USD. Daļa lietotāju jau spekulē, ka cenas pieaugums novilcināts līdz 2022. gada sākumam, lai neizskatītos tā, ka cena paaugstināta jau trešo gadu pēc kārtas. Sava loģika tur tiešām ir.

Tāpat izskatās, ka Netflix visus izmaksu pieaugumus, ko radījusi pandēmija, uzliek uz lietotāju pleciem, paceļot abonēšanas maksu. Tāpat straumēšanas servisi kļūst arvien populārāki, un Netflix piedāvā ļoti plašu video saturu, kā arī ļauj to radīt. Viens no piemēram ir seriāls “Squid Game”, kura scenārijs un ideja bija zināma vairākus gadus, bet neviens nebija izrādījis vēlmi to uzņemt, kam vienkārši nepieciešama nauda. Un Netflix tā ir.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma