Reklāma

Netflix ASV klientiem paaugstina cenas

Jaunākie raksti

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā - britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru...

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Viens no pasaulē populārākajiem straumēšanas servisiem Netflix no janvāra paaugstinās cenas ASV un Kanādas lietotājiem, kas “gandrīz” sanāk kā cenu pieaugums trešo gadu pēc kārtas.

Klienti, kas servisu sāks abonēt šajā mēnesī, uzreiz saņems jaunos tarifus, taču esošie klienti saņems paziņojumu 30 dienu laikā. Jaunās cenas ASV būs šādas:

  • Netflix Basic: no 8.99 uz 9.99 USD;
  • Netflix Standard: no 13.99 uz 15.49 USD;
  • Netflix Premium: no 17.99 uz 19.99 USD.

Kā redzams, tad cenas nav augušas tikai par vienu dolāru, bet dārgākajā variantā pat par diviem dolāriem mēnesī. It kā jau tas nav pārāk liels cenu pieaugums, taču jāatgādinā, ka serviss cenas pacēla jau 2019. gadā, kad paaugstināja Standard abonēšanas plānu no 11 uz 13 USD, bet nākamā gadā tie jau bija 13.99 USD. Daļa lietotāju jau spekulē, ka cenas pieaugums novilcināts līdz 2022. gada sākumam, lai neizskatītos tā, ka cena paaugstināta jau trešo gadu pēc kārtas. Sava loģika tur tiešām ir.

Tāpat izskatās, ka Netflix visus izmaksu pieaugumus, ko radījusi pandēmija, uzliek uz lietotāju pleciem, paceļot abonēšanas maksu. Tāpat straumēšanas servisi kļūst arvien populārāki, un Netflix piedāvā ļoti plašu video saturu, kā arī ļauj to radīt. Viens no piemēram ir seriāls “Squid Game”, kura scenārijs un ideja bija zināma vairākus gadus, bet neviens nebija izrādījis vēlmi to uzņemt, kam vienkārši nepieciešama nauda. Un Netflix tā ir.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma