Reklāma

“Netflix” apstiprina – reklāmas būs

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Video straumēšanas giganta “Netflix” līdzdirektors Teds Sarandoss (Ted Sarandos) apstiprinājis, ka uzņēmums strādā pie jauna abonēšanas plāna, kas iekļaus reklāmas. Šādā veidā “Netflix” plāno piesaistīt tos klientus, kuri par pakalpojumu vēlētos maksāt mazāk.

Šie jaunumi ir klaji pretrunā ar “Netflix” nostāju, kas kopš pašiem pirmsākumiem bijis pret reklāmām. Ņemot vērā, ka šis pakalpojums piedāvāts bez kaitinošu reklāmu piejaukuma, tas arī maksājis dārgāk salīdzinājumā ar atsevišķiem konkurentiem, kuri piedāvā reklāmu atbalstītus, lētākus abonementa plānus. Tagad arī “Netflix” nolēmis iekāpt reklāmu biznesā, uzskatot, ka jauns un lētāks piedāvājums varētu piesaistīt jaunus klientus.

Sarandoss licis domāt, ka pie ievērojamā klientu skaita sarukuma lielā mērā vainojamas “Netflix” abonementu plānu augstās cenas. Viņš uzskata, ka lietotāji neiebilstu pret reklāmām, ja tas nozīmētu maksāt mazāk par pakalpojumu.

Jāatzīmē, ka šo soli “Netflix” sper pēc tam, kad uzņēmums 1. ceturksnī saskārās ar 200 000 klientu zaudējumu.

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Cat
27.06.2022 11:35

Sorry, bet nē.

Bats
27.06.2022 11:53

Lasu un domāju: plāni letāki nepaliks, parādīsies jauns, dārgāks plāns tiem, kas nevēlas redzēt reklāmas arī turpmāk. Pārējie ar saviem “basic” abonementiem sākumā redzēs vienu reklāmu pirms pirmās seriāla sērijas, pēc tam pirms katras un tad arī sērijai pa vidu līdz beidzot tas vairs būtiski neatšķirsies no TV vai YT.

Čiekurs
27.06.2022 12:30

Arrrrr

E06181DF-5EC2-4994-A97A-6F70B1447EA1.jpeg
Tītars
28.06.2022 14:13

You either die a hero or live long enough to see yourself become the villain…

Rūdolfs Rancāns
28.06.2022 14:33
Reply to  Tītars

jap.
Netflix is the new Blockbuster.

bobis
28.06.2022 18:08

Kazino reklamas, labu piki maksa.

Reklāma