Video straumēšanas giganta “Netflix” līdzdirektors Teds Sarandoss (Ted Sarandos) apstiprinājis, ka uzņēmums strādā pie jauna abonēšanas plāna, kas iekļaus reklāmas. Šādā veidā “Netflix” plāno piesaistīt tos klientus, kuri par pakalpojumu vēlētos maksāt mazāk.
Šie jaunumi ir klaji pretrunā ar “Netflix” nostāju, kas kopš pašiem pirmsākumiem bijis pret reklāmām. Ņemot vērā, ka šis pakalpojums piedāvāts bez kaitinošu reklāmu piejaukuma, tas arī maksājis dārgāk salīdzinājumā ar atsevišķiem konkurentiem, kuri piedāvā reklāmu atbalstītus, lētākus abonementa plānus. Tagad arī “Netflix” nolēmis iekāpt reklāmu biznesā, uzskatot, ka jauns un lētāks piedāvājums varētu piesaistīt jaunus klientus.
Sarandoss licis domāt, ka pie ievērojamā klientu skaita sarukuma lielā mērā vainojamas “Netflix” abonementu plānu augstās cenas. Viņš uzskata, ka lietotāji neiebilstu pret reklāmām, ja tas nozīmētu maksāt mazāk par pakalpojumu.
Jāatzīmē, ka šo soli “Netflix” sper pēc tam, kad uzņēmums 1. ceturksnī saskārās ar 200 000 klientu zaudējumu.
Sorry, bet nē.
Lasu un domāju: plāni letāki nepaliks, parādīsies jauns, dārgāks plāns tiem, kas nevēlas redzēt reklāmas arī turpmāk. Pārējie ar saviem “basic” abonementiem sākumā redzēs vienu reklāmu pirms pirmās seriāla sērijas, pēc tam pirms katras un tad arī sērijai pa vidu līdz beidzot tas vairs būtiski neatšķirsies no TV vai YT.
Arrrrr
You either die a hero or live long enough to see yourself become the villain…
jap.
Netflix is the new Blockbuster.
Kazino reklamas, labu piki maksa.