Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” jau šajā gadā varētu sākt kaitināt ar reklāmām

    Jaunākie raksti

    Video straumēšanas gigants “Netflix” aprīlī nāca klajā ar visai netīkamiem 1. ceturkšņa finanšu rezultātiem, kas parādīja to, ka lietotāju skaits pirmo reizi desmit gadu laikā samazinājies, turklāt arī nākamie mēneši nerādās visai spoži. Uzņēmums min, ka viens no iemesliem tam – lietotāji kopīgo savu “Netflix” konta informāciju, kas būtībā nozīmē to, ka viens abonents ar šo saturu “pabaro” vēl vairākus skatītājus. Uzņēmums šo praksi noteikti vēlas mainīt. Taču tas nav viss. Iespējams, jau šajā gadā iecienīto saturu varēsim baudīt kopā ar reklāmām.

    Nesenā paziņojumā darbiniekiem uzņēmuma vadība atklājusi, ka jau šī gada pēdējos trīs mēnešos plāno ieviest reklāmas, kā arī sākt apkarot paroļu koplietošanu. “Netflix” prognozē, ka aizliegums dalīties ar konta informāciju varētu uzņēmumu paglābt no vēl 10 – 20 miljonu lietotāju ASV zaudēšanas. Ja skatās globāli, tie varētu būt vēl iespaidīgāki skaitļi.

    Reklāma

    Runājot par reklāmām, kas klientus varētu tikai mudināt atteikties no šī pakalpojuma, “Netflix” šajā jautājumā, šķiet, seko “Disney+“, kas martā paziņoja par saviem nodomiem saturu atšķaidīt ar reklāmām. Kāpēc gan lai “Netflix” nedarītu to pašu? Uzņēmums to droši vien realizēs kā vēl vienu abonementu plānu, kas maksās lētāk nekā pārējie.

    Paralēli šiem un citiem plāniem “Netflix” arī ceļ abonementu cenas. Pēdējais cenu kāpums gan skāris tikai ASV un Kanādas lietotājus, maksu kāpinot par 1 līdz 2 USD.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Unowme
    11.05.2022 08:50

    Jākaitina pretī ar unsubscribe :>

    Marģeris
    11.05.2022 10:04

    paceļ cenu un pieliek reklāmu, back to torrents

    Reklāma