Reklāma

“Netflix” jau šajā gadā varētu sākt kaitināt ar reklāmām

Jaunākie raksti

ASUS ROG Chakram X spēlēm paredzētās bezvadu peles apskats

ASUS tikai vasaras sākumā izziņoja ROG Chakram X spēlēm paredzēto bezvadu peli un nu tā nonākusi jau pie mums...

Huawei Watch D Eiropā nonāks oktobra vidū

Huawei Watch D nav nekāds jaunums, tas tika izziņots vēl 2021. gada decembrī, bet Ķīnā to varēja sākt iegādāties...

Tesla attīsta paši savu elektroauto diagnostikas sistēmu

Elektroauto ražotājs Tesla attīstot pats savu elektroauto diagnostikas un kļūdu noteikšanas sistēmu, kas iecerēta kā alternatīva šobrīd populārajai OBD...

Kimai Kardašjanai “Instagram” kriptoaktīvu reklamēšana izmaksājusi vairāk nekā miljonu dolāru

Sabiedrības dāma Kima Kardašjana kā jau daudzi populāri cilvēki un influenceri aktīvi lieto sociālos tīklus, audzējot sekotāju skaitu un...

Yamaha izziņo divus jaunus elektriskos kalnu divriteņus

Zīmols Yamaha izlaidis divus jaunus elektrisko kalnu velosipēdu modeļus, papildinot esošo sēriju ar augstākās raudzes modeļiem, kas tieši paredzēti...

Video straumēšanas gigants “Netflix” aprīlī nāca klajā ar visai netīkamiem 1. ceturkšņa finanšu rezultātiem, kas parādīja to, ka lietotāju skaits pirmo reizi desmit gadu laikā samazinājies, turklāt arī nākamie mēneši nerādās visai spoži. Uzņēmums min, ka viens no iemesliem tam – lietotāji kopīgo savu “Netflix” konta informāciju, kas būtībā nozīmē to, ka viens abonents ar šo saturu “pabaro” vēl vairākus skatītājus. Uzņēmums šo praksi noteikti vēlas mainīt. Taču tas nav viss. Iespējams, jau šajā gadā iecienīto saturu varēsim baudīt kopā ar reklāmām.

Nesenā paziņojumā darbiniekiem uzņēmuma vadība atklājusi, ka jau šī gada pēdējos trīs mēnešos plāno ieviest reklāmas, kā arī sākt apkarot paroļu koplietošanu. “Netflix” prognozē, ka aizliegums dalīties ar konta informāciju varētu uzņēmumu paglābt no vēl 10 – 20 miljonu lietotāju ASV zaudēšanas. Ja skatās globāli, tie varētu būt vēl iespaidīgāki skaitļi.

Runājot par reklāmām, kas klientus varētu tikai mudināt atteikties no šī pakalpojuma, “Netflix” šajā jautājumā, šķiet, seko “Disney+“, kas martā paziņoja par saviem nodomiem saturu atšķaidīt ar reklāmām. Kāpēc gan lai “Netflix” nedarītu to pašu? Uzņēmums to droši vien realizēs kā vēl vienu abonementu plānu, kas maksās lētāk nekā pārējie.

Paralēli šiem un citiem plāniem “Netflix” arī ceļ abonementu cenas. Pēdējais cenu kāpums gan skāris tikai ASV un Kanādas lietotājus, maksu kāpinot par 1 līdz 2 USD.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Unowme
11.05.2022 08:50

Jākaitina pretī ar unsubscribe :>

Marģeris
11.05.2022 10:04

paceļ cenu un pieliek reklāmu, back to torrents

Reklāma