Reklāma

“Netflix” jau šajā gadā varētu sākt kaitināt ar reklāmām

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

Video straumēšanas gigants “Netflix” aprīlī nāca klajā ar visai netīkamiem 1. ceturkšņa finanšu rezultātiem, kas parādīja to, ka lietotāju skaits pirmo reizi desmit gadu laikā samazinājies, turklāt arī nākamie mēneši nerādās visai spoži. Uzņēmums min, ka viens no iemesliem tam – lietotāji kopīgo savu “Netflix” konta informāciju, kas būtībā nozīmē to, ka viens abonents ar šo saturu “pabaro” vēl vairākus skatītājus. Uzņēmums šo praksi noteikti vēlas mainīt. Taču tas nav viss. Iespējams, jau šajā gadā iecienīto saturu varēsim baudīt kopā ar reklāmām.

Nesenā paziņojumā darbiniekiem uzņēmuma vadība atklājusi, ka jau šī gada pēdējos trīs mēnešos plāno ieviest reklāmas, kā arī sākt apkarot paroļu koplietošanu. “Netflix” prognozē, ka aizliegums dalīties ar konta informāciju varētu uzņēmumu paglābt no vēl 10 – 20 miljonu lietotāju ASV zaudēšanas. Ja skatās globāli, tie varētu būt vēl iespaidīgāki skaitļi.

Runājot par reklāmām, kas klientus varētu tikai mudināt atteikties no šī pakalpojuma, “Netflix” šajā jautājumā, šķiet, seko “Disney+“, kas martā paziņoja par saviem nodomiem saturu atšķaidīt ar reklāmām. Kāpēc gan lai “Netflix” nedarītu to pašu? Uzņēmums to droši vien realizēs kā vēl vienu abonementu plānu, kas maksās lētāk nekā pārējie.

Paralēli šiem un citiem plāniem “Netflix” arī ceļ abonementu cenas. Pēdējais cenu kāpums gan skāris tikai ASV un Kanādas lietotājus, maksu kāpinot par 1 līdz 2 USD.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Unowme
11.05.2022 08:50

Jākaitina pretī ar unsubscribe :>

Marģeris
11.05.2022 10:04

paceļ cenu un pieliek reklāmu, back to torrents

Reklāma