Reklāma

Jaunais lētākais “Netflix” plāns nenodrošinās piekļuvi visam saturam

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Ir diezgan skaidrs, ka nākamgad “Netflix” piedāvās jaunu, lētāku abonementa plānu, kas atbalstīs reklāmas. Tas ir viens no nedaudziem salmiņiem, pie kā pagaidām lielākais video straumēšanas gigants turas, lai izvairītos no vēl lielākiem zaudējumiem, kas saistāmi ar abonentu skaita samazināšanos. Taču var izrādīties, ka reklāmas atbalstošais abonements var nesniegt cerēto, jo tajā nebūs iekļauts viss “Netflix” saturs.

Tiek ziņots, ja jaunais abonements sniegs pilnīgu piekļuvi “Netflix Originals” saturam. Taču, kas attiecas uz licencēto saturu, daļu no tā šie abonenti var nesaņemt. “Netflix” galvenais satura vadītājs Teds Sarandoss skaidro, ka lielāko daļu no tā, kas tiek piedāvāts  pakalpojumā, uzņēmums var iekļaut ar reklāmām atbalstītajā abonementā. Ir arī skaidrs, ka daļa satura netiks parādīta, taču par vēl kādu daļu šobrīd rit sarunas. Viņš norāda, ka, ja jauno abonementu palaistu šodien, klienti gūtu lielisku pieredzi.

Lai vai kā piedāvājums maksāt par pakalpojumu, kas nesniegs visu pieejamo saturu, turklāt vēl pa vidu metīs reklāmas, nav diez ko vilinošs. Tomēr atkal būtisks ir jautājums par cenu, ko “Netflix” oficiāli vēl nav atklājis.

Jāpiezīmē, ka pēc jaunākajiem datiem “Netflix” otrajā ceturksnī zaudēja teju miljons abonentu, kas gan ir mazāk nekā prognozēts, tomēr joprojām atstāj uzņēmumu visai grūtā situācijā.

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
azad
24.07.2022 12:50

Jāidomā sazin kas, bet nevar izfunktierēt, ka saturs ir visai liels sū*s un cilvēki nesaprot par ko maksāt. Filmas saštamcētas, bet pilnīgas kakas kas apnīkst pēc 30min.

DACE
24.07.2022 13:14

Izskatās, ka pēc reklāmu palaišanas Netflix zaudēs vēl vairāk abonentu. Varam taču izvēlēties konkurentu piedāvājumus.

Biteme
24.07.2022 14:12

ko nozīmē – atbalstīs reklāmas? lai atbalsta.

rakstiet taču saprotami – rādīs vai iekļaus reklāmas saturā.
un tas jau ir nepatīkami.

REALAIS
24.07.2022 16:40
Reply to  Biteme

Pa lielam, citu pušu filmas/seriālus, kam īpašnieki neļaus piekarināt reklāmas pirms, pēc un pa vidu, Netflix nedos skatīties.

25.07.2022 09:58

Netflix arī dārgajos HD plānos nenodrošina piekļuvi visam saturam. virsraksts galīgi garām.

REALAIS
25.07.2022 11:08
Reply to  digitalk

Bet tas tomēr ir citādāk. Šeit Netflix paši bloķēs saturu, kamēr esošajos profilos saturs nav dēļ tā, ka izplatīšanas tiesības ir pārdotas jau iepriekš citām kompānijām konkrētos reģionos.

25.07.2022 11:21
Reply to  REALAIS

neUSA patērētājam no tādas atšķirības ne silts, ne auksts — visa satura nav, lai cik tu maksātu.

Reklāma