Ir diezgan skaidrs, ka nākamgad “Netflix” piedāvās jaunu, lētāku abonementa plānu, kas atbalstīs reklāmas. Tas ir viens no nedaudziem salmiņiem, pie kā pagaidām lielākais video straumēšanas gigants turas, lai izvairītos no vēl lielākiem zaudējumiem, kas saistāmi ar abonentu skaita samazināšanos. Taču var izrādīties, ka reklāmas atbalstošais abonements var nesniegt cerēto, jo tajā nebūs iekļauts viss “Netflix” saturs.
Tiek ziņots, ja jaunais abonements sniegs pilnīgu piekļuvi “Netflix Originals” saturam. Taču, kas attiecas uz licencēto saturu, daļu no tā šie abonenti var nesaņemt. “Netflix” galvenais satura vadītājs Teds Sarandoss skaidro, ka lielāko daļu no tā, kas tiek piedāvāts pakalpojumā, uzņēmums var iekļaut ar reklāmām atbalstītajā abonementā. Ir arī skaidrs, ka daļa satura netiks parādīta, taču par vēl kādu daļu šobrīd rit sarunas. Viņš norāda, ka, ja jauno abonementu palaistu šodien, klienti gūtu lielisku pieredzi.
Lai vai kā piedāvājums maksāt par pakalpojumu, kas nesniegs visu pieejamo saturu, turklāt vēl pa vidu metīs reklāmas, nav diez ko vilinošs. Tomēr atkal būtisks ir jautājums par cenu, ko “Netflix” oficiāli vēl nav atklājis.
Jāpiezīmē, ka pēc jaunākajiem datiem “Netflix” otrajā ceturksnī zaudēja teju miljons abonentu, kas gan ir mazāk nekā prognozēts, tomēr joprojām atstāj uzņēmumu visai grūtā situācijā.
Jāidomā sazin kas, bet nevar izfunktierēt, ka saturs ir visai liels sū*s un cilvēki nesaprot par ko maksāt. Filmas saštamcētas, bet pilnīgas kakas kas apnīkst pēc 30min.
Izskatās, ka pēc reklāmu palaišanas Netflix zaudēs vēl vairāk abonentu. Varam taču izvēlēties konkurentu piedāvājumus.
ko nozīmē – atbalstīs reklāmas? lai atbalsta.
rakstiet taču saprotami – rādīs vai iekļaus reklāmas saturā.
un tas jau ir nepatīkami.
Pa lielam, citu pušu filmas/seriālus, kam īpašnieki neļaus piekarināt reklāmas pirms, pēc un pa vidu, Netflix nedos skatīties.
Netflix arī dārgajos HD plānos nenodrošina piekļuvi visam saturam. virsraksts galīgi garām.
Bet tas tomēr ir citādāk. Šeit Netflix paši bloķēs saturu, kamēr esošajos profilos saturs nav dēļ tā, ka izplatīšanas tiesības ir pārdotas jau iepriekš citām kompānijām konkrētos reģionos.
neUSA patērētājam no tādas atšķirības ne silts, ne auksts — visa satura nav, lai cik tu maksātu.