Tiek ziņots, ka “Apple” testē mākslīgā intelekta (MI) darbinātu platformu, kas paredzēta “App Store” reklāmu kampaņu optimizēšanai. Pašlaik tā šķietami tiek izmantota, lai uzlabotu reklāmdevēju kampaņu veiktspēju “App Store Search Ads” reklāmām. Tomēr tiek spekulēts, ka šis risinājums varētu tikt izmantots arī citos “Apple” pakalpojumos.
Rīks, kuru, kā ziņots, izmēģina atlasīta reklāmdevēju grupa, cenšas automatizēt reklāmu izvietošanu “App Store” līdzīgi kā “Google Performance Max” platformā. Kompānija apgalvo, ka testu mērķis ir uzlabot “Apple Search Ads” veiktspēju.
Runājot par pašu risinājumu, ziņojumā norādīts, ka reklāmdevēji varēs ievadīt tādu informāciju kā budžets, mērķauditorija, mērķa valstis utml. un “Apple” algoritmi paveiks pārējo. Balstoties uz reklāmdevēja sniegto informāciju, tie automātiski noteiks labāko reklāmu izvietojumu četros pieejamajos formātos.
Pagaidām vēl nav informācijas, kad šī MI darbinātā reklāmu platforma reāli varētu būt pieejama pirmajiem lietotājiem.