Dizaina veidošanas serviss “Canva” paziņojis par “vairāku miljonu dolāru” darījumu, kura ietvaros iegādājies programmatūras izstrādātāju “Serif” un tā radošo, profesionālo lietotņu komplektu “Affinity”, kurā ietilpst tādas programmas kā: “Photo”, “Designer” un “Publisher”. Nozares profesionāļi tās pazīst kā lielisku alternatīvu “Adobe Creative Cloud” komplektam. Tas nozīmē, ka “Canva” ar šo darījumu sastādīs vēl nopietnāku konkurenci “Adobe“.
“Affinity” dizaina lietotņu komplektu pašreiz izmanto vairāk nekā trīs miljoni lietotāju visā pasaulē. Programmas ir pieejamas vairākām platformām, tostarp “macOS” un “iPadOS”, un ieguvušas daudzas nozares balvas, piemēram, “Apple Design Award”.
“Canva” norāda, ka līdz ar “Serif” iegādi turpinās investēt “Affinity” lietotņu pilnveidē, lai nodrošinātu, ka tās ne tikai atbilst profesionālu dizaineru vajadzībām, bet arī uzlabo viņu pieredzi un sniegumu. Vismaz pagaidām “Affinity” lietotnes netiks būtiski mainītas, taču, visticamāk, nākotnē tiks ieviesta kāda veida integrācija ar “Canva” platformu. “Canva” ir pārliecināta, ka kopā ar “Affinity” izveidos spēcīgu sadarbību, kas ļaus sasniegt ikkatra dizainera mērķus.
Visa “Serif” komanda, kurā ir aptuveni 90 cilvēku, pievienosies “Canva”. Tiesa, pagaidām nav zināma precīza darījuma vērtība.
Daudzi Affinity lietotāji satraucas, ka tagadējā vienreizējā pirkšanas maksa var pārvērsties par abonēšanas maksu, līdzīgi kā Adobe.
Tā arī varētu būt, ka ieviesīs abonementu sistēmu.
Specifiski atsūtīja epastu, ka apņemās cenu modeli nemainīt. Vismaz kādu laiku gan jau pieturēsies.
Biteniekiem ar sen atpakaļ bija solītas mūža garumā bezmaksas sarunas u.t.t. u.tml. solījumi…