Web Analytics
More
    Reklāma

    “Adobe” piedāvā īpašu birku mākslīgā intelekta radīta satura apzīmēšanai

    Jaunākie raksti

    Internetu turpina pārpludināt mākslīgā intelekta (MI) ģenerēts saturs, un daudzi uzņēmumi jau ieviesuši rīkus vai etiķetes tā atšķiršanai no pārējā satura. To skaitā tagad ir arī “Adobe” un citi nozares uzņēmumi, kuri nākuši klajā ar jaunu marķējumu, ar ko lietotāji varēs apzīmēt MI ģenerētus attēlus.

    Šo simbolu jeb etiķeti sauc par “Content Credential”, un to nesen atklājusi Satura izcelsmes un autentiskuma koalīcija sadarbībā ar “Adobe”, “Microsoft“, “Nikon“, “Leica“, “Camera Bits”, “Truepic” un “Publicis Groupe”. Šo etiķeti var pievienot MI ģenerētiem attēliem, kas izveidoti ar programmatūru, piemēram, “Adobe Photoshop” un “Microsoft Bing Image Generator”, kā arī videoklipiem un PDF failiem. Apzīmējot saturu ar “Content Credential”, marķējums automātiski tiks pievienots arī konkrētā faila rediģēšanas vēsturei, neatgriezeniski apzīmējot to kā MI radītu saturu.

    Reklāma

    Attēls ar augšējā labajā stūrī esošo MI etiķeti un tās sniegto papildus informāciju. Avots: Gizmodo

    Noklikšķinot uz šīs etiķetes, lietotāji varēs iepazīties ar informāciju par to, kas un kad izveidojis konkrēto failu, kāda MI programmatūra izmantota. Papildus tam izveidota arī funkcija “Verify”, kas lietotājiem ļauj augšupielādēt marķēto attēlu un iepazīties ar tā rediģēšanas vēsturi līdz pat etiķetes pievienošanas brīdim.

    Etiķetes pievienošana MI radītam saturam ir brīvprātīga, un tiek cerēts, ka lietotāji būs godprātīgi un paši atzīmēs saturu kā MI generētu, ja nepieciešams.

    AvotsGizmodo
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Dj Bacon
    13.10.2023 14:44

    Nez vai tas strādās arī uz screenshot?
    Kaut kur redzēju, ka šo viegli apiet un viltot.

    Reklāma