Web Analytics
More
    Reklāma

    “Google” izlaiž rīku, kas ļauj noskaidrot, vai konkrēto attēlu radījis mākslīgais intelekts

    Jaunākie raksti

    Ikgadējā izstrādātāju konferencē “Google I/O 2023” meklēšanas gigants īpaši fokusējās uz mākslīgo intelektu “MI” un jauniem rīkiem, kur tas integrēts. Par daļu no tiem esam jau uzrakstījuši, taču es vēlējos pieminēt vēl vienu – risinājumu, kas palīdz noteikt, vai konkrēto attēlu ģenerējis MI. Lietotājiem tas būs pieejams šajā vasarā.

    Pēc “Google” sacītā, var saprast, ka jaunais rīks vismaz sākotnēji palīdzēs noteikt, vai attēls ģenerēts ar “Google” MI risinājumiem. Lietotāji varēs uzzināt, kad “Google” pirmo reizi indeksēja konkrēto attēlu, kur tas pirmo reizi parādījās, vai tas parādījies ziņu, faktu pārbaudes vietnēs un citviet.

    Reklāma

    Jaunais rīks būs pieejams meklēšanas rezultātos, noklikšķinot uz trim vertikālajiem punktiņiem. Bez jau šobrīd esošās informācijas tur parādīsies arī opcija “About this image”. Funkcija arī darbosies, meklēšanu veicot ar “Google Lens” vai “Google” lietotnē.

    Kompānija norāda, ka MI radītajos attēlos tiks iekļauta slēptā informācija etiķetes veidā, kas lietotājiem ļauj saprast, ka to ģenerējis MI. Kompānija arī piebilst, ka tuvākajos mēnešos vairāki attēlu radītāji, tostarp “Shutterstock” un “Midjourney” izlaidīs savas etiķetes, kas informēs, ka konkrēto attēlu ģenerējis mākslīgais intelekts.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma