Web Analytics
More
    Reklāma

    “Adobe” tomēr neiegādāsies “Figma”

    Jaunākie raksti

    Pirms vairāk nekā gada programmatūras izstrādes gigants “Adobe” paziņoja, ka par 20 miljardiem ASV dolāriem plāno iegādāties tiešsaistes sadarbības dizaina platformu “Figma”. Kā jau tas bija mazliet paredzams, abu uzņēmumu apvienošanos aizkavēja regulatori. Tā kā gan “Adobe”, gan “Figma” saprata, ka nav skaidra ceļa, kā iegūt Lielbritānijas un Eiropas Savienības regulatoru apstiprinājumu un noslēgt darījumu, pieņemts lēmums to atcelt pavisam.

    Novembrī Lielbritānijas Konkurences un tirgu iestāde un Eiropas Komisija norādīja uz bažām par iespējamā darījuma ietekmi uz konkurenci. Lielbritānijas konkurences iestāde savos provizoriskajos secinājumos norādīja, ka apvienošanās “likvidēs konkurenci starp diviem galvenajiem konkurentiem”. Tāpēc tā paziņoja, ka apsver vai nu bloķēt darījumu vai arī pieprasīt “Adobe” pārdot “Figma” galveno produktu “Figma Design” kopā ar “Adobe XD”.

    ReklāmaAdvertisement

    Savukārt Eiropas Komisija (EK) novembrī brīdināja “Adobe”, ka plānotā “Figma” iegāde “var samazināt konkurenci globālajos interaktīvo produktu dizaina programmatūras un citas radošās dizaina programmatūras piegādes tirgos”. EK plānoja pieņemt galīgo lēmumu par abu uzņēmumu apvienošanos līdz 5. februārim.

    Acīmredzot “Adobe” un “Figma” saprata, ka neiegūs regulatoru apstiprinājumu uz sev izdevīgiem nosacījumiem, tāpēc nolemts atcelt darījumu pavisam. “Adobe” priekšsēdētājs un izpilddirektors Šantanu Naraiens paziņojis, ka, lai gan “Adobe” un “Figma” bija vienota vīzija, kā kopīgi no jauna definēt radošuma un produktivitātes nākotni, abiem uzņēmumiem joprojām ir labas iespējas, kā katram atsevišķi izmantot tirgus piedāvātās iespējas un mainīt pasauli, izmantojot personalizētu digitālo pieredzi.

    Jāpiebilst, ka par nenotikušo darījumu “Adobe” būs jāsamaksā 1 miljards ASV dolāru “Figma”, kas bija iepriekš saskaņots.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma