Reklāma

“Adobe” par 20 miljardiem dolāru plāno iegādāties dizaina platformu “Figma”

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Vakar, 15. septembrī, par milzīgu darījumu paziņoja programmatūras izstrādes gigants “Adobe“. Uzņēmums par 20 miljardiem ASV dolāru nolēmis iegādāties populāro tiešsaistes sadarbības dizaina platformu “Figma”. Ja darījums tiks apstiprināts, šis būs līdz šim lielākais “Adobe” pirkums. Tāpat šie ir nopietni jaunumi gan dizaina, gan programmatūras izstrādes jomā, īpaši tāpēc, ka “Figma” pēdējos gados ir ļoti konkurējusi ar “Adobe XD” produktiem.

“Adobe” norāda, ka abu uzņēmumu apvienošanās transformēs un paātrinās radošuma un produktivitātes nākotni, attīstīs produktu dizainu un iedvesmos globālās radītāju, dizaineru un izstrādātāju kopienas. Kompānija arī uzskata, ka šis darījums pavērs strauji augošas tirgus iespējas un radīs nozīmīgu vērtību klientiem, akcionāriem un nozarei kopumā. Savukārt “Figma” norāda, ka apvienotais uzņēmums radīs “jaunus rīkus un telpas, kas  klientiem dos iespēju ātrāk un vienkāršāk izstrādāt produktus”.

Abu uzņēmumu apvienošanās varētu rezultēties arī ar to, ka nākotnē “Figma” produkti un pakalpojumi tiks apvienoti programmā “Adobe Creative Suite”. Tāpat “Figma” vēlas izmantot “Adobe” zināšanas 3D, video, vektoru, attēlveidošanas un fontu jomā, lai ievērojami uzlabotu produktu dizainu tīmeklī.

“Figma”, kas ir dibināta pirms desmit gadiem, šobrīd jau daudzos uzņēmumos, tostarp nozares gigantos kļuvusi par svarīgu partneri, un tās dizaina produkti sniedz lielu pienesumu biznesu attīstībā. Piemēram, tūkstošiem “Microsoft” dizaineru un izstrādātāju ik dienu paļaujas uz “Figma”, lai attīstītu “Office”, “Windows” un citus produktus.

Pagaidām šis darījums vēl nav apstiprināts. Abi uzņēmumi paredz, ka pirkumu varēs noslēgt 2023. gadā, saņemot regulatoru un akcionāru apstiprinājumu.

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Name*
16.09.2022 09:37

R.I.P. Figma

Vakardien darbā neviens nebija priecīgs par šo ziņu. Internetā cik skatījos, lielākais vairākums tieši tā pat domā.

Biteme
16.09.2022 10:04

Būs figvam.

digitalk
16.09.2022 22:52
Reply to  Biteme

indiāņu nacionālā jurta :D

Čiekurs
16.09.2022 10:05

.

AEC4A227-E2DC-4A66-8AAA-1AA839614A63.jpeg
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
16.09.2022 10:39
Reply to  Čiekurs

Šī aina liekas neloģiska, ņemot vērā, cik socially clueless T 800 ir pārējā filmas daļā

Čiekurs
16.09.2022 21:31

Būtu tev tik racionāla pieeja crypto čerņas gadījumā…

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
17.09.2022 14:05
Reply to  Čiekurs

Pieejai nav ne vainas, rezultāti ir labi

digitalk
16.09.2022 22:51

T-800 izņēma čipu filmas vidū, tiesa kadri ir sakombinēti no pirmās daļas.

Kuku
16.09.2022 23:20

Smirdīgā Adobe atkal aprīs labu kumosu :|
Gatavojieties atvērt maciņus plašāk …

Reklāma