Web Analytics
More
    Reklāma

    “Adobe” izziņo jaunus “Firefly” risinājumus, kas ļauj zīmoliem apmācīt savus MI modeļus

    Jaunākie raksti

    Mākslīgais intelekts (MI) kļūst arvien noderīgāks arī zīmoliem un zīmola veidošanai. Par to parūpējas uzņēmums “Adobe“, kas pasākuma “Adobe Summit 2024” laikā izziņojis jaunus “Firefly” risinājumus, tajā skaitā iespēju uzņēmumiem radīt savus pielāgotus MI modeļus.

    Pasākuma laikā “Adobe” iepazīstināja ar jauniem ģenerējošā MI rīkiem “Firefly Services” zīmola vizuālo materiālu izstrādei, rediģēšanai un uzturēšanai. Uzņēmums norāda, ka šie rīki ietaupa daudz laika radošajām un mārketinga komandām. Papildus tam “Adobe” sāk piedāvāt uzņēmumiem apmācīt savus MI modeļus, ar kuru palīdzību var izstrādāt pielāgotus, savam zīmolam pieskaņotus vizuālos risinājumus.

    ReklāmaAdvertisement

    “Firefly Services” piedāvā vairāk nekā divdesmit API, pakalpojumus un rīkus. Taču īpašu ievērību guvis risinājums, kas uzņēmumiem dod iespēju apmācīt un pielāgot savus MI modeļus. Precizējot savas “Firefly” modeļu versijas, uzņēmumi var radīt saturu, kas raksturīgs saviem produktiem un zīmolam. Te būs nepieciešami 10 līdz 20 zīmola vizuālie materiāli, uz kuru pamata MI modelis varēs radīt citus. “Adobe” īpaši izceļ iespēju šādā veidā radīt vizuālos materiālus un logotipu, kas atbilst uzņēmuma identitātei un līdzšinējām zīmola vadlīnijām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma