Lidztekus citiem tehnoloģiju gigantiem arī “Meta” aktīvi darbojas mākslīgā intelekta (MI) jomā un pēta veidus, kā to integrēt savos produktos un platformās. Morgan Stanley tehnoloģiju konferencē Sanfrancisko “Facebook” vadītājs Toms Elisons atzīmēja, ka “Meta” ir plāni attiecībā uz MI līdz 2026. gadam un tie ir fokusēti uz MI modeļa izstrādi, kas tiks integrēts visos uzņēmuma video rīkos, ieskaitot “Reels”, kā arī darbosies cita veida satura publicēšanas risinājumos.
Šobrīd “Meta” katram savam produktam izmanto atsevišķu MI modeli. Tādā veidā “Reels”, “Group” un ierakstu plūsmai bija savi unikālie ieteikumi. Taču tagad uzņēmuma mērķis ir pāriet uz vienotu MI modeli visiem saviem produktiem. Elisons norāda, ka šādā veidā “Meta” produktu lietotāji saņems saistītākus ieteikumus un lietotāja pieredzi.
Lai panāktu šo mērķi, uzņēmums strādā, lai salāgotu MI modeļus ar pareizo aparatūru un datu atbalstu. Tam nepieciešams analizēt vairāku miljardu ”Meta” lietotāju mijiedarbību ar produktiem. Piemēram, šobrīd “Facebook” aktīvo lietotāju skaits pārsniedz trīs miljardus, kas nozīmē, ka būs vajadzīgs apstrādāt milzīgu datu apjomu.
Šis lielais plāns ir tikai daļa no “Meta” centieniem attiecībā uz MI. Uzņēmums arī vēlas uzlabot savu čatbotu, lai tas darbotos balstoties uz jauno ieteikumu principu.