Web Analytics
More
    Reklāma

    “Meta” skaidro, kā trešo pušu lietotnes sadarbosies ar “Messenger” un “WhatsApp”

    Jaunākie raksti

    6. martā Eiropas Savienībā (ES) oficiāli stājās spēkā Digitālo tirgu likums, kas lielajiem tehnoloģiju uzņēmumiem un to sniegtajiem pakalpojumiem liek ievērot godīgas un atvērtas konkurences principus. Jaunie noteikumi attiecas uz sešām kompānijām: “Meta”, “Microsoft”, “Apple”, “Alphabet”, “Amazon” un “ByteDance”. Vienas no lielākajām pārmaiņām piedzīvos tieši saziņas lietotnes. “Meta” gadījumā plānots, ka “WhatsApp” un “Messenger” lietotāji varētu tiešā veidā sazināties ar citiem ziņapmaiņas platformu lietotājiem, saglabājot ziņu pilnīgu šifrēšanu.

    Jaunais likums pieprasa, ka “Meta” “jābūt gatavai sadarboties ar citiem ziņapmaiņas servisiem trīs mēnešu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas”. Savukārt jaunās funkcionalitātes nonākšana pie lietotājiem varētu aizņemt ilgāku laiku. Sākotnējās prasības nosaka to, ka starplatformu komunikācijā jāatbalsta individuālie čati, kā arī tādu failu kā attēli, videoklipi un balss ziņu kopīgošana. Vēlāk šis atbalsts tiks sniegts arī grupu sarakstēm un zvaniem.

    Reklāma

    “Meta” norāda, ka trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem būs jāparaksta līgums par sadarbību ar “Messenger” un “WhatsApp”, pirms uzņēmums sadarbosies ar tiem. Tāpat “Meta” lūdz citus saziņas servisus lietotāju pilnīgai datu šifrēšanai izmantot “WhatsApp” – “Signal” protokolu. Vienlaikus, lai izmantotu starplatformu komunikācijas iespējas, lietotājam nebūs obligāti jābūt “Signal” izmantotājam.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma