Reklāma

“Apple” ziņo par rekordlieliem ieņēmumiem 2. ceturksnī

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Pēc ļoti labiem rezultātiem gada sākumā kompānija “Apple” turpina labot rekordus. Saskaņā ar uzņēmuma publicētajiem finanšu rezultātiem – 2. ceturksnī ieņēmumu apjoms sasniedzis 83 miljardus dolāru, kas ir par 2% vairāk nekā pērn tajā pašā periodā. “Apple” arī paziņojis, ka sasniedzis visu laiku augstāko līmeni uzstādīto aktīvo ierīču apjomam “katrā ģeogrāfiskajā segmentā un produktu kategorijā”.

Neskatoties uz to, kā arī “iPhone” pārdošanas apjomu pieaugumu, uzņēmums atklāj, ka tā peļņa samazinājusies par 11% salīdzinājumā ar pērno gadu. Pie tā, protams, vainojama inflācija, piegādes ķēdes problēmas, traucējumi ražošanā sakarā ar Covid-19, kā arī samazinājās ieņēmumi no “Mac” datoriem un “Apple Watch” pulksteņiem. Situācija varētu uzlaboties nākamajā ceturksnī, kad finanšu rezultātos būs ietverti pārdošanas dati par jauno “MacBook Air” un “MacBook Pro” ar M2 čipu, ko sāka piegādāt jūlijā.

“Apple” izpilddirektors Tims Kuks norāda, ka “aizvadītā ceturkšņa rekordlielie ieņēmumi liecina par “Apple” pastāvīgajiem centieniem ieviest inovācijas, piedāvāt jaunas iespējas un bagātināt klientu dzīvi”. Tikmēr uzņēmuma finanšu direktors Luka Maestri piebilda, ka finanšu rezultāti turpināja demonstrēt “Apple” spēju efektīvi vadīt biznesu, neskatoties uz izaicinošo darbības vidi.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma