Reklāma

Apple līdz šim iztērējuši 1,3 miljardus dolāru, lai palīdzētu Kalifornijas mājokļu krīzē

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Pirms trim gadiem uzņēmums Apple nāca klajā ar paziņojumu, ka ir gatavi investēt 2,5 miljardus dolāru, lai cīnītos ar Kalifornijas mājokļu krīzi. Līdz šim brīdim jau vairāk nekā 1,3 miljardi iztērēti, lai uzbūvētu pieejamas dzīvojamās vietās.

Savā ziņā lielie tehnoloģiju uzņēmumi ir vainīgi pie augstajām mājokļu cenām Silīcija ielejā, kuras nevar atļauties tādi darbu veicēji, kā medmāsas, skolotāji un ugunsdzēsēji, bet kas ir tik vitāli nepieciešami sabiedrībai. Cenas tiešām ir ļoti augstas, par ko man pašam nācās dzirdēt no vietējiem, kad viesojos Sanfrancisko 2018. gadā. Līdz ar to šis solis ir tikai atzīstams no Apple puses.

Šajā laikā ieguldītie 1,3 miljardi dolāri tikuši izmantoti dažādiem projektiem. Kā viens no tiem ir reāla māju būvniecība, kuras cilvēki varēs iegādāties. Kā norāda pieejamā informācija, šajā laikā ir uzceltas aptuveni 2000 ēkas. Tāpat, sadarbojoties ar vietējām organizācijām, ir izveidots finansiāls atbalsts, lai palīdzētu iegādāties mājokli tiem, kuriem nav pirmās iemaksas, kā arī atbalstīt tos ar dažādiem juridiskajiem jautājumiem.

Papildu tam, izveidota un īpaši izcelta māja kara veterāniem un senioriem, kuriem nav ģimenes atbalsta, lai iegādātos savu mājokli, un palīgā nācis Apple, radot šādu daudzīvokļu namu. Realizētie projekti atrodas visā Sanfrancisko piekrastes joslā. Protams, šis ir jauks žests, bet kalpo arī kā mārketinga materiāls tam, ko daļēji ir veicinājuši lielie tehnoloģiju uzņēmumi.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
davix
28.07.2022 09:20

Paldies autoram par objektivitāti iekļaujot rakstā pēdējo teikumu un nevairoties paskatīties uz lietām pēc būtības. Apple PR protams gribētu šo atkal pasniegt kā nez kādu labdarības pasākumu, bet realitāte jau vien ir, ka paši Apple ietekmējuši šo cilvēku palikšanu bez mājokļiem.

Reklāma