Web Analytics
More
    Reklāma

    Sasniedzot 200 miljonus abonentu, Netflix nāk klajā ar jaunu funkciju

    Jaunākie raksti

    Kompānija “Netflix” turpina aktīvi konkurēt ar tādiem pakalpojumiem kā “Disney+” un “HBO Max”, sniedzot lietotājam pēc iespējas dažādāku, unikālāku un patīkamāku satura skatīšanās pieredzi. Līdz ar apaļu 200 miljonu abonentu skaita sasniegšanu, kompānija nākusi klajā ar vēl vienu jaunu iespēju – ļaut “Netflix” izvēlēties filmu lietotāja vietā, balstoties uz iepriekš skatītā vēsturi.

    Skatītājs būtībā varēs izlaist pārlūkošanas sadaļu un ietaupīt vairāk vai mazāk apaļu stundu laika, ko parasti atvēlētu tikai īstās filmas izvēlei vien. Īstā vakara filma nu būs viena pogas spiediena attālumā, ko “Netflix” nejauši izvēlēsies, ņemot vērā lietotāja skatīšanās paradumus. Pagaidām vēl nav atklāts, kā tieši šo jauno funkciju sauks, bet var minēt, ka tas būs kaut kas saistībā ar “shuffle” (angliski – sajaukt).

    Reklāma

    Pēc “Netflix” teiktā – jaunā funkcija tiks pievienota šī gada pirmajā pusē. Vienlaikus jāsaka, ka tā nemaz tik 100% svaiga arī nebūs. “Netflix” arī iepriekš izmēģinājis dažādas šīs funkcijas variācijas, kas acīmredzot bijis veiksmīgi, jo tuvākajos mēnešos tā būs pieejama klientiem visā pasaulē.

    AvotsGizmodo
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis Putra
    21.01.2021 11:11

    Kādas 2 nedēļas šī funkcija jau pieejama.

    Kaspars
    21.01.2021 11:54
    Reply to  Jānis Putra

    Pat ilgāk. Pasniedz kā baigo jaunumu :D :D :D

    Andis
    21.01.2021 12:34

    Funkcija jau pieejama kādu laiku, bet personīgi liekas, ka lielākais sviests pasaules vēsturē:)) Tieši filmas/seriāla izvēle padara šo TV izklaides veidu kaut cik “jēdzīgu” – esi spiests galvā izveidot viedokli par kritiķu vērtējumiem, režisoriem, aktieriem, savilkt kopā ar lasītajām grāmatām, etc, un izvēlēties sev tajā brīdī noderīgāko. Tieši tas pats ar Spotify recommended songs vai Amazon recommended books. Biznesam – izcili. Personīgajam intelektam – ne tik izcili.

    Rūdolfs Rancāns
    21.01.2021 13:10
    Reply to  Andis

    Ja pie Spotify Discover Weekly ir kaut viena laba dziesma, tad tā jau ir uzvara.
    Šī Netflix funkcija gan šķiet muļķīga. Labprātāk gribētu, piemēram, mēneša filmas ieteikumu no man interesantiem kino ļaudīm.

    Žvingulis
    21.01.2021 13:04

    Kā būtu ar ko revolucionāru – novērtējumu piedāvātajam saturam?
    Kādreiz bija. Izņēma jo vadībai bail, ka saliks negatīvu vērtējumu progresīvo tizlajai caurejai ko tur spiež virsū līdz nelabumam.

    Kaspars
    21.01.2021 14:01
    Reply to  Žvingulis

    tur tak ir rociņa uz leju, rociņa uz augšu.. :)

    Tasesmues
    21.01.2021 21:04
    Reply to  Kaspars

    Bet to nevar redzēt, kad meklē filmu. Amazon prime ir zvaigznītes

    KKTK
    21.01.2021 13:29

    Skaisti – lai nekad vairs netiktu ārā no sava personīgā bezgaumības burbuļa :D Tā vietā, lai piedāvātu kaut ko no cita plauktiņa, vai kritiķu ieteikumiem, vai pasarg dies – bijušo festivālu repertuāra.

    digitalk
    21.01.2021 14:39

    Netflix pat nav spējīgs ieviest funkcijas “esmu jau redzējis” un “neturpināšu to sūdu skatīties”, kāda tur vēl skatīšanās vēsture, nemaz nerunājot par milzonīgu daudzumu bloķēta satura un vnk neesošām tiesībām rādīt.

    Last edited 3 years ago by digitalk
    Krisjanis
    21.01.2021 18:50
    Reply to  digitalk

    Nez, man ir tāda sadaļa kā “watch again”, ko loģiski domājošie saprot kā “esmu jau redzējis” funkciju. Bet varbūt mūžīgi neapmierinātajiem tāda sadaļa nav.

    digitalk
    21.01.2021 19:03
    Reply to  Krisjanis

    esmu redzējis simtiem filmu diskos, kasetēs un kino, kuras Netflix man uzmācīgi piedāvā skatīties, jo tas atbilstot manai gaumei. iespējas atzīmēt citur redzēto kā noskatītu Netfiksā nav.

    Reklāma