Kā liecina kompānijas “JATO Dynamics” publicētie statistikas dati, šā gada septembrī Eiropā pārdoti vairāk elektrificētie auto nekā mašīnas, kas darbojas ar dīzeļdzinējiem. Šeit gan ļoti svarīgi piebilst, ka tie ir pilnīgi visi auto, kas spēj braukt ar elektrību – hibrīdi, “plug-in” hibrīdi un arī pilnībā elektriski auto.
Vēl tikai pirms dažiem gadiem dīzeļi pilnībā kontrolēja auto tirgu un vairāk nekā puse Eiropā pārdoto mašīnu bija aprīkotas ar dīzeļdzinējiem. Lietas ir mainījušās un elektrifikācija turpina uzņemt apgriezienus.
Kā liecina kompānijas “JATO Dynamics” apkopotā informācija, septembrī 27 Eiropas valstu tirgos kopumā tika pārdoti 1,3 miljoni auto – gandrīz 328 tūkstoši no tiem bija hibrīdi vai elektroauto.
Ja vēl pirms gada elektrificētie auto spēja iekarot tikai 11% tirgus daļu, tad šogad tā ir jau 25% no pārdotajām mašīnām. Vidējās klases segmentā “Tesla Model 3” septembrī izkonkurējis “VW Passat” un 3. sērijas “BMW”, kļūstot par pārdotāko auto šajā klasē, nešķirojot degvielas tipu.
Lai varētu saukt par žurnālistiku nevis tulkošanu, prasītos Latvijas dati blakus
Mēs neesam žurnālisti.
labi, labi. es tak neprasu LU pabeigt :)
bet vismaz ko no CSDD par vietējo situāciju pielikt.
Par vietējo situāciju var uzzināt, izbraucot uz ceļa: tur dominē melni dūmi.
Ārpus Baltijas valstīm par situāciju EV ieviešanā šeit gandrīz neko neraksta. Vienīgais, ko nesen pamanīju – atsauksme rakstā par Renault pārdošanas datiem. Nekā iepriecinoša par mums arī tur nav – “close to zero”. Tiesa tur autors vismaz pareizi piezīmējis, ka šeit ienākumu līmeņa dēļ nav daudz to, kuri elektrisko auto var atļauties.
sākumā teica mums braukt ar dīzeļiem kad braucām ar benzīniem,tagad ar skuwekļiem, ar skūteriem, nebraukt vispār jo strādāt no mājām covidā – turēt muti kamēr fministere runā tv dēļ skaistām acīm
Skatos, te Delfu kontingents arī pieslēdzies :D
Jā, ik pa laikam ir jāsāk dzēst draza :)
tā ir popularitātes smagā nasta ;)