Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla izlaiž absolūti bezjēdzīgi jaudīgu Model 3 Performance versiju

    Jaunākie raksti

    Uz atjaunotā Model 3 sedana bāzes Tesla ir izlaidis īpaši jaudīgo Performance versiju. Šim elektroauto ir 510Zs jauda, 741Nm grieze un no 0 līdz 100km/h tas spēj paātrināties 2.9 sekundēs. Jaunajam auto ir uzlabota balstiekārta ar adaptīvajiem amortizatoriem, kas ne tikai palielina komoforta līmeni, bet arī uzlabo auto vadāmību. Šis auto spēj attīstīt 262km/h ātrumu, kas elektroauto pasaulē vispār ir retums.

    Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes Model 3 Performance versiju, jaunajais auto attīsta par 32% lielāku jaudu, par 16% lielāku griezes momentu un kopumā auto, pateicoties virsbūves uzlabojumiem, ir par 5% mazāks aerodinamiskais koeficients. Pēc WLTP testa datiem šis auto spēj nobraukt līdz 528km tālu.

    Jaunais Model 3 Performance ir saņēmis jauna dizaina sporta sēdekļus, lai braucēji no tiem nekristu laukā īpaši asās virāžās. Tāpat ir atjaunota mašīnas programmatūra, lai vienā skatā braucējs varētu redzēt auto komponenšu temperatūras u.c. svarīgu informāciju.

    Jaunais auto jau ir pieejams pasūtīšanai un Eiropā maksā 47 490 eiro. Pierēķini vēl klāt PVN un kādu nepilnu tūkstoti klāt par dokumentu noformēšanu, lai uzzinātu šī auto pilno cenu privātpersonai. Piegādes laiks šim auto šobrīd tiek solīts jau maijā/jūnijā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    61 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars
    24.04.2024 10:04

    Un kur slēpjās “absolūtā bezjēga”?
    2x pārlasīju tekstu un nesapratu par ko skaļais virsraksts

    Biteme
    24.04.2024 10:22
    Reply to  Kaspars

    Ņemot vērā līdz šim zināmās problēmas ar montāžu, šim auto izstrādājumam tikai papildus jauda vēl arī bija nepieciešama….

    Kaspars
    24.04.2024 10:47
    Reply to  Biteme

    Un ar šo sarksastisko piezīmi, Tu centies pateikt ko?
    Ka dēļ šīs “pārdabiskās” jaudas izjuks uz ceļa??

    Biteme
    24.04.2024 10:55
    Reply to  Kaspars

    Tas ir variants!

    Banāns
    24.04.2024 10:26
    Reply to  Kaspars

    Īpašā Teslas attieksme :D

    Rūdolfs Rancāns
    24.04.2024 10:36
    Reply to  Kaspars

    Rakstu atvēri?
    Izlasīji?
    Iekomentēji?
    Tātad virsraksts savu darbiņu izdarīja..

    Kaspars
    24.04.2024 10:44

    to sauc par clickbait un uzskata par ļoti nesmuku rīcību

    Rūdolfs Rancāns
    24.04.2024 11:27
    Reply to  Kaspars

    Jā, zinu, bet šeit to dēvē par attieksmes virsrakstu.

    Usinss
    24.04.2024 18:22
    Reply to  Kaspars

    Tajā, ka braucot virs 120km/h nobraukums samazinās par 35% un komplektācijā nav sakabes āķis, kas šo jaudu padara lietderīgu. Tātad- bezjēdzīgi.

    Ričards
    24.04.2024 19:48
    Reply to  Usinss

    Aftermarket?

    Agris
    24.04.2024 10:11

    Papildus jauda pie 90kmh ātruma noteikti ir welcome. Vecie Model 3 bija ātri līdz tiem aptuveni 100kmh, pēctam jau nekas īpašs.

    azad
    24.04.2024 10:25

    Paātrinājums ir vienīgais ķirsītis kas ir elektro auto pret iekšdedzes. Tikai kur tas paātrinājums ikdienā tiek lietots? Kurš ikdienā spiež to pedāli līdz galam katru reizi uzsākot? Tāpēc tas ir savā ziņā bezjēdzīgi. Dragreisā viņam nav pretinieki, tas tiesa, tik kāda no tā jēga. Tie paātrinājumi arī tērē vairāk elektrību, turklāt uz tiem 260 cik ilgi viņš pabrauks? Tur sāk karat baterijas un jāatmetās. Ja paņemtu distanci, teiksim Rīga – Liepāja un lai tas elektro spiež grīdā savās 2,9 paātrinās un brauc uz saviem 260, tāpat iekšdedzes būs ātrāk Liepājā.

    Sergejs
    24.04.2024 10:48
    Reply to  azad

    Šie parametri ir vajadzīgi trijos gadijumos (humors no youtube):
    1. kad managers salonā smērē iekšā loham to automobīli
    2. kad lohs plātās draugu priekšā
    3. kad lohs mēģina tikt vaļā no automobīļa un iesmērēt to nākamam loham

    Kā man pietiek ar 150ZS un 8sek lai absolūti normāli gan brauktu gan apdzītu nu galīgi nesaprotu, skatoties uz šiem simtiem zirgu…

    Kaspars
    24.04.2024 10:53
    Reply to  azad

    260km/h nav paredzēti lai dotos uz Liepāju
    Kur tad ir jēga no jaudīgākas mašīnas? Laikam baigais pārsteigums daudziem būs, bet …. TRASE!

    Klau, par to, ka īsteni braukšanas kaifa entuziasti, ar savām sportiskajām ielas mašīnām, dodas gāzt pa trasi, kāds(sākot ar raksta autoru, kurš taču Biķernieku trases tuvumā pat dzīvo) ir dzirdējis?
    Pat Latvijā cilvēki to dara. Pat csdd savās akcijās saka “gribi sevi pierādīt – brauc uz trasi”

    Skābene
    24.04.2024 11:09
    Reply to  Kaspars

    Trasei masa būs par lielu un starp braucieniem īsti nebūs kur un kā uzlādēt!
    Šad tad aizbraucu uz ziemas trasi paslidināties un tur ļoti uzskatāmi var redzēt, ka mazāk jaudīgi, bet vieglāki auto ieliek kloķi jaudīgajiem un smagajiem dampjiem!

    Last edited 11 days ago by Skābene
    Janis
    24.04.2024 15:14
    Reply to  Kaspars

    Trasei ar standarta bremzēm pietiks vai nāksies dzesēt pēc pirmā apļa?

    Skābene
    24.04.2024 15:34
    Reply to  Janis

    Varētu arī pietikt, jo EV reģeneratīvajā režīmā pamatā bremzē ar motoru.

    Jania
    24.04.2024 18:08
    Reply to  Skābene

    Trasē ar reģeneratīvo motora bremzēšanu bus stipri par maz, ja grib labus apļa laikus

    Reinis Rozitis
    24.04.2024 16:09
    Reply to  Janis

    Ne gluži par Teslu, bet tā kā kursorā ar bija gan sajūsmas pilni raksti, gan komentāri, tad par Xiaomi “sportisko” modeli var paskatīties, kas notiek “dzīvajā” https://www.youtube.com/watch?v=UFd7Lmp-1yA :)

    azad
    24.04.2024 17:11

    Tasla arī šobrīd auto ražot nejēdz, tieši pašu auto. Elektro motori, baterijas, programmatūra, tur viņi ir stipri. Bet kasti kur to ielikt iekšā viņi nejēdz ražot. Kas ir interesanti īstenībā, jo to paātrinājumu un ātrumu, bateriju svaru ir jātur tai bundžai. Nav jau iespējams katastrofāli slikti, bet pret vācieti tur nav pat ko salīdzināt.

    assasa
    24.04.2024 11:12
    Reply to  azad

    Viens ir doties uz trasi, bet es līdz šim ar benzīna, dīzeļa un gāzes mašīnām mēdzu izbaudīt paātrinājuma priekus arī Rīga – Daugavpils un Rīga – Liepāja, štrunts par patēriņu! Līdz 150 Zs tas vispār ir lietojamas mašīnas, piekrītu, bet ne tā, ka baudāmas. Ir cilvēki, kam pat;ik jaudīgi auto, nesaprotu, kā to var nesaprast :)

    Uldis
    24.04.2024 13:31
    Reply to  azad

    Un cik ilgi izturēs parasta auto iekšdedzes dzinējs slodzē uz 260km/h? Tāds ātrums ir pamatīgi slodze arī iekšdzedzes dzinējam… Tas ka uz šāda ātruma sanāca pabraukt kādu laiku, un dzinējs turpina darboties normāli, nenozīmē ka tas neatstāja sekas.

    azad
    24.04.2024 17:09
    Reply to  Uldis

    Uzjautā tiem pa Vācijas bāņiem braucošajiem, kas ikdienā brauc 200 pa bāni😄 Nobrauc savu pus miljonu, tad Latvijā tas tiek attīts uz standarta 150K un latvietis pērk un vēl pus miljonu nobrauc. Turēs turēs tas motors.

    Zxi
    24.04.2024 23:17

    Dzīvoju Vācijā un ikdienā 130-140 dēļ patēriņa, salona trokšņa un tā, ka tāpat visi satiekas remonta zonā vai korķī.

    LAN
    24.04.2024 20:39
    Reply to  azad

    Neticu ka 1.6 L tilpuma dzinējs ar 300+ kW ilgi izdzīvos uzturot maksimālo jaudu. Kādēļ tad smagajiem un nopietnai tehnikai ir tik lieli dzinēji? + vēl perversības ar zobsiksnu eļļā…

    Last edited 11 days ago by Valters Vasilis
    Reinis Rozitis
    24.04.2024 21:22
    Reply to  LAN

    > Kādēļ tad smagajiem un nopietnai tehnikai ir tik lieli dzinēji?

    Smagie jau ar nelido ar 200+ :)

    Bet nu vairāk jau problēma ir transmisijai, motors jau, ja vien nav piena pakas izmērā (mūsdienās gan bieži), kuru jādzen “redlainā”, tāpat griežas ar tiem ~pašiem apgriezieniem vai 50 vai 150 ..

    Elektriķis
    24.04.2024 22:13
    Reply to  Reinis Rozitis

    Kaut kad jaunībā bija neizpratne: kādēļ MTZ-80, kuram ir 80Zs, ir tik liels motors, bet Žigulim ir tik pat jaudīgs, bet daudz mazāks? Atbilde nāca vālāk. Traktoram tie 80Zs tiek izmantoti visu laiku, bet Žigulim retu reizi.

    Biteme
    24.04.2024 22:45
    Reply to  Elektriķis

    Un kā tad ar griezes momentu (teiksim, 275 Nm) – paslīdēja zem radara? Kapeikai 1.2 – teiksim, 87 Nm. Lūk, kur jaudas atšķirības.

    Elektriķis
    25.04.2024 08:26
    Reply to  Biteme

    Klasiskā kļūda: griezes momentu attiecināt uz jaudu, neņemot vērā leņķisko ātrumu (apgriezienus laika vienībā).

    Biteme
    25.04.2024 09:26
    Reply to  Elektriķis

    Ja motoram nav griezes momenta. tad ātrums var būt kaut leņķisks, kaut hipotētisks. There’s no replacement for displacement.

    Reinis Rozitis
    24.04.2024 22:56
    Reply to  Elektriķis

    > kādēļ MTZ-80 ..

    Atgādināji par traktoriem un offtopikam blogeru vipendroni (DT-75 ar 1UZ) https://youtu.be/_8KK54Oefmc?t=1228 .. rezumē īsumā – viņiem tur ekspluatācijas laikā viņš izārdija visu kārbu un piekari, motors pats aizvien pēc 2 gadiem funciklierē..

    p.s. labi v8 tagad gan ir eksotika

    azad
    25.04.2024 07:40
    Reply to  LAN

    No kurienes ņem ka tieši 1.6 dzinēji ir ar 300+ jaudu? Neesmu īsti tādu redzējis, tad tam jābūt ar stage 3 tūningu vismaz😄 Un noteikti izdzīvos ilgāk iekšdedzes braucot uz 200 ilgāk, kā elektro turot to pašu ātrumu. Baterijas ātrāk nosvils kā dzinējam kas🤷🏼‍♂️

    Uldis
    25.04.2024 14:06
    Reply to  azad

    Acīm redzot pats neesi mēģinājis… pat gana spriganam motoram virs 200km/h ir ko nopūlēties lai tiktu galā ar gaisa radīto pretestību, kā arī motors pie tik lieliem ātrumiem darbosies augstos apgriezienos, jo pārnesumkārbas pēdējais pārnesums parasti ir lietojams jau no 80km/h vai mazāk… Lieli apgriezieni lielā slodzē, ar long-life eļļu kura mainīta pirms 20k km… padomā pats cik tas ir nekaitīgi dzinējam… tas ka kāds ar savu Audi RS7 tur mēdz atvilkt līdz 300, nenozīmē ka tipiskais vācietis katru dienu mauc uz 260km/h… Esmu tur bijis, vidēji ap 130km/h pa otro joslu visi mierīgi vālē…

    azad
    25.04.2024 15:22
    Reply to  Uldis

    Tie kas brauc uz un no darba 100km tie arī brauc uz 130. Ir tādi, kam jātiek kaut kur, brauc cauri Vācijai utt tie mēdz arī pabraukt ātrāk par 130. Skaidrs, ka 200 nav tāds standarta ātrums, bet tas nenidara nekādu letālu sliktumu dzinējam.

    azad
    25.04.2024 15:25
    Reply to  Uldis

    Tu apraksti sliktāko iespējamo gadījumu kā standartu😄 Ja cilvēks brauc nemainot eļļu un nedomājot par maintainence, tāds nojās jebkuru auto.

    Kaspars
    25.04.2024 16:05
    Reply to  azad

    20k km nemainīta eļļa mav gan sliktākais iespējamais scenārijs, bet tiešām norma.
    Cilvēkam jādara tas, ko viņam dīleris pie jauna auto iegādes liek darīt.
    Tas ir 2l dīzelim mainīt eļļu reizi 30k km !!! Vismaz VAG grupas ražojumiem

    Cilvēkam, kam ikdienā jārullē uz 200 cauri visai Vācijai nemaz nav laika biežāk taisīt apkopes :D

    azad
    25.04.2024 22:29
    Reply to  Kaspars

    Var kalusīt tam ko saka dīleris, vari pats rūpēties par auto un mainīt ik pa 10K eļļu. Es samainīju pirmo eļļas maiņu pēc 5K un tad ik pa 10K. Zinu arī cilvēkus kas brauc Vācijā pat 1K km dienā dažas dienas un tad maina eļļu teju katru mēnesi ik pa 10K, jo grib lai auto kalpo ilgi. Nav jāklausa ko saka dīleris, brauc pie viņa un saki samaini eļļu kaut ik pa 7K, ko pat citi iesaka piemēram dīzelim. Nezuadēs ne garantiju, neko, ja to darīs pie paša dīlera.

    Usinss
    24.04.2024 18:29
    Reply to  Uldis

    Ilgāk par teslu ja palaidīs blakus pa štrāsi. Tas ir 100% jo īpaši ja paņems 3-4l lielu dīzeli. Ar tādu pašu motora jaudu. Iekšdedzes auto vājā vieta būs riepas. Elektro: enerģijas patēriņš kā minimums.

    Mārtiņš
    24.04.2024 20:26
    Reply to  Usinss

    Var redzet ka neesi braucis ar ev
    Iekšdedzes dzinējiem virs 200-300k km izbeidzas resurss. Elektro auto tas ir daudz lielāks, potenciāli pat 1000k km

    azad
    25.04.2024 07:36
    Reply to  Mārtiņš

    Baterijām arī tāda pats resurs?
    Kādas muļķības, Latvijā ievestajiem ir jau 200-500K nobraukums un vēl tik pat nobrauc. Labi samaina kādu turbīnu un brauc atkal, turbīnas maiņa kādi 500€ ar detaļu kopā. Var redzēt ka tu neesi braucis ar auto.

    Skābene
    25.04.2024 08:14
    Reply to  Mārtiņš

    Cik lasīts par tām miljonu teslām, tad pēc 300k jau tiek mainīti motori un uz 700k jauna batertiju paka! Tai pat laikā opis ar savu veco volvo jau 3 miljonus noripojis!

    karlis
    25.04.2024 08:55
    Reply to  Skābene

    par 3 miljonu nobraukumu ar 2xx Volvo, es tev pilnībā piekrītu. Ja ir viens lietotājs, kas regulāri maina eļļas līdz 10k, un pēc braukšanas nomazgā auto.

    karlis
    25.04.2024 08:53
    Reply to  Mārtiņš

    kur to šo noklausījies?

    Nauris
    24.04.2024 11:32

    No praktiskā pārvietošanās viedokļa bezjēdzīgi. Tāpat kā 15 aifons, var zvanīt, bildēt, rakstīt e-pastu ar 11to, bet tas nenozīmē, ka cilvēki nepirks. No cenas viedokļa raugoties tas ir viens no lētākajiem, ja ne pats lētākais līdzīgas veiktspējas auto, kura ražošanas izmaksas Teslai būtiski neatškisies no standarta Teslas (bišķi garāks tinums elektromotoriem, bišķi dārgāki amortizatori. Bizness, tas arī viss.

    Elektriķis
    24.04.2024 11:50

    Lai ieskrietos no nulles km/h, tāda jauda nav tik vajadzīga kā apdzenot no 80 un uz augšu. Protams ka drošāk ir neapdzīt vispār, bet ar šādu jaudu var izvairīties no nepatīkamām situācijām, kad apdzenamais traucē šo manevru, palielinot ātrumu. Izklausās agresīvi, bet tie ir prakstiskie novērojumi.
    Vienīgais nepatīkamais šim modelim ir zemā profila riepas. Performancei, vismaz līdz šim, bija atšķirīgi diski, nevarēja uzlikt mazākas collas.

    Janis
    24.04.2024 12:21

    Nabadziņš atkal ienīst Teslu.

    Astro
    24.04.2024 12:37
    Reply to  Janis

    Nevis Teslu, bet tās īpašnieku. Skumji skatīties, kā naids pret Masku ietekmē virsrakstu/rakstu kvalitāti nemaz nerunājot par objektivitāti.
    Ja jauda paliek par problēmu, tad tādu pašu kritiku pret M klasi un AMG, kā arī čupu ar ķīnoešu elektroauto ražotājiem, kas dara to pašu..

    Biteme
    24.04.2024 13:10
    Reply to  Astro

    Masku nevar ienīst….viņu var tikai pažēlot! Apsēsts cilvēks, kas zaudējis orientierus un tāpēc noslēgs jebkuru darījumu ar ikvienu, kas palīdzēs turēties pie viņa Marsa kolonizācijas sapņa, arī visiem diktatoriem kas labi par viņu atsaucas.

    Ironiski, bet viņš ar Marsu ir tikpat apsēsts kā Putins ar Ukrainu, tikai līdzekļi atšķiras.

    Krotow
    24.04.2024 14:41

    Sausais atlikums no raksta – tagad arī zem 100K€ ir pieejami elektroauto, kas var reāli ieskrieties ap 250 kmh un pēc braukšanas īpašībam neatpaliek no iekšdedzes dzinēja auto ar tādām pašām braukšanas īpašībām. Te nav jēgas heitot, jo tas tiešām ir nišas produkts, ko vienkāršais mirstīgais nepērk.

    n0@$$
    27.04.2024 07:54

    Tev tur kļūda: Jā, price/performance ziņā šis elektroauto ieliek kloķi visiem citiem auto.

    Janis
    24.04.2024 15:12

    Apstāties arī varēs? Kādas bremzes paredzētas šim 2..3 dragreisa braucienu spējīgajam auto?

    dsfd
    24.04.2024 18:44
    Reply to  Janis

    Kāpēc, lai nevarētu? Bremzēm nav nekāda sakara ar jaudu. Bremzēšanas laikā motora jauda netiek izmantota. Šis auto bremzēsies tāpat vai labāk nekā parastais model 3. Ja nemaldos, tad bremzes bija labākas šim auto. Nevajag jau pārspīlēt un uzskatīt, ka ar šo auto visi brauks 260km/h un visiem vajadzēs strauji nobremzēt.

    Uldis
    25.04.2024 14:12
    Reply to  Janis

    Bildēs var redzēt ka bremžu supporti ir sarkani – kā mēs visi labi zinām – Sarkani supporti ir krutāki par standarta – tātad bremzes būs līmenī 😁
    …humors ok?

    Profs
    24.04.2024 22:49

    Raksta autors pareizi raksta – no Latvijas skatu punkta auto ir bezjēdzīgs – mums ir tādas bedres uz ceļiem, ka jautājums vai vispār ar to var pabraukt, bet nu citās valstīs ceļi ir labāki, ir ceļi, kur var braukt pat uz 200km/h legāli un tur protams tādām mašīnām būs pielietojums

    Dāvis
    25.04.2024 12:38

    Nu kas par absolūti bezjēdzīgi jaudīgu versiju? Model 3 Performancēm no laika gala ir bijuši 500zs.

    Jāpārbauda fakti pirms raksta.
    https://ev-database.org/car/1322/Tesla-Model-3-Performance

    Reklāma