Web Analytics
More
    Reklāma

    Slack prezentē savu pieteikšanās pogu

    Jaunākie raksti

    Komandu saziņas rīks Slack nācis klajā ar savu pieteikšanās pogu, ļaujot komandu dalībniekiem arī citās lietotnēs piereģistrēties un pieteikties ar Slack kontu. “Sign in with Slack” poga nu piebiedrojas tādiem sociālo tīklu gigantiem kā Facebook un LinkedIn un plāno kļūt par nozīmīgu identitātes autentifikatoru biznesa pasaulē.

    Reklāma

    Slack dibināts 2013. gadā un ar savu vienkāršību un pārskatāmību šo gadu laikā kļuvis teju par vadošo profesionālā čata lietotni pasaulē. Blakus kopīgā čata, privāto ziņu funkcijām ikviens ar Slack var sinhronizēt arī daudzas citas lietotnes, tai skaitā Google Drive un Dropbox, pārnesot visu saziņu vienuviet un padarot komandu komunikāciju savā starpā ātrāku un produktīvāku.  

    “Sign in with Slack” gan vēl atrodas pašā attīstības sākumā. Starp pašreizējiem partneriem, kur šī poga jau ir darba kārtībā, ir projektu vadības un komunikācijas lietotnes Quip, Figma, Kifi, OfficeVibe, Slackline un Smooz. Ņemot vērā 2,7 miljonus lielo lietotāju bāzi un 800 tūkstošus maksājošo klientu, var uzskatīt, ka Slack pieteikšanās pogu skaits turpinās pieaugt. 

    Šāds solis, protams, saskan ar Slack ambīcijām nostiprināties komandu saziņas lietotņu galvgalī un radīt klātbūtnes efektu arī tur, kur citkārt tas būtu grūtāk paveicams. Ja līdz šim Slack integrēja sevī, tad tagad tas integrē sevi, akcentēdams tajā atrodamo datu ticamību un zīmēdams sevi kā ilgtermiņa partneri, it sevišķi tām lietotnēm, kuru galvenā mērķaudtiroija ir uzņēmēji. Cik ļoti tas atgādina tiekšanos pēc sociālo tīklu slavas un cīņas ar Facebook par to, kā ielogošanās poga beigu beigās būs veiksmīgāka, jau ir cits jautājums, taču skaidrs ir viens – informācija, ar kādu reģistrējamies Slack, tagad kļuvusi svarīgāka nekā agrāk.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma