Web Analytics
More
    Reklāma

    Google lietotņu ielādes laikā turpmāk skatīsim pašreklāmas logus

    Jaunākie raksti

    Milzīgas konkurences apstākļos pat Google nākas atgādināt Android lietotājiem par lietotņu izcelsmi un turpmāk varam gatavoties tam, ka Google izveidotās lietotnes demonstrēs tā saucamos splash screen, jeb sākuma ekrānus, kuros būs redzams lietotnes logotips un arī uzraksts “Google”. Iepriekš Google pat lietotņu izveides vadlīnijās bija ievietojuši informāciju, ka pašreklāmas ekrānus nevajadzētu izmantot, jo tie aizņem lieku laiku.

    Jau šobrīd YouTube un pāris citu Android aplikāciju lietotāji var redzēt šādus sākuma ekrānus, un gaidāms, ka tie nonāks visās Google uzturētajās lietotnēs. Google norāda, ka tas ir pieņemami, ja vien tiek reklamēts pats produkts un tā izstrādātājs.

    Reklāma

    Jāatzīst, ka arī vairākas citas Android lietotnes, piemēram, Feedly arī jau kādu laiku mūs apgrūtina ar ielādes laikā demonstrētu pašreklāmu. Vismaz man šķiet, ka tās ir liekas un bezjēdzīgi tērē tik dārgo viedtālruņu lietotāju laiku. Varbūt arī laiks netiek tik dikti patērēts, bet katru reizi skatītes uz vienu un to pašu sākuma ekrānu ir kaitinoši. Atgādināšu, ka iepriekš Google savu obligāto pašreklāmu izvietoja arī Android viedierīču startēšanās laikā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma