Milzīgas konkurences apstākļos pat Google nākas atgādināt Android lietotājiem par lietotņu izcelsmi un turpmāk varam gatavoties tam, ka Google izveidotās lietotnes demonstrēs tā saucamos splash screen, jeb sākuma ekrānus, kuros būs redzams lietotnes logotips un arī uzraksts “Google”. Iepriekš Google pat lietotņu izveides vadlīnijās bija ievietojuši informāciju, ka pašreklāmas ekrānus nevajadzētu izmantot, jo tie aizņem lieku laiku.
Jau šobrīd YouTube un pāris citu Android aplikāciju lietotāji var redzēt šādus sākuma ekrānus, un gaidāms, ka tie nonāks visās Google uzturētajās lietotnēs. Google norāda, ka tas ir pieņemami, ja vien tiek reklamēts pats produkts un tā izstrādātājs.
Jāatzīst, ka arī vairākas citas Android lietotnes, piemēram, Feedly arī jau kādu laiku mūs apgrūtina ar ielādes laikā demonstrētu pašreklāmu. Vismaz man šķiet, ka tās ir liekas un bezjēdzīgi tērē tik dārgo viedtālruņu lietotāju laiku. Varbūt arī laiks netiek tik dikti patērēts, bet katru reizi skatītes uz vienu un to pašu sākuma ekrānu ir kaitinoši. Atgādināšu, ka iepriekš Google savu obligāto pašreklāmu izvietoja arī Android viedierīču startēšanās laikā.