Web Analytics
More
    Reklāma

    Yahoo Mail izmēģina reklāmu antibloķētājus

    Jaunākie raksti

    Līdz ar Apple iOS 9 iznākšanu un Safari pārlūka iespējām bloķēt nevēlamas reklāmas, aktualizējies jautājums par lietotāju, reklāmas devēju un servisa nodrošinātāju attiecībām. Yahoo Mail lietotāji kļuvuši par sava veida izmēģinājuma trusīšiem, jo Yahoo uzsācis jaunas tehnoloģijas testus.

    Vairāki Yahoo Mail lietotāji atklājuši, ka e-pastu serviss neļauj piekļuvi ar Chrome un Firefox pārlūkiem, kam uzstādīti reklāmu bloķēšanas rīki. Yahoo ir oficiāli atzinuši, ka tik tiešām šāda iespēja tiek izmēģināta Yahoo Mail lietotājiem ASV teritorijā. Novērots, ka līdzvērtīgi darbojas arī vairāki citi tīmekļa servisi, pieprasot reklāmu bloķēšanas rīku izslēgšanu. Šie servisi gan pārsvarā izplata ne vienmēr par legālu dēvējamu saturu.

    Reklāma

    Tādā veidā Yahoo panāk, ka Yahoo Mail izmantotājiem ir jāskatās reklāmas, kas nodrošina e-pastu servisa uzturēšanu un uzņēmuma peļņu. Yahoo uzskata, ka reklāmu bloķēšana būtu jāizskauž, tā jūtami ietekmē servisu sniedzēju iespējas gūt līdzekļus no reklāmas devējiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars
    25.11.2015 13:05

    Kas līdzīgs noteikti skars arī google :(

    Purvavelns
    25.11.2015 14:04
    Reply to  Kaspars

    protams, ka skars. A Tu būtu ar mieru maksāt N rubļus mēnesī servisa uzturētājam?

    Purvavelns
    25.11.2015 14:04

    viss ir pareizi…

    Nelabojams
    23.05.2016 17:51

    Nezkāpēc mani tas galīgi nerausta. Laikam tāpēc, ka lietoju pasta klientu (konkrēti, TheBat!) un praktiski nekad nestrādāju ar pastu on-line. Diemžēl, 90% lietotāju – ja ne vairāk – nemaz nezina, kas tas pasta klients tāds ir un nespēj iedomāties, ka ar pastu var strādāt kā citādi, nevis pārlūka logā.

    PurvaVelns
    24.05.2016 09:06
    Reply to  Nelabojams

    man domāt, ka 90% ja ne vairāk cilvēku nemaz netiktu galā ar tik vienkāršu uzdevumu, kā, piemēram, sava gmail konta ievadīšanu thunderbērdā. ja viņi vispār sākumā nojaustu ka tas ir iespējams un kādi ir advāntidži. nemaz nerunājot par ķīniešu ābeci – pop3, imap, smtp, mzgd utt.

    x
    23.05.2016 18:07

    Yahoo menedžeri nolēmuši nolaist to podā paātrinātos tempos….

    PurvaVelns
    23.05.2016 18:37

    moderna cilvēka dzīvesziņa: internets ir kaut kas gaisā, mākonī, tas neko nemaksā – viss, kas no mākoņa nācis pienākas par baltu velti…

    digitalk
    23.05.2016 18:56
    Reply to  PurvaVelns

    tas cilvēks maksā par interneta piekļuvi, nevis par reklāmām. lai maksā saitu turētāji, ja tik ļoti grib publicēties.

    https://youtu.be/YlGklt4BSQ8

    x
    23.05.2016 21:58
    Reply to  digitalk

    vēsturiski iegājies, ka ineta maksā ir piekļuve infrastruktūrai, nevis saturam, jo sākotnēji kad veidojās biznesa modelis, nekāda satura tur īsti nebija.

    es gan izsaku minējumu, ka broadbanda provaideri ir vienojušies ar tiesību īpašniekiem un padalās peļņā, jo savādāk viņi nespētu tirgot savu sasodīti ātro internetu.
    mazie spēlētāji, visādi analītiskie mēdiji un apskatnieki, ir spiesti ieviest abonentmaksas, pay per view utt. jo viņiem neviens neko no laba prāta nemaksā. Nu, tehniski jau maksā protams, bet kopumā niecīgas summas. Un vai tad nav bauda lasīt labu žurnālistiku bez visiem tiem “nepatīkams pārsteigums” klikbaitmēsliem, ilustrējošiem attēliem kam nav sakara ar rakstu un bez simtiem pamuļķu komentāru, pat ja tas kautko maksā – agrāk cilvēki pirka avīzes un īpaši nekreņķējās.

    digitalk
    24.05.2016 09:09
    Reply to  x

    > vēsturiski iegājies, ka ineta maksā ir piekļuve infrastruktūrai

    nu ja, telefonu operatoriem tu maksā par sakaru nodrošināšanu, nevis par to, ko dzirdēsi otrā galā :)

    > es gan izsaku minējumu, ka broadbanda provaideri ir vienojušies ar tiesību īpašniekiem un padalās peļņā

    tā kā nav dzirdēts. varbūt ‘īpašnieki’ saprot, ka tos var nobloķēt, ja būs neadekvāti mantkārīgi? tiesa kopīraitu lobijs tāpat no mums iekasē par katru CD plāceni un draivu, HDD, flešiņu…

    > mazie spēlētāji, visādi analītiskie mēdiji un apskatnieki, ir spiesti ieviest abonentmaksas

    analītika vienmēr bijusi par maksu, sakarīgam apskatniekam maksā ražotājs (parasti netieši, iedod par brīvu apskates objektu). mazie spēlētāji? ‘kam tu esi vajadzīgs ar savu blodziņu un grafomāniju’

    > bez visiem tiem “nepatīkams pārsteigums”

    par šo, ja vari, lūdzu sīkāk. ir gan patīkami, gan nepatīkami pārsteigumi, nekas slikts no valodas un loģikas viedokļa acīs nelec.

    > agrāk cilvēki pirka avīzes un īpaši nekreņķējās.

    vēl agrāk cilvēki (bagātie) veltīja stundu savas dienas, lai rakstītu vēstules ar jaunumiem, kuras tika piegādātas pēc kāda mēneša.

    rezumējot – mūsdienu mediju lētā pieejamība reklāmistiem krīt uz nerviem, it īpaši ar animētām reklāmām, kuras traucē lasīt ziņas.

    PurvaVelns
    24.05.2016 20:55

    tikmēr kursors.lv uzsāk lietotāju nervu kutināšanu jaunā līmenī :(

    24.05.2016 21:05
    Reply to  PurvaVelns

    Jā, otro reizi Kursors.lv pastāvēšanas laikā uz neilgu laiku šeit būs popup reklāma ar atbilstošu saturu.

    PurvaVelns
    24.05.2016 21:06

    nu Tu tak zini, ka būs i vairā i ilgāk… reitings kāpj, reklāmdevēju interese un nauda arī… obvious

    24.05.2016 21:46
    Reply to  PurvaVelns

    No tavas mutes reklāmdevēju un mediju plānotāju ausīs :)

    PurvaVelns
    25.05.2016 12:51

    a votcomment image šitā gan ir zapadļanka – turklāt nenormālā skaļumā… iedomājies, sēžu ofisā, muzons no kompja uz lielajām tumbām, tāds džeziņš pieklusināts; atveru kursors.lv un gandrīz izšauj tumbas tā, ka loga rūtis notrīs… šitos kaut kā nevar, togo?

    25.05.2016 13:53
    Reply to  PurvaVelns

    Jā, es vakar pats secināju, ka šīs nav labas reklāmas un tādām nav vietas Kursorā. Man šķiet, ka es tās AdSensē atslēdzu. Dod ziņu, ja vēl rādās.

    PurvaVelns
    26.05.2016 13:31

    comment image nekas nav mainījies

    26.05.2016 13:36
    Reply to  PurvaVelns

    Tas baneris pats no sevis sāk spēlēt un trokšņot?

    PurvaVelns
    26.05.2016 13:38

    jap!

    PurvaVelns
    27.05.2016 14:15

    negrib tas mēsls pazust no lapas :( joprojām

    27.05.2016 14:18
    Reply to  PurvaVelns

    Savādi. Es tur atslēdzu kategoriju, kas (manuprāt) atbild par šādām reklāmām un paspēju arī izlasīt, ka video jāspēlējas tikai tad, ja ar peli tai uzvelk virsū (vai uzklikšķina). Tāpēc pat nezinu kā līdzēt. Brīvdienās vairāk pastudēšu AdSense.

    Reklāma