Itāļu autoražotājs Fiat darbojas lielā Stellantis koncerna vadībā un korporatīvie šefi koncernā meklē risinājumus, kā palielināt tirdzniecības rādītājus. Viena no idejām – elektrisko Fiat 500e aprīkot ar iekšdedzes dzinēju, ziņo Automotive News Europe, atsaucoties uz itāļu medijiem.
Stellantis interesējies pie saviem piegādātājiem, cik izmaksātu ražošanas apjomu palielināšana par 100 tūkstošiem Fiat 500e vienību. Āķis šeit ir tieši iekšdedzes dzinējs un detaļas, kas nepieciešamas šāda tipa auto darbināšanai.
Iemesls šādai rīcībai ir pamatots tirdzniecības rādītājos, pareizāk sakot, to nesasniegšanā. Uzstādītais mērķis ir 90 tūkstoši pārdotu auto gadā, bet Fiat 500e šo slieksni neaizsniedz – izdodas pārdot ap 75-77 tūkstošiem auto. Fiat 500 ar iekšdedzes dzinēju savā aktuālajā izpildījumā tirdzniecībā drīkst atrasties līdz vasarai – pēc tam auto vairs neatbildīs Eiropas Savienības kiberdrošības prasībām un to vairs nevarēs tirgot.
Dati liecina, ka aktuālais Fiat 500 ar iekšdedzes dzinēju joprojām ir pietiekami pieprasīts, savukārt Stellantis būs jālemj, vai ir vērts pārstrādāt platformu, lai tajā ievietotu iekšdedzes dzinēju. Tiek minēts, ka ražotājs varētu izmantot 1.0 litru trīscilindru dzinēju, kas jau izmantots Fiat Panda.
REX?
” pēc tam auto vairs neatbildīs Eiropas Savienības kiberdrošības prasībām …” ko tās nozīmē?
Esošajiem 500e varēja uzlauzt mediju centru.
Jebko ko kāds uztaisīs kāds varēs arī uzlauzt, ja ne šodien tad rīt un jo tālāk jo plašākas iespējas tiem lauzējiem būs. Tā kā grūti saprast to satrauksmi par esošā modeļa kiberdrošību.