Pagājušajā nedēļā izskanēja baumas, ka “WhatsApp” apsver iespēju lietotnē sākt rādīt reklāmas. Izdevums “Financial Times” ziņoja, ka “Meta” meklē veidus, kā gūt peļņu no “WhatsApp”, un viens no tiem ir sākt rādīt reklāmas čatu sadaļā. Tomēr izskatās, ka tās bijušas tikai baumas, ko “Whatsapp” boss Vils Ketkarts (Will Cathcart) noraidījis, sakot, ka uzņēmums neko tādu neplāno darīt.
This @FT story is false. We aren't doing this.
Also it looks like you misspelled Brian's name… https://t.co/Z47z9FC5yu
— Will Cathcart (@wcathcart) September 15, 2023
Atšķirībā no citiem saviem servisiem “Meta” “WhatsApp” nav centusies piesārņot ar reklāmām, kas šajos laikos tiešām ir novērtējami. Tomēr uzņēmums ir pakļauts spiedienam atrast veidus, kā tomēr gūt peļņu no ziņapmaiņas lietotnes. “Meta” reklāmas bizness pēdējā gada laikā piedzīvojis strauju lejupslīdi makroekonomiskās nenoteiktības laikā. Tāpat arī investori pauž bažas par uzņēmuma apgrēcīgi lielajiem tēriņiem metaversa projektā.
Jāpiezīmē, ka jūlijā “Meta” ziņoja par pirmo nopietno ieņēmumu pieaugumu kopš 2021. gada. Taču jāatzīst, ka lielāko daļu no šiem ieņēmumiem veidoja reklāmas bizness “Facebook” un “Instagram”.