Web Analytics
More
    Reklāma

    “WhatsApp” pagaidām vēl neplāno rādīt reklāmas

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā nedēļā izskanēja baumas, ka “WhatsApp” apsver iespēju lietotnē sākt rādīt reklāmas. Izdevums “Financial Times” ziņoja, ka “Meta” meklē veidus, kā gūt peļņu no “WhatsApp”, un viens no tiem ir sākt rādīt reklāmas čatu sadaļā. Tomēr izskatās, ka tās bijušas tikai baumas, ko “Whatsapp” boss Vils Ketkarts (Will Cathcart) noraidījis, sakot, ka uzņēmums neko tādu neplāno darīt.

    Atšķirībā no citiem saviem servisiem “Meta” “WhatsApp” nav centusies piesārņot ar reklāmām, kas šajos laikos tiešām ir novērtējami. Tomēr uzņēmums ir pakļauts spiedienam atrast veidus, kā tomēr gūt peļņu no ziņapmaiņas lietotnes. “Meta” reklāmas bizness pēdējā gada laikā piedzīvojis strauju lejupslīdi makroekonomiskās nenoteiktības laikā. Tāpat arī investori pauž bažas par uzņēmuma apgrēcīgi lielajiem tēriņiem metaversa projektā.

    Jāpiezīmē, ka jūlijā “Meta” ziņoja par pirmo nopietno ieņēmumu pieaugumu kopš 2021. gada. Taču jāatzīst, ka lielāko daļu no šiem ieņēmumiem veidoja reklāmas bizness “Facebook” un “Instagram”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma