Reklāma

Latvijā prezentēts jaunais BMW i7 limuzīna elektroauto

Jaunākie raksti

Samsung jau atkal lielas problēmas ar akumulatoriem (video)

Nu ko - jau atkal teju neskaitāmais dublis ar Samsung un akumulatoru problēmām. Viss aizsākās it kā ar Samsung...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #480 (29.09.2022)

29. septembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šodien ciemos Mikus no Bites. Kā klausīties Star FM...

Latvijā darbību uzsāks automašīnu abonēšanas platforma MyBee

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā. MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus...

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav...

“Sadales tīkls” augustā saņēmis rekordlielu elektrostacijas pieslēgšanas pieteikumu skaitu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" augustā no klientiem saņēmusi 214 pieteikumus elektrostacijas pieslēgšanai, kas ir rekordliels apjoms....

Vakar Hanzas Peronā plašākai publikai pirmoreiz Latvijā tika prezentēts jaunais BMW i7 limuzīna elektroauto, kas pārsteidz ar luksusa segmenta komfortu un inovatīviem tehnoloģiskajiem risinājumiem.

“Dienu no dienas vērojam, ka elektromobilitāte Latvijā attīstās arvien straujākiem soļiem – par to liecina arī pieaugošā interese par BMW elektroauto modeļiem. Mēs ticam, ka tuvāko gadu laikā Latvijas sabiedrība arvien biežāk izvēlēsies elektroauto kā galveno pārvietošanās līdzekli, kā arī lauzīs sabiedrībā izplatītos priekšstatus par elektroauto lietošanu un praktiskumu. BMW 7. sērijas modelis pirmo reizi vēsturē pieejams pilnībā elektriskā režīmā un ir mērķtiecīgi radīts ilgtspējīgai luksus klases mobilitātei. BMW i7 ir aprīkots ar inovatīvām tehnoloģijām, lai vadītājam un pasažieriem sniegtu iespējami labāko braukšanas komfortu, kā arī tā unikālie dizaina elementi priecēs patiesus auto entuziastus,” stāsta Andris Ustups, BMW autosalona vadītājs.

BMW i7 xDrive60 darbina divi elektromotori, kuru kopējā jauda ir 400 kW/544 ZS, un tas var lepoties ar virkni jauninājumu, tostarp piektās paaudzes BMW eDrive tehnoloģiju, kas palielina tā nobraukto attālumu līdz 590/625 kilometriem WLTP ciklā, 100 km/h ātrumu sasniedzot 4,7 sekundēs.

Domājot par vadītāja un pasažieru komfortu, jaunais automobilis ir aprīkots ar salīdzinoši mazāk slēdžiem, tos aizstājot ar skārienjūtīgām virsmām – BMW Interaction Bar, kas stiepjas pāri priekšējam panelim un durvīm, un 12,3 collu informācijas ekrānu aiz stūres rata un 14,9 collu vadības ekrānu. Arī aizmugurējā salona pasažieri var baudīt tehnoloģiju sniegtās iespējas, straumējot saturu uz 31,3 collu lielā, 8K izšķirtspējas skārienjutīgā BMW Theatre Screen ekrāna, kas iebūvēts virs priekšējiem sēdekļiem. Tāpat skārienjutīgā vadības sistēma ir saglabāta arī salona aizmugure, sniedzot pasažieriem iespēju pārvaldīt salona un ekrāna funkcijas 5,5 collu skārienjutīgajos vadības paneļos, kas iebūvēti pasažieru durvīs.

Viens no lielākajiem vizuālajiem jaunumiem BMW i7 eksterjerā ir divstāvīgie lukturi, kas  apvieno dienas gaismas lukturus, sānu lukturus, pagrieziena rādītājus, tuvās un tālās gaismas. Pēc izvēles pieejami L formā izvietoti BMW Swarovski kristālu lukturi Iconic Glow, kas katrs ir izgaismots ar LED gaismas diodēm un pilda sāna un dienas gaismas lukturu funkcijas. Priekšējās daļas izskatu izceļ arī BMW režģa kontūras apgaismojums. Kopā ar BMW Iconic Glow kristāla lukturiem tas veido vizuāli izteiksmīgu automobiļa atslēgšanas un aizslēgšanas gaismu motīvu.

Automobilis ir aprīkots ar visplašāko automatizēto braukšanas un automobiļa novietošanas sistēmu klāstu BMW vēsturē. Aktīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju kombinācijā ar joslu maiņas kontroles asistentu nodrošina drošu automatizētas braukšanas pieredzi. Automātiskais ātruma ierobežošanas palīgs, maršruta uzraudzības funkcija, luksoforu atpazīšanas funkcija un reāllaika navigācija ļauj automobiļa ātrumu un stūres kustības precīzi pielāgot konkrētajai situācijai. 2023. gada pavasarī būs pieejama arī tālvadības funkcija, kas ļaus novietot automobili ar viedtālruņa starpniecību, autovadītājam neatrodoties automobilī.

Jaunais automobilis būs apskatāms visas nedēļas garumā BMW salonā, Dārzciema ielā 64A.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
15.09.2022 13:11

Ķīniešiem ķīniešu dizains.
Ja šogad cels kopēju bateriju rūpnīcu, tad izskatās, ka pec 10 gadiem nopirks jau daļu no šīs Bavārijas rūpnīcas.

Nūģis
16.09.2022 08:58
Reply to  KKTK

JEEP CHEROKEE 2014 parādīja savu modeli, kurā iestrādāja dizainu kas būs aktuāls pec 10- 15gadiem. Visi domaja kas tas par kropli.
Tagad visi auto pamazam sāk izskatīties ka cherokee.

509BBF04-6A96-4174-A6DD-E3BD515ECC01.jpeg
Gundars
15.09.2022 13:22

Tāds dizains, tāds dizains! Krutākie dizaineri! Bet radiatora restes vietā, kura elektroauto principā vairāk nav vajadzīga, neko izdomāt nevar. Turpina stiept tās “nāsis” vēl lielākas, līdz aizņems visu auto priekšu. Un ačeles jau tik ķīniskas, ka no BMW kādreizējā ikoniskā stila ir palicis izsmiekls

Diginauts
15.09.2022 15:25

Tos vecos jau nu nevajadzēja pasākumā atrādīt – cilvēki atcerēsies ka kādreiz BMW prata būtu skaists un agresīvs, nevis izskatīties kā rūgtu IPU sadzēries ķīnietis.

Artūrs
16.09.2022 00:16

Daudzi komentāri min to veco BMW ikonisko stilu. Salīdzina priekšējās gaismas lukturu dizainu ar aziātiem. Bet BMW (un visi citi auto ražotāji) ir vienmēr mainījušies laikam ejot, mainās arī tagad. Lielie apaļie lukturi agrāk bija nepieciešami dēļ tā laika limitējošās tehnoloģijas, bet tagadne ir savādaka un kodoliskāki risinājumi ir svarīgi kā nekad. Es varu derēt, ka pēc 5-10 gadiem izskatīsies daaaudz labāk. Es piekritīšu par augošo priekšējās restes izmēru, kas citos modeļos izskatās vēl “kontroversālāk”, bet šim izpildījumam, personīgi, es laika gaitā viegli pierastu. Taču, problēma, kas mani moka vairāk ir kāpēc BMW un citi EV autoražotāji neražo vairāk auto… Read more »

Bats
16.09.2022 10:29
Reply to  Artūrs

Atļaušos norādīt uz pretrunu: no vienas puses aizstāvat lukturu dizainu par to, ka iet līdzi laikam un tehnoloģijām, LEDi ir kompaktāki un dod nepieciešamo apgaismojumu arī šādā šaurā līnijā (lai arī neredzu kā dēļ līniju nevarēja saliekt ikoniskajos 4 gredzenos), no otras puses reste, kas EV gadījumā ir tikai dizaina elements, jo dzesei pietiek ar šauro spraugu pašā apakšā pie numurzīmes, galīgi neiet līdzi tehnoloģiskajam progresam un ir vienkārši veco laiku ikoniskā dizaina pārspīlēta atsauce. Lukturi savu funkciju nezaudētu, ja to forma būtu ikoniskāka, bet restei funkcijas vairs nav vispār – tā ir vienkārši neglīta.

Artūrs
20.09.2022 15:24
Reply to  Bats

Paldies par atbildi, lielākoties piekrītu jums. Led lukturi varēja būt apaļi, vai pusapaļi kā tas ir bijis iepriekšējiem modeļiem, bet pieņemu, ka BMW šeit eksperimentē – nav taču jāpieturas pie viena standarta visu laiku!

Par resti – neminēju, ka tā seko līdzi laikam, tā drīzāk arī ir eksperimentēšana ar zīmola “ikoniskajām” detaļām. Lai gan personīgi man, jaunie restes dizaini arī liekas nedaudz atbaidoši

Gundars
21.09.2022 14:40
Reply to  Artūrs

Viss ir optimizācijā. LED lukturim, kā tehnoloģiski sarežģītam elementam, katrs grams maksā bargu naudu, to ir jāsamazina cik vien var, lai pašizmaksa mazāka un peļņu var kāst lielāku. Savukārt, radiatora falšās restes plastmasa jau ir salīdzinoši krietni lētāks izstrādājums, ja skaita uz svaru, un to var stiept bezjēgā, lai radītu nilzīrga enerģijas iespaidu.

Reklāma