Reklāma

“TikTok” tagad ļauj ikvienam izveidot savus papildinātās realitātes efektus

Jaunākie raksti

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Turpinot piesaistīt arvien vairāk lietotāju, “TikTok” jau labu laiku testē jaunas papildinātās realitātes (Augmented Reality – AR) iespējas. Pērnā gada vasarā uzņēmums šaurā lietotāju grupā sāka testēt platformu “Effect House”, kas ļauj izveidot savus papildinātās realitātes efektus, filtrus un izmantot tos lietotnē sava satura veidošanā. Sākot ar 12. aprīli šī iespēja beta versijā pieejama ikvienam lietotājam.

Jaunā AR platforma atrodama atsevišķā tīmekļa vietnē “Effect House“, kur lietotājs var atrast dažādus rīkus un pamācību, kas ļaus sākt veidot savus papildinātās realitātes efektus. “TikTok” ir arī publicējis īpašu vadlīniju kopumu, kurā sīki aprakstīta politika, kas regulē “Effect House”. Tā ietver arī nosacījumu, ka lietotājs nevar veidot tādus efektus, kuri popularizē plastisko ķirurģiju, ir aizskaroši, mudina uz vardarbību utt.

“TikTok” saka, ka uzņēmuma uzticamības un drošības komanda pārskatīs visus lietotāju iesniegtos AR efektus, lai pārliecinātos, ka tiek ievērota lietotnes politika. Tikai tad, kad lietotājs būs saņēmis apstiprinājumu, varēs šos efektus izmantot sava satura radīšanā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma