Web Analytics
More
    Reklāma

    “TikTok” tagad ļauj ikvienam izveidot savus papildinātās realitātes efektus

    Jaunākie raksti

    Turpinot piesaistīt arvien vairāk lietotāju, “TikTok” jau labu laiku testē jaunas papildinātās realitātes (Augmented Reality – AR) iespējas. Pērnā gada vasarā uzņēmums šaurā lietotāju grupā sāka testēt platformu “Effect House”, kas ļauj izveidot savus papildinātās realitātes efektus, filtrus un izmantot tos lietotnē sava satura veidošanā. Sākot ar 12. aprīli šī iespēja beta versijā pieejama ikvienam lietotājam.

    Jaunā AR platforma atrodama atsevišķā tīmekļa vietnē “Effect House“, kur lietotājs var atrast dažādus rīkus un pamācību, kas ļaus sākt veidot savus papildinātās realitātes efektus. “TikTok” ir arī publicējis īpašu vadlīniju kopumu, kurā sīki aprakstīta politika, kas regulē “Effect House”. Tā ietver arī nosacījumu, ka lietotājs nevar veidot tādus efektus, kuri popularizē plastisko ķirurģiju, ir aizskaroši, mudina uz vardarbību utt.

    Reklāma

    “TikTok” saka, ka uzņēmuma uzticamības un drošības komanda pārskatīs visus lietotāju iesniegtos AR efektus, lai pārliecinātos, ka tiek ievērota lietotnes politika. Tikai tad, kad lietotājs būs saņēmis apstiprinājumu, varēs šos efektus izmantot sava satura radīšanā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma