Reklāma

“TikTok” tagad ļauj ikvienam izveidot savus papildinātās realitātes efektus

Jaunākie raksti

Budžeta klases Android planšetdators Nokia T21 kopš izziņošanas kļuvis tikai dārgāks

HMD Global izziņoja budžeta klases Android planšetdatoru Nokia T21 vēl septembrī IFA 2022 norises laikā. Tobrīd HMD Global solīja,...

Masks apgalvo, ka pilnībā uzkrauts Semi kravas auto ar vienu uzlādi nobraucis 800 kilometrus

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apgalvo, ka elektriskais Semi kravas auto nupat testos veicis 500 jūdzes jeb 800...

Sanfrancisko policija varēs izmantot robotus aizdomās turamo likvidēšanai

Attīstoties tehnoloģijām, palielinās to jomu skaits, kur var izmantot robotus. Sen jau garām tie laiki, kad mašīnas tika nodarbinātas...

Consumer Reports tehnisko problēmu dēļ vairs neiesaka iegādāties Ford Mustang Mach-E elektroauto

Izdevuma Consumer Reports (CR) publicētajā auto uzticamības aptaujā (Auto Reliability Survey) norādīts, ka izdevums vairs neiesaka iegādāties elektrisko Ford Mustang Mach-E,...

Brazīlija pieņem likumu, lai padarītu kriptovalūtu par likumīgu norēķinu līdzekli

Neskatoties uz visai nestabilo situāciju kriptopasaulē, šķiet, ka Brazīlija nolēmusi sekot Salvadoras piemēram un atļaut maksājumus ar kriptovalūtām. Par...

Turpinot piesaistīt arvien vairāk lietotāju, “TikTok” jau labu laiku testē jaunas papildinātās realitātes (Augmented Reality – AR) iespējas. Pērnā gada vasarā uzņēmums šaurā lietotāju grupā sāka testēt platformu “Effect House”, kas ļauj izveidot savus papildinātās realitātes efektus, filtrus un izmantot tos lietotnē sava satura veidošanā. Sākot ar 12. aprīli šī iespēja beta versijā pieejama ikvienam lietotājam.

Jaunā AR platforma atrodama atsevišķā tīmekļa vietnē “Effect House“, kur lietotājs var atrast dažādus rīkus un pamācību, kas ļaus sākt veidot savus papildinātās realitātes efektus. “TikTok” ir arī publicējis īpašu vadlīniju kopumu, kurā sīki aprakstīta politika, kas regulē “Effect House”. Tā ietver arī nosacījumu, ka lietotājs nevar veidot tādus efektus, kuri popularizē plastisko ķirurģiju, ir aizskaroši, mudina uz vardarbību utt.

“TikTok” saka, ka uzņēmuma uzticamības un drošības komanda pārskatīs visus lietotāju iesniegtos AR efektus, lai pārliecinātos, ka tiek ievērota lietotnes politika. Tikai tad, kad lietotājs būs saņēmis apstiprinājumu, varēs šos efektus izmantot sava satura radīšanā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma