Reklāma

Pasaules rallijkrosa čempionāta komanda nākamajai sezonai veido elektrisku Lancia Delta Integrale

Jaunākie raksti

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

“Dyson” izstrādā robotus, kas veiks mājsaimniecības darbus

Elektronikas ražotājs "Dyson", kas vislabāk pazīstams ar saviem matu veidotājiem un putekļu sūcējiem, paziņojis par plāniem tuvāko gadu laikā...

Amazfit T-Rex 2 viedpulkstenis piedāvās vēl ilgāku darbības laiku ar vienu uzlādi

Amazfit izziņojis otrās paaudzes T-Rex 2 viedpulksteni, kas saņēmis augstākas izšķirtspējas ekrānu un vairāk nekā 150 dažādus sporta veidus....

Arī Kanāda liedz izmantot Huawei un ZTE 5G tehnoloģijas

Kanāda pievienojusies tām valstīm, kas izvēlas liegt Huawei 5G tehnoloģiju izmantošanu. Arī šajā gadījumā tiek runāts par nacionālo drošību,...

Logitech izziņo divu izmēru MX Mechanical tastatūras

Kā jau norāda nosaukums, Logitech izziņojis divas mehāniskās tastatūras, kas saņēmušas MX Mechanical nosaukumu. Logitech MX Mechanical tastatūras pieejamas...

Pasaules rallijkrosa čempionāts (World RX) ieiet jaunā teritorijā, čempionātam pilnībā pārejot tikai uz elektroauto lietošanu un atsakoties no iekšdedzes dzinējiem. Visas komandas šobrīd intensīvi gatavojas šai pārejai, bet salīdzinoši interesantu risinājumu izvēlējusies Francijas komanda “GCK Motorsport”, kas mašīnu veidojusi uz Lancia Delta Integrale bāzes.

Mašīna konstruēta uz “GCK” izveidotās “Exclusiv-E Delta” mašīnas bāzes, kas ir mūsdienīga un elektriska versija oriģinālajai “Delta”. Šī komanda rallijkrosā iepriekš startēja ar Renault spēkratiem. Komandas vadība paskaidrojusi, ka Lancia izvēle ir sentimentāla, proti, savulaik Delta Integrale bija ārkārtīgi sekmīga rallija mašīna. 80. gadu beigās un 90. gadu sākumā ar šo mašīnu Lancia izcīnīja sešus WRC titulus konstruktoru vērtējumā un četrus pilotu ieskaitē. Komandas vadītājs Gerlēns Šišerī norāda, ka tolaik Delta Integrale bija mašīna, kas cilvēkiem lika sapņot.

Tāpat kā visas pārējās rallijkrosa mašīnas, arī “GCK” komandas Lancia nākamgad izmantos elektriskās piedziņas komplektu no “Kreisel Electric”, kas mašīnām ļaus attīstīt 680 zirgspēku jaudu. Čempionāta rīkotāji saka, ka to paātrinājums būs pat iespaidīgāks nekā Pirmās formulas mašīnām.

AvotsAutocar
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
25.11.2021 08:37

Kāds būs šī auto svars pēc pārbūves?

Integrālis
25.11.2021 10:03
Reply to  Skābene

Visu, ko var un nevar, uztaisīs no karbona un titāna, auto izmaksas – 1500$ par 1kg masas

Reklāma