Viens no lielākajiem autokoncerniem pasaulē General Motors paziņojis, ka tas vēlas pārspēt Tesla un kļūt par elektroauto pārdošanas līderi Ziemeļamerikā. Lai to izdarītu, nepieciešamas mašīnas – GM tuvāko gadu laikā piedāvās virkni jaunu un pilnībā elektrisku modeļu. Plānos ietilpst arī elektroauto par saprātīgu cenu – 30 tūkstošus dolāru vērts elektriskais krosovers.
Cenšoties pārņemt līderpozīcijas elektroauto tirgū, ražotājs vismaz pagaidām negrasās atteikties no saviem iekšdedzes dzinējiem un tiek plānots, kā palielināt ieņēmumus no tiem. GM ir otrs lielākais elektroauto tirgotājs Ziemeļamerikā, taču Tesla ir ļoti tālu priekšā, turklāt GM spiesti atsaukt pilnīgi visus pārdotos “Chevrolet Bolt” elektroauto, kuriem pastāv bateriju aizdegšanās risks.
Jaunie General Motors elektroauto būs veidoti uz jaunās paaudzes “Ultium” platformas, tātad, visi šie auto vairāk vai mazāk izmantos vienas un tās pašas detaļas. Lielāko kvantitāti pārdošanas rādītājos iecerēts panākt ar 30 tūkstošus vērto “Chevrolet” krosoveru, tāpat ieplānoti vairāki pikapi, savukārt izsmalcinātākus auto būs iespējams sagaidīt no “Cadillac” zīmola.
Ha. Nu labi.
GM ir spējīgi inženieri, bet viņu idejas vienmēr pamanās nokaut uz īslaicīgu peļņu tendētā vadība.
Arī tas ka GM produktos pārāk bieži ir redzams drosmes trūkums novest ideju līdz galam.
Te mēs sastopamies ar dažādām vadības metodēm. Pieņemu ka Teslai ir autoritārā, kad viens cilvēks pasaka ko darīt, un tas ātri tiek izdarīts. GM droši vien to muļļā vairākās reizes, vairāki cilvēki, kamēr pieņem lēmumu.
Jācer, ka GM nekāps uz tiem pašiem grābekļiem kā agrāk.
Šobrīd tirgū trūkst vienkārši EV, kas brauc no punkta A uz punktu B un nemaksā kosmosu.
Ja viņi šo nišu aizpildīs, pieprasījums būs, tāpat kā ir pieprasījums pēc parastiem elektriskajiem skrejriteņiem. :)
Mūs gan maz skar GM plāni. Varbūt kaut ko nezinu, bet šis no Eiropas ir projām.
Tesla sāka pelnīt tikai tad, kad spēja “nolaisties” cenā uz leju ar M3. Gan jau ka var vēlreiz nolaisties.
Vispār jau ir tāds, ar ko braukt no punkta A uz B – Dacia. Protams ka varētu vēlēties lai tas maksātu 15k. Tad kopā ar subsīdijām būtu ap 10k.
Maksā 17k, nav jau tik tālu no tiem 15.
Un atkal krosovers. Vai mūsdienu auto projektētājiem galva durvīs iespiesta ka ieciklējušies tikai uz dizainu ar nekādu bagāžnieku un sadārdzinātām riepām?
Ko raudi? Paskat, Tesla savu “lēto” galu taisa sedana formā :)
Pag, kas tur ir ar tām riepām? Kāpēc sadārdzinātas un, vai vienkārši nevar uzlikt analogus pēc izmēriem?
Nu bet ir plašs piedāvājums ar maziem pilsētas vāģīšiem un sedaniem, nav tak tas krosovers jāpērk
Esi braucis ar tiem mazjajiem vāģīšiem? Ja man krēsla atzveltne atduras pret aizmugurējās rindas sēdekli, tad kā lai tur aizmugurē iekāpj pat bērns, nemaz nerunājot par bērna krēsliņa ievietošanu.
Cik tad ir tādi auto modeļi, kam priekšējais sēdeklis atduras pret aizmugurējo? Nav jau tajos krosoveros pēkšņi daudz vairāk vietas tikai tāpēc, ka 5 cm augstāk no zemes.