Tesla totāli neiet ar viņu jauno elektrisko pikapu Cybertruck. Tagad uzņēmumam nākas atsaukt visas pārdotās gandrīz 4000 mašīnas, jo tās skar ļoti bīstama tehniska ķibele. Cybertruck ražošanas procesā pieļautas kļūmes dēļ šīm mašīnām var atplīst akseleratora pedāļa dekoratīvā uzlika un iesprūst. Tādējādi var nofiksēties pats akseleratora pedālis un auto nekontrolēti paātrināties. Par laimi pagaidām tas nav radījis nevienu avāriju. Tesla veiks šīs bojātas detaļas labošanu. Galvenais, līdz šim brīdim neiet bojā.
Pie vainas šoreiz esot bijušas… ziepes. Kāds gudrinieks auto ražošanas procesā ir izlēmis izmantot ziepes, lai atvieglotu pedāļu montāžu, taču ziepju atlikums reizē ir novedis pie tā, ka pedāļa uzlika var atdalīties no paša akseleratora pedāļa.
Iespējams, šī problēma ir likusi Tesla apturēt jauno Cybertruck piegādi klientiem. Labā ziņa gan ir tāda, ka Tesla atzīst, ka ir problēma un jaunajiem auto var veikt nepieciešamos labojumus, lai tos šī problēma vairs neskartu.
@el.chepito1985 serious problem with my Cybertruck and potential all Cybertrucks #tesla #cyberbeast #cybertruck #stopsale #recall ♬ original sound – el.chepito
Ja tā padomā – tad pedāļi ir diezgan arhaiskas vadības ierīces auto bez mehāniskas droseles pievada. Arī degvielas auto sen ir potenciometrs, kuru kustina ar pedāli, nolasa rādījumu un attiecīgi maina degvielas padevi. Tad kāpēc to netaisīt ar pogām vai vēl labāk, aizstāt arī stūri ar džoistiku (diviem, lai der labročiem un kreiļiem, un vienkārši lai var mainīt rokas)?
Ir lietas, kas darbojas un nav jāmaina. Visu uz pogām un skārienekrāna nevajag.
Par skārienekrānu tu pats izdomāji.
ja padomātu vēl mazliet tad saprastu kāpēc ir pedāļi – iemesls ir vienkāršs – cilvēkam ir tikai divas rokas. Kad būs 3-4 rokas, tad varēs iztikt bez pedāļiem, lai gan ātrāk jau būs autonomās mašīnas. Un vēl jau aspekts no koncentrēšanās aspekta – ja kāds tur rokās telefonu braucot, tad ja vajadzēs strauji bremzēt ar roku paies laiks, kamēr telefonu noliks, kamēr nezinu vēl tādus, kas ar kājām spēlētu telefonu
Ir cilvēku, kam nav kājas. Vai abu. Vai ir abas, bet nedarbojas kā paredzējusi daba. Bet ir abas rokas.
Kāpēc tu braucot gribi turēt rokās telefonu? Pacieties. Ja dikti vajag zvanīt, neatraujot rokas no vadības orgāniem piezvani vai atbildi uz ienākošo zvanu.
Spriežot pēc mīnusiem, telefona glaudītāji nepiekrīt domai ka braucot tam nav jābūt rokās. CSN statistika kopumā to apliecina.
diskusija nebija par telefoniem rokās, bet par faktu, ka ir situācijas, kad tikai ar stūres vadību būs par maz – var jau uzlikt gan džoistiku gan moča stūri mašīnās, bet ir pietiekami daudz apsvērumu, lai to nedarītu, jo tas nebūs droši. Tā kā mīnusi nav par telefoniem:)
Oi, tad jau ir traki – oponē konservatori, make automobile great again)
Tev logu stikli nav gadījumā arī arhaiski? Ieliekam LED paneļus braucam, paļaujoties uz video feedu. Pluss – vasarā mašīnā nespīd saule un netiek karsēts.
Kaut kādi bezjēdzīgi arhaiski lukturi mašīnai ir pa perimetru. Tur ir jāsaliek OLED ekrāni, lai var rādīt brīvbrīžos MTV video klipus kā Xzibit laikos.
Kad auto brauks bez cilvēka iesaistes vadības procesā, tad logi tiešām varētu kļūt par neobligātu papildus opciju – kā pats to apraksti. Kādam pašbraucošajam auto pilotam tā arī bija – problēma tik tajā, ka pagaidām bez cilvēka dalības tie auto kopumā brauc vēl sliktāk, kā ar cilvēku pie stūres.
tie, kas ir mēģinājuši tās apple brilles jaut itkā saka, ka varot tīri labi iztikt un pārvietoties telpā arī izmantojot to “video feedu” ;)
bet, ja jau mājās cilvēki joprojām čakarē energoefektivitāti ar logiem, tos neaizstājot ar led lampām, tad kaut kas tajā idejā, ka var redzēt ārā notiekošo tomēr ir ;)
Līdz kadiljaka auto vadības standartam bija rokas droseles kā nu kuram, pedāļi izmētāti utt.
Kaut kā naaizgāja acīmredzot un pedālis pa labi tika pieņemts visiem par labu.
Un vispār, esi pa mazu apli braucis? Rokas nokrustojas. Ko tad?
Ja tava ideja būtu labāka, tad F1 un rallijā brauktu citādāk.
Ja paātrināšanās/bremzēšana ar kāju būtu labākais kas var būt, tad tā būtu visiem transportlīdzekļiem…..arī močiem un stāvdrāžiem.
… un slēpēm!
Tu tagad jauc ipeli ar pirkstu :-*
Slēpes nav transportlīdzeklis. Tu vēl ķerru pieminētu….
Priekš kam jāsamazina vispār ātrums? Ieskrienies un lec fiksi nost. Problēma risināta.
kapēc ir jākrusto rokas? tas ir amatieru līmenis tiem, kas vēl mācās braukt
Vairums vadītāju tā arī brauc, jo autoskolas ražo autovadītāja izstrādājumu un visa sistēma nemotivē prasmju attīstību. Galvenais, lai auto spēj savienoties ar Spotify, lai ir vieta kur iestellēt kapijas toveri un planšete saka priekšā, kur taisīt pagriezienu un kur sēž policija. CSNg statistika to apliecina katru gadu.
Nopērc Ķīnas auto un aizmirsti to visu
Nākamais virsraksts iekš LSM.lv: “Latvijas valdībai nākas atsaukt visus izlaistos Šleserus/Šķēles/Gobzemus, jo to akseleratora pedālis var iesprūst” #GāziGrīdā #Nenopietni #Pārcitēts