Reklāma

“BMW” prezentējis futūristiska izskata elektrisko motorolleri

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

“BMW” motociklu divīzija oficiāli prezentējusi elektriskā motorollera “CE 04” ražošanas versiju. Iepriekš bija publicēti vairāki attēli ar šī motorollera konceptdizainu, bet šobrīd apstiprināta galaversija. Kopumā motorolleris ir pat ļoti līdzīgs iepriekš prezentētajam konceptam, veicot vien nelielas izmaiņas, lai atvieglotu ražošanu un izpildītu satiksmes drošības standartus.

“CE 04” uz priekšu dzīs elektriskais motors, kura maksimālā jauda ir 42 zirgspēki un ražotājs sola, ka līdz 50km/h tas spēs ieskrieties 2,6 sekundēs. Ja kaut kāda iemesla dēļ attapsieties uz šosejas, tad tā nebūs liela problēma, jo maksimālais ātrums ir 120km/h. Pieejama versija ar samazinātu jaudu (31Zs), taču arī šādā izpildījumā motorolleris spēj sasniegt tos pašus 120km/h.

Dārgākā versija aprīkota ar 8,9kWh bateriju, kas ļaus nobraukt apmēram 130 kilometrus. Versijā ar mazāku jaudu enerģijas pietiks apmēram 100 kilometriem. Šo motorolleri iespējams uzlādēt no parastās mājas rozetes, tam prasot apmēram 4 stundas. Par papildus samaksu pieejams arī 6,9kW lādētājs, kas uzlādes laiku samazina līdz apmēram pusotrai stundai. Šis pilnīgi noteikti ir pilsētai domāts transportlīdzeklis. Tas gan nav diez ko viegls – “CE 04” sver 230 kilogramus. Vadītajam priekšā ir 10,25 collu ekrāns, ar kura palīdzību tiek kontrolētas dažādas sistēmas, ekrānam piedāvājot arī navigāciju.

Plānots, ka ražošanā šis motorolleris nonāks nākamgad un tā cena vismaz ASV ir plānota 11 tūkstoši dolāru. Tas nozīmē, ka Eiropā varam rēķināties ar kaut ko ļoti līdzīgu.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Nu ko… Ja videsmīļi gribēs mani piespiest kāpt uz šāda neglīteņa, tad labāk mācos ātrgaitā lēkāt uz trešās (vidējās) kājas.

hm, laba doma – tavs yt kanāls “jumpy dicky” kurā rādīsi savu neparasto prasmi, varētu ienest gana naudas terapijai, kas palīdzētu tikt galā ar fobiju, kas liedz izmēģināt ko jaunu un arī pašam braucamajam.

Skaistulis nav.. Bet vismaz BMW nopietni uztver elektriskos moto un saprot, ka pat tiem, kas dzīvo pilsētā regulēri ir nepieciešamība tomēr aizbraukt arī uz tuvu piepilsētu, kur nokļūst pa īstu ceļu, braucot ātrāk nekā 45Km/h.

31-42 zs nozīmē, ka šim ir vajadzīga A kategorija (sākss no 11kw) un nevar braukt ar B kategorijas tiesībām.
Būtu forši no BMW sagaidīt 125cc motorollera elektrisko analogu, jo tie arī spēj pārvietoties ar vismaz 110km/h.

Reklāma
Reklāma
Reklāma