Web Analytics
More
    Reklāma

    Finanšu tehnoloģiju jaunuzņēmums “Revolut” ierodas Latvijā

    Jaunākie raksti

    Viens no pasaulē visātrāk augošajiem fintech jaunuzņēmumiem “Revolut” šonedēļ oficiāli sāka darbību Latvijā. No šī brīža par attīstību visā Baltijas reģionā būs atbildīgs jaundibinātais ofiss Viļņā, Lietuvā. Darbus uzsākusī komanda – Baltijas reģiona attīstības vadītājs Andris Bičeika (Andrius Bičeika) un sabiedrisko sakaru, kā arī biedrību vadītāja Ieva Elvīra Kazakevičjūte (Ieva Elvyra Kazakevičiūtė) – sola, ka “Revolut” ierašanās pamatīgi satricinās tradicionālo banku valdīšanu.

    “Lielo banku monopolam tuvojas beigas”, – apgalvo A. Bičeika. “Cilvēkiem jau ir gana visu paslēpto banku maksājumu un pielāgošanos novecojušām tehnoloģijām. Baņķieri pārāk ilgi ir baudījuši greznu un vieglu dzīvi uz Latvijas pilsoņu rēķina. Mans darbs ir pārtraukt šo viņu ieilgušo ballīti un parādīt Latvijai, ka eksistē vienkārša, ērta un daudz lētāka alternatīva bankām – un tas viss satilpst jūsu viedtālrunī”, – saka Baltijas reģiona attīstības vadītājs.

    Reklāma

    Instalējot mobilo aplikāciju, Latvijas iedzīvotāji varēs ar tālruņa palīdzību bez maksas atvērt tekošo kontu vien 60 sekunžu laikā, tāpat – veikt bezmaksas naudas pārvedumus Latvijā un ārvalstīs. Tāpat virtuālajā naudas makā telefonā iespējams glabāt līdz 26 dažādām valūtām un tās mainīt, izmantojot starpbanku pārvedumu izcenojumus. Turklāt, ar bezkontakta norēķinu karti “MasterCard” būs iespējams norēķināties 120 dažādās valūtās visā pasaulē.

    Norēķinoties ar “Revolut” karti, klienti nekavējoties saņems telefonā paziņojumus par iztērēto naudu, turklāt, visi izdevumi tiks sadalīti kategorijās un ļaus katru mēnesi sekot līdzi savam personīgajam budžetam. Drīzumā lietotāji varēs aplikācijā uzlikt arī limitus atsevišķām kategorijām, tā pasargājot sevi no pārāk lielas tērēšanās. Tāpat ar mobilo aplikāciju būs iespējams uz laiku iesaldēt karti un atjaunot tās pilnīgu funkcionēšanu, kā arī – ierobežot kartes izmantošanu ģeogrāfiski vai drošības nolūkos atteikties no iespējas izmantot bezkontakta maksājumus.

    “Revolut”, kas savu darbību sāka pirms diviem gadiem Londonā, jau ir vairāk par 850 000 lietotājiem 42 valstīs. Jūlijā fintech jaunuzņēmums B sērijas investīciju piesaistes posmā no investētājiem sagaidīja 66 milj. ASV dolāru un nodēvēja Baltijas reģionu par vienu no galvenajiem tirgiem nākotnes attīstībai.

    “Atšķirībā no lielajām bankām, mēs investējam jaunu, katru dienu nepieciešamu rīku radīšanā un iespējā to visu saņemt lēti. Tuvākajā laikā piedāvāsim saviem klientiem visu paketi ar jauniem pakalpojumiem. To starpā būs iespēja iegādāties, uzkrāt vai pārdot kriptovalūtas, tāpat – ar tālruņa palīdzību investēt naudu akcijās, iegādāties ceļojumu apdrošināšanu vai atvērt krājkontu jebkurā Eiropas valstī vien dažu minūšu laikā”, – uzņēmuma plānus atklāj A. Bičeika.

    Pašlaik Latvijā “Revolut” izmanto jau 5000 lietotāju – saskaņā ar jaunuzņēmuma apgalvoto, šis skaits tika sasniegts bez jebkādām investīcijām mārketingā un reklāmā. Atvēris jauno ofisu Baltijas valstīm, ambiciozais fintech jaunuzņēmums “Revolut” ir apņēmies līdz gada beigām klientu bāzi izaudzēt līdz 25 000.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    83 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    13.09.2017 13:14

    ar ko šis būs labāks par to pašu https://transferwise.com/u/gintsr3 ?
    varēja jau kaut ko dziļāk parakt un salīdzināt, nevis tukšu PR relīzi iepublicēt…

    Kristaps Skutelis
    13.09.2017 13:40

    Skepse tāpēc, ka pirmā dzirdēšana par Revolut? Ar šiem viss ir +/- OK. Viens no mūsu puses zināmākajiem šāda servisa sniedzējām. Un nav pārāk tieši salīdzināms ar Transferwise, kas tomēr pamatā ir (tikai) naudas pārsūtīšanas serviss.

    13.09.2017 13:42

    nav mēģināts, tieši tā. un ieinteresēja, protams!
    TransferWise baigi ērts uzņēmuma rēķinus piegādātājiem USD/GBP/JPY maksāt.

    KKTK
    13.09.2017 22:15

    Tad jāsalīdzina ar N26.com

    Andrius Biceika
    14.09.2017 20:08
    Reply to  KKTK

    Exactly, these are all great and innovative products. Happy to see that Latvians are finding true alternatives to high-street banks and their high fees. As mentioned in the previous comment, Revolut not only provides (apart of limitation of large ATM withdrawals) all of what they provide, but also adds these additional features:

    i) multi-currency accounts (you can of course hold EUR, but also GBP, USD, CAD, SGD and other 10+ currencies)
    ii) interbank exchange rate (instead of MasterCard wholesale rate of 0.3% like)
    iii) seamless split bill function (handy when paying for lunch and getting paid by colleagues in seconds instead of days or weeks)
    iv) design awards winning UX
    v) some other features like topping up instantly and free via your bank’s debit card instead of SEPA EUR transfer (which takes time and cost you money)

    If anyone has any other questions about Revolut – feel free to get in touch! We have big plans in Latvia – there’s a lot of new features that we’ll be launching as well as translating app and website (when we reach 50k users in the country, which we hope will happen within 3-6 months).

    Janis Bojars
    15.09.2017 14:12

    Transferwise – ir domāts nevis pirkumiem, bet wire trasfer (banku transaction alternatīva) Ar Transferwise var ļoti ietaupīt uz banku komisijas maksu. (ja veic transaction ārpus EU valstis. Piemērs: Krievija, ASV, Jaunzelande, Šveice, Kanāda, Austrālija, Dienvidkoreja). Ar transferwise nevar veikt pirkumus Online veikalos ;)

    Andrius Biceika
    17.09.2017 00:00
    Reply to  Janis Bojars

    Exactly, with Revolut you can do everything what you can do with TW, but everything is free:)

    Janis Bojars
    17.09.2017 22:11

    Yes. It is true, but you must manage your finance very very often – let’s say almost every day ;)

    Kangarooo
    04.11.2017 15:03
    Reply to  Janis Bojars

    Do dat wit dat Revolt, lol. 🐸💯

    13.09.2017 13:25

    šitiem “wanna-be” ar Rīgas adresi nemaz neizdodas piereģistrēties aplikācijā!

    Andrius Biceika
    17.09.2017 00:01

    What was the problem? Let me know and I will help immediately

    17.09.2017 15:20

    nebuvo imanoma užregistruoti apie 5-6 kartu. klaida, klaida… pa papildomo informacijos kokia klaida. darbut pašto indekso formatas, dabut “č” i pavardis.
    Dabar viskas padarytas, bet buvo nelengvai…

    Kristaps Skutelis
    17.09.2017 15:29

    Paga, stop! Vai nu latviski, vai angliski.

    Andrius Biceika
    17.09.2017 15:41

    Gints, supratau – darkart atsiprasau, kad buvo nelengva. Po truputi taisome visas tokia situacijas, kad nepasikartotu. Mes esame dar jauni (2 metai ir tik beveik milijonas vartotoju). Visko pasitaiko..

    Kristaps Skutelis
    17.09.2017 15:51

    Hey, guys! Stop it or I will ban both of you :D Latvian or English please so that we can understand.

    17.09.2017 16:00

    Kristaps – viskas gerai ;)
    izstāstīju, ka 5-6 reizes neizdevās reģistrēties. diemžēl sistēma nedod sīkāku info par kļūdas iemeslu – latviešu burts uzvārdā, indeksa formāts vai cits. beigās “metodom tyka” izdevās, un reģistrācija veiksmīga. tā ka pētīsim jaunās iespējas.

    Kristaps Skutelis
    17.09.2017 16:04

    Paldies! :)

    24.09.2017 00:02

    Labas, Andrius!
    some questions:
    1) Can use Revolut fully on my computer?
    At the moment in browser it only suggest “Get the app”… I cant see how I can log in. Or this is working only on my phone app?
    2) Company accounts.
    USD transfer from LV company to Canadian company possible?
    just realized TransferWise does not support such a transfer.

    Kangarooo
    04.11.2017 15:05

    aha, lol, gugl trenslejt +/- but anderstuņdable 😋 okej 👍 ool iz fiksed 😀

    oldschool zerolemon fan
    13.09.2017 13:34

    Revolut soli vērtēju pozitīvi. Jau laiciņu sekoju līdzi viņu attīstībai. Un pašreiz mani secinājumi ir tādi: “uz papīra” viss tas, ko viņi piedāvā izskatās SUPER labi un inovatīvi, bet ja paseko līdzi viņu forumam un cilvēku atsauksmēm – tad nu ir tā kā ir… respektīvi, izskatās, ka viņiem hroniski nepietiek cilvēku supportam, un problēmas tiek risinātas ĻOTI lēni (dienas, nedēļas, mēneši). Cilvēki sūdzas par daudzām un dažādām problēmām kartes lietošanā… Iesākumā tā nebija !

    Galvenais Revolut pielietojums manā skatījumā (ja pakalpojums neko nemaksā) ir skaidras naudas bezmaksas izņemšana no ATM ārzemēs ar revolut piedāvāto MasterCard Debit karti. Jā, pašreiz limits ir jau samazināts līdz diezgan smieklīgam (agrāk tāds nebija), bet nu tomēr.

    Ja Revolut grib, lai es kā klients ikdienā pirkumiem savā valstī izmantotu viņu Prepaid MasterCard Debit karti, tad tur ir jābūt kādam “bonusam”, lai man tas būtu izdevīgi. Pašreiz tādu nav.

    Kristaps Skutelis
    13.09.2017 13:39

    Jā, mēs ar kolēģiem Revolut pamatā tieši tā arī izmantojam – kā rezerves karti ārzemju braucieniem un izmantošanai šaubīgos bankomātos/termināļos. Ja nu kaut kas iet greizi, karte bloķējama no mobilās aplikācijas.

    Janis Bojars
    13.09.2017 16:33

    Izskatās ka tas Revolut ir noderīga karte…. …tā ir MASTERCARD? VISA?

    Lapsinieks
    13.09.2017 16:34
    Reply to  Janis Bojars

    Amex

    oldschool zerolemon fan
    13.09.2017 18:56
    Reply to  Lapsinieks

    Musinātājs :)

    Lapsinieks
    13.09.2017 19:46

    es domāju – bildē tak var redzēt, kas pa karti, ibio

    digitalk
    13.09.2017 22:07
    Reply to  Lapsinieks

    to var arī izlasīt rakstā: Turklāt, ar bezkontakta norēķinu karti “MasterCard” būs iesējams norēķināties 120 dažādās valūtās visā pasaulē.
    tiesa viņi grib to kaut kur iesēt…

    geksis
    13.09.2017 14:35

    Ātri pārskrēju pāri šim rakstam (īpaši neiedziļinoties) un nepamanīju neko jaunu, it īpaši, ja runa ir par to, kas minēts 4. atkāpē.

    geksis
    13.09.2017 14:49
    Reply to  geksis
    Karl
    13.09.2017 14:55

    Tieši nesen pasūtīju karti caur līdzīgu servisu, no N26. Palasoties googles plašumos, N26 atzinu par labāku variantu pār Revolut. Paskatīsies, kā būs praksē ceļojot.

    oldschool zerolemon fan
    13.09.2017 19:33
    Reply to  Karl

    N26 arī esmu papētījis un jāatzīst, ka viņu piedāvājums specifiskām lietām (piemēram naudas ņemšanai ārzemēs) arī ir piemērots. Bet kā vienmēr nelikos mierā un sāku pētīt atsauksmes. Vācu valodā rakstošos mēdijos diemžēl atradu darvas karoti – īsumā , esot bijis drošības skandāls, kur “white hacker” cilvēks publiski esot pierādījis, ka viņu aplikācija nav droša, ka var darīt darbības ar citu cilvēku naudu, bet N26 uz to nekādi nav atreaģējis un pateicis, ka viss mums ir OK.

    Lietas, kas man patīk N26:
    1) 5x mēnesī naudas izņemšana eur zonas ATM bez maksas.
    2) konkurētspējīgs valūtas maiņas procents, izņemot naudu no ATM citur pasaulē (kur nav euro).
    3) “īsta” mastercard debit karte (bez kaut kādiem tur “prepaid” variantiem”.

    Lietas, kas man nepatīk:
    1) Jau minētais drošības skandāls
    2) Lai lietotu citā valstī atrodošas bankas karti kā pamata karti, ja pati “banka” faktiski pieejama tikai virtuāli – tik liela drošības sajūta man nav.
    3) Ja palasa vietējo celakaja.lv forumu, tur ir pat 1 vietējais lietotājs, kas viņus sauc par krāpniekiem un ir iesūdzējis tiesā (detaļas par savu lietu gan neatklāj, jo lieta esot procesā).
    4) Iespējams “čakars” ar kartes verifikāciju – viņi to prasa darīt caur webkameru?

    Karl
    13.09.2017 19:56

    Par Tevis minēto 3.punktu biju dzirdējis.
    Verifikācijai vajag pasi un caur aplikāciju telefonā ~5min laikā sabildēs Tevi visādos rakursos, lai pārbaudītu identitāti.
    Pati karte atnāca apmēram 4-5dienu laikā.
    Revolutam, ja nemaldos, bija jāieskaita 10eur pirms kartes pasūtīšanas, N26 var papildināt arī pēc tam un karte atnāk par brīvu. No Swed uz kartes kontu komisija standarta 36 centi.
    Nekur nebija minēts, bet arī n26 ir bezkontaktu.
    Patestēšu ar nelielām summām ceļojumos un ikdienā un tad jau manīs.

    Andrius Biceika
    14.09.2017 19:53
    Reply to  Karl

    Hello guys, a healthy discussion on which of these innovative and modern solutions are better. There’s just no clear answer of course. Everyone decide for themselves. For the sake of clarity, I can just add that on top of their services, Revolut adds the following:
    i) multi-currency accounts (you can of course hold EUR, but also GBP, USD, CAD, SGD and other 10+ currencies)
    ii) interbank exchange rate (instead of MasterCard wholesale rate of 0.3% like)
    iii) seamless split bill function (handy when paying for lunch and getting paid by colleagues in seconds instead of days or weeks)
    iv) design awards winning UX
    v) some other features like topping up instantly and free via your bank’s debit card instead of SEPA EUR transfer (which takes time and cost you money)

    Overall: there’s enough space for everyone. Banks are just out of the game for long time anyway…

    09.01.2018 18:52

    Labas, Andrius!
    Why Revolut is not making Web-platform?
    In APP it is really “painful” and from the 5th-6th attempt to make a top-up.
    While Nordea/Luminor was rather easy, with Swedbank security system it not always opens nicely…
    i was rejected top-up almost 10x, and only later that night succeeded.

    Edmunds Folkmanis
    13.09.2017 14:58

    Bankām joprojām paliek viņu galvenais “bonuss” – hipotekārie un citi kredīti ar normālām procentu likmēm. Norēķinu debetkarti tā bieži vien piemet klāt par velti, un skatīties uz Revolut ir jēga tikai ļoti specifiskos gadījumos, jo vairums Revolut labumu ir arī vecajām bankām.
    Kas attiecas uz ienākumu slēpšanu, kas vairumam varētu šķist galvenais ieguvums, lai gan skaļi nav izteikts, tad uz to var īpaši necerēt, jo arī ārvalstu bankām ir jāziņo mūsu VID par kontu atlikumiem (kartes nauda tāpat tiks glabāta kādā no bankām).

    Andrius Biceika
    14.09.2017 19:50

    Hi Edmunds, you’re right that for some people (still) a regular bank account is a must mainly because of “additional” services like mortgages or investment tools. However, almost 10% of all Revolut users in the Baltics have decided to receive their salary into their Revolut account (via a unique EUR IBAN) and enjoy totally free domestic and international transfers as well as fee-free card purchases. We will also add additional products to Latvian market i.e. investment, insurance, airport lounges, hotel upgrades, savings accounts and more. This way, you will be able to smoothly switch from your regular bank to an alternative where you can finally control money and not overpay in high bank fees. All the best, I hope you enjoy Revolut and send us a message if you have any questions or further concerns!

    Arturs
    18.09.2017 22:11

    bet kā ir ar N26, kas nav oficiāli Latvijā, arī jāziņo mūsu VID ?

    Edmunds Folkmanis
    19.09.2017 12:38
    Reply to  Arturs

    Protams! Tā vienošanās par ziņošanu ir starptautiska, lielāka pat par ES. Cik nu skrupulozi katras valsts katra banka to izpildīs, tas ir cits jautājums.

    Kārkliņš Aigars
    27.09.2017 23:28

    Bet vai nebūtu pareizi N26 vai tam pašam Revolut pirms sniegt VID kaut kādu informāciju par mūsu kontu stāvokli, vaicāt pēc mūsu piekrišanas tam. Varbut es nepiekrītu tam, ka tada info tiek sniegta…

    Critical Thinker
    26.04.2018 16:02

    sorry par komentu vecā rakstā, bet ja nu kāds pēta šitos zvērus.
    mazāk vajag lasīt vecas grāmatas par bankas noslēpumutā jau katrs naudas mazgātājs varētu ‘nepiekrist’…

    Dzintars
    13.09.2017 15:24

    Tieši aizvakar pastkastītē saņēmu savu Revolut karti. Jāsaka, ka atsūtīja diezgan ātri (06.09. pasūtīta, 12.09.piegādāta). 6€ par piegādi? Ok! 250€ limits gadā (jā, ne mēnesī) ir smieklīgs. Var, protams, piepirkt Premium opcijas par €7.99 mēnesī vai €82 gadā, bet tas, ko par šo Premium saņem, nav to vērts. 2x lielāks limits? Veseli 500€ gadā!! Phe… Ok, paspēlēšos, bet šaubos, ka šī karte ieņems pastāvīgu vietu manā makā.

    oldschool zerolemon fan
    13.09.2017 15:36
    Reply to  Dzintars

    Dzintar, vai vari, lūdzu ielikt kaut kur tīklā savas revolut foto gan no priekšas, gan no aizmugurues (protams aizklājot vārdu uzvārdu, kartes numuru un CVC kodu).

    Gribas redzēt, kāda tā karte reāli izskatās pašreiz. Vai ir uzraksts “Prepaid debit” ? Vai tikai “Debit” ?

    Dzintars
    13.09.2017 15:53

    Karte pašlaik mājās. Vakarpusē papētīšu sīkāk.

    Kristaps Skutelis
    13.09.2017 15:55

    Manējai ir PREPAID.

    oldschool zerolemon fan
    13.09.2017 18:53

    Uz kādu termiņu karte derīga? 3 gadi vai mazāk.

    Kristaps Skutelis
    14.09.2017 08:00

    Mana 3.

    Andrius Biceika
    14.09.2017 19:43

    Yes, 3 years

    Bibis
    13.09.2017 16:03
    Reply to  Dzintars

    Bullshit! Man ir pamata karte (jau vairāk kā gadu) un limits ir 6000 EUR mēnesī, pēc tam jau nāk fee.

    oldschool zerolemon fan
    13.09.2017 16:27
    Reply to  Bibis

    Man liekas, tu bišķi jauc. Gribi teikt, ka ar savu karti vari izņemt 6k EUR mēnesī vari izņemt no JEBKURA atm pasaulē bez maksas ? (neskaitot iespējamās maksas, ko uzliek atm vietējie operatori)?

    Bibis
    13.09.2017 17:05

    Ja runa ir par ATM, tad pamata kontam tie ir 200 EUR bez maksas mēnesī (!!), nevis gadā, ko Dzintars saka.

    Dzintars
    13.09.2017 18:42
    Reply to  Bibis

    Neko es nejaucu. Lūk, screenshot no aplikācijas.comment image

    Dzintars
    13.09.2017 19:02
    Reply to  Dzintars

    Ok. Pēc kartes verifikācijas limitu pacēla uz 15000€ gadā.

    Bibis
    13.09.2017 19:04
    Reply to  Dzintars

    Tas ir tikai naudas limits, pēc kura Tev būs jāverificē sava identitāte (UK or EU likumi), tas arī viss. Pēc tam šis limits pieaug uz 15 000 EUR gadā. Nu lasīt taču arī mācamies, viss taču Tavā ekrānšāviņā rakstīts. :))

    Dzintars
    13.09.2017 19:12
    Reply to  Bibis

    Tu par kaut kādiem 6000€ mēnesī rakstīji vai arī es neesmu iemācījies lasīt? ;)

    Bibis
    13.09.2017 19:31
    Reply to  Dzintars

    6K ir transakcijās bez pievienotā procenta. Pačeko iestatījumos, visu atradīsi. :)

    Andrius Biceika
    14.09.2017 19:43
    Reply to  Bibis

    Hi, I think the guys below have answered how it truly is. When it comes to currency exchange zero mark-up limit per month – it’s 5000 EUR / month, but this is just for FX-related transactions whereas EUR-EUR or any other same currency transactions or purchases are more than 5k.
    When it comes to ID or ‘source of funds’ verification, we’re just asking to upload to us a proof of where you’re getting your funds. If you do that, the limit can be increased to as much as needed e.g. 500,000 EUR or more.

    I hope that helps, but let me know if you have any additional questions.

    Piens
    13.09.2017 22:32
    Reply to  Dzintars

    Sveicināti. Izmantoju Revolut jau vairāk kā gadu. Pašam ir Premium konts (lielāks limits naudas izņemšanai ATM) + 5 turbo transferi bezmaksas katru mēnesi (kuri bankā maksā 5€ gabalā).
    Ir vēl daudz un dažādu fīču, bet labākais un jaunākais ir tas, ka ir arī EUR/GBP IBAN konti, tagad arī algu saņemu uz sava Revolut konta.
    Ir melnā, Revolut premium karte, ir bezkontakta maksājumu atbalsts (līdz 10€).
    Var mainīt PIN kad vien ienāk prātā, var noslēgt aplikācijā magnētisko joslu, bezkontakta pakalpojumus, pirkumus ārpus LV, atslēgt e-veikalu maksājumus.

    Ļoti daudz izmantoju ceļojot. Tā pati Polija – ja lej pilnu bāku ar degvielu, katru reizi sanāca ietaupīt 3-5€ tikai par valūtas konvertāciju vien.

    Andrius Biceika
    14.09.2017 19:37
    Reply to  Piens

    Thanks Dzintars for your loyalty – you’re exactly the type of customers we’re after. The ones which say no to high bank fees whether making domestic or international money movements. Good luck and just let us know if you have any questions or concerns!

    Janis Strubergs
    14.09.2017 11:22
    Reply to  Dzintars

    Kas pa sviestu “250 EUR gādā”, tā ir summa mēnesī. Es Revolut lietoju jau kopš marta. Problēmu nav bijis.

    Andrius Biceika
    14.09.2017 19:38

    Great example that nowadays you can totally avoid cash. I’ve haven’t touched cash for more than a year now (…my wife hates to leaves tips…)

    Kārkliņš Aigars
    28.09.2017 09:46

    Jāni, bet tur ir skaidri rakstīs, ka 250Euro/year Tas ir bugs vai kas ?

    Janis Strubergs
    28.09.2017 09:53

    Par kuru limitu ir runa? Ja par uzpildi, tad pildi cik gribi. Aplikācija pieprasa lai pie uzpildes tiktu ievadīts 4 ciparu kods kāds redzams tavas bankas izrakstā.

    Kārkliņš Aigars
    28.09.2017 10:01

    TopUp limits neverificētam lietotājam ir 250Eur gadā.

    Janis Strubergs
    28.09.2017 10:02

    OK. Piedošanu! Par to neko nezinu. Man nav problēmas verificēties.

    Andrius Biceika
    14.09.2017 19:46
    Reply to  Dzintars

    Hi Dzintars, one time delivery fee of 6Eur can be recovered by a single travel (or just first few days) to a non-EUR country since you will be saving 1-3% on all the purchases that you will be making. When it comes to ATM withdrawals – why do people need cash still..?

    oldschool zerolemon fan
    15.09.2017 12:42

    Cash is king in Asia!!! (except maybe in South Korea)

    Kārkliņš Aigars
    27.09.2017 23:23
    Reply to  Dzintars

    Weststein prepaid card ir 250€ limits mēnesī kā neverificētam lietotājam. Kartes izgatavošana maksā 9.99€

    Kārkliņš Aigars
    28.09.2017 09:39
    Reply to  Dzintars

    Dzintar, vai zini kādu prepaid credit card, kuru ir iespējams vairāk par 250Eiro mēnesī uzpildīt ? Interesē tieši neverificētam variantam…

    Janis Bojars
    13.09.2017 16:40

    Es tā arī nesapratu vai tā ir debit card, vai arī tā ir credit card… :(

    Skābene
    13.09.2017 16:55
    Reply to  Janis Bojars

    Kā teiktu auto nomā- uzspraud uz nagliņas šito karti! :)

    oldschool zerolemon fan
    13.09.2017 18:51
    Reply to  Janis Bojars

    Debit. Pietam, jaunāka izlaiduma kartes diemžēl skaitās, laikam, kā prepaid debit. Nezinu nianses, ar ko tas būtu sliktāk kā parasta debit, bet fakts tāds, ka ne visur to prepaid ņem pretī (palasot revolut forumā atsauksmes tā var saprast).

    Andrius Biceika
    14.09.2017 19:34

    It’s a MasterCard debit. There are more relevant questions regarding our Revolut MasterCard answered here https://revolut.com/lt/faq#what-type-of-card-is-my-revolut-card

    Janis Bojars
    15.09.2017 13:12

    Es šaubos ka to MASTERCARD debit visur pieņem… :( …ne visiem tirgotājiem patīk debit cards ;)

    oldschool zerolemon fan
    15.09.2017 14:37
    Reply to  Janis Bojars

    Nu es jau saku, ka ir nianses. Ir MasterCard Debit. Un ir MasterCard Prepaid Debit. Latvijā bankas izmanto MasterCard Debit. Ar ko reāli atšķiras “Prepaid” – nav skaidrs. Bet ir skaidrs, ka “prepaid” tirgotājiem nepatīk vairāk nekā parastā “debit” (tas secināms pēc ierakstiem revolut forumā).

    Ja runājam tikai par debit vs credit pielietojumu Latvijā – tad manuprāt tirgotājiem gan labāk patīk debit, jo par to jāmaksā mazāks % bankai.

    Janis Bojars
    15.09.2017 15:53

    Prepaid – tev pašam tos EUR tur kaut kā jāiemaksā sākumā… (vai tas jāizdara Tavam draugam, radiniekam) Ar to arī pēc būtības atšķiras :)

    oldschool zerolemon fan
    15.09.2017 16:19
    Reply to  Janis Bojars

    Nu es saprotu, ko tulkojumā nozīmē “prepaid”, bet pēc būtības arī parastā Debit ir “prepaid”. Jo ja tev nebūs kontā nauda, neko iztērēt nevarēsi (pieņemot, ka nav overdrafta). Līdz ar to reāli ar ko viņas atškiras – HVZ.

    Viesturs
    14.09.2017 16:13

    Galvenā atšķirība no bankām – Revolut bankrota gadījumā paliksiet ar garu degunu.

    Lapsinieks
    18.09.2017 22:58

    bet jautājums palika neatbildēts: Kas notiek, ja Revolut bankrotē.

    Andrius Biceika
    18.09.2017 23:46
    Reply to  Lapsinieks

    Under our current Electronic Money Institution (EMI) licence, we not only cannot ‘touch’ our users’ money (unlike banks, which take people’s deposits and lend it to others), but also have to keep them in segregated bank accounts and safeguarded which means in an unlikely event of Revolut or / and our bank partner(s) going bankrupt, our users will receive their money back (unlike with banks where they only would receive 100k Eur, which falls under the deposit insurance scheme). We have many cases from Snoras and Ukio bankas bankruptcy in the country with people and businesses losing everything which was more than 100k Eur.

    oldschool zerolemon fan
    14.09.2017 22:50

    Aizmirsu piebilst vēl 1 lietu, kas man nepatīk/nepārleicina esošajā Revolut sistēmā – tas, ka supports paredzēts tikai caur aplikāciju (izklausās neērti un nepraktiski) un facebook (neizmantoju un netaisos izmantot nekad). Nu un vēl ir it kā nosacīts supports revolut forumā, bet bieži vien ilgi (dienas, nedēļas?) jāgaida.

    Gribu supportu tradicionālajā e-pastā ! Vai arī lai Revolut veidotu ticketu sistēmu accountu veidā, kas pieejama caur web kā tas ir daudziem normāliem. servisiem.

    Andrius Biceika
    17.09.2017 00:06

    Thanks for the feedback.

    09.01.2018 20:39

    Uztaisiet salīdzinājumu starp Revolut un Swedbank visām izmaksu pozīcijām un iespējām. Lai nav tikai plusi Revolutam, bet parādiet tabulas veidā izmaksas un, kas kuram labāks. Savādāk grūti saprast vai sales pitch vai tiešām, kas izdevīgs.

    Juris Purchiks
    19.07.2018 11:21
    Reply to  AndrisB

    Swedene stučī VIDam , Revolut pagaidām nestučī…

    Reklāma