Nordea ir radījusi jaunu mobilo bankas pakalpojumu lietotni, kas piedāvā ērtāku un lietotājam draudzīgu pakalpojumu izmantošanu jebkurā vietā un laikā. Lietotne jau ir pieejama kā bezmaksas atjauninājums Apple App Store un Google Play lietotņu veikalos.

Mobilā lietotne ar savu gaumīgo dizainu un plašo rīku klāstu ir vēl viens solis uz priekšu un lielisks piemērs daudzajiem ieguvumiem, ko klientiem, jo īpaši finanšu sektorā, piedāvā arvien mūsdienīgākās inovācijas.

“Jaunā mobilā lietotne ir produkts, ko mēs visi esam gaidījuši. Apvienojumā ar jauno autentifikācijas metožu sniegtajām iespējām tā uzlabos klienta ikdienas dzīvi. Lietotne ir labi izstrādāta, viegli lietojama un pats galvenais – ļoti droša,” saka Jānis Paksis, Digitālo bankas produktu pakalpojumu attīstības daļas vadītājs Baltijas valstīs.

Nordea mobilo lietotni ieviesa 2012. gadā un tās popularitāte ar katru gadu pastāvīgi pieaug – līdz šim Baltijā sasniegtas 100 000 lejupielādes. Tagad lietotne ir sasniegusi jaunu attīstības līmeni un piedāvā klientiem lieliskas, jaunas un uzlabotas funkcijas:

  • dizains. Jaunā lietotne ir izveidota, ņemot vērā jaunākās dizaina tendences. Autorizēšanās funkcija ir vizuāli ļoti askētiska un rūpīgi pārdomāta, bet izvēlne ļauj ātri un viegli piekļūt svarīgākajiem bankas pakalpojumiem, piemēram, konta un kartes atlikumam, maksājumiem, aizņēmumiem un līzingam, bankomātu un Klientu apkalpošanas centru kartei u.c.;
  • filtrēšanas funkcija. Filtrēšanas funkcija jaunajā bankomātu un Klientu apkalpošanas centru kartē ļauj atrast tuvākos bankomātus, ļaujot meklēt pēc skaidras naudas iemaksas un izmaksas iespējām bankomātos, kā arī pēc bankomātu darba laika;
  • ērtāka komunikācija ar banku. Klients var nosūtīt drošu vēstuli, piezvanīt vai sazināties ar banku, izmantojot Skype.

  

Papildus minētajiem atjauninājumiem jaunā Nordea mobilā lietotne saglabās citas svarīgas funkcijas, piemēram, piekļuvi valūtas maiņas kalkulatoram, nozares jaunumiem un valodas uzstādījumiem.

Jaunā Nordea mobilā lietotne ir pieejama Apple App Store un Google Play lietotņu veikalos bez maksas. Mobilajai bankai var piekļūt arī no citām ierīcēm, izmantojot interneta pārlūkprogrammu un apmeklējot šo lapu: mobile.nordea.lv.

Jaunā mobilā lietotne ir saskaņota arī ar Nordea nesen ieviestajiem jaunākās paaudzes autentifikācijas rīkiem – Nordea kodu lietotni un jauno Kodu kalkulatoru – no 1. aprīļa šie autentifikācijas līdzekļi būs obligāti visiem internetbankas un mobilās bankas klientiem.

Pastāsti citiem:
  • Skābene

    SEB bankai gan vēl lietotne un internetbanka no pagājušā gadsimta!

    • Būs arī SEB jauna internetbanka.

    • Emīls Dārziņš

      SEB solīja visu sistēmu mainīt februāra beigās – marta sākumā

  • Mārtiņš Vācietis

    Interesanti novērojumi man sanāca ar Nordea app! Tikko pirms pāris dienām testēju uz Android un slēdzoties pie internetbankas ar kodu lietotni, pēc lietotāja numura atveras kodu lietotne, es ievadu kodu, tas apstiprinās un kodu lietotne aizveras, paverot ceļu pie bankas app.
    IPhone 7 šis viss apstājas pie kodu lietotnes koda ievadīšanas un apstiprināšanas, tālāk pašam jāveic pārslēgšanās uz bankas app! Varbūt var to šeit nokomentēt bankas pārstāvji?

    • Skābene

      Tur tāpat viss ir skaidrs, jāmet ābolu ārā un jāņem kārtīgs Andris! :)

    • Lapsinieks

      varbūt jāpakrata, līdzīgi kā swedam, lai var atlikumu redzēt? :D

    • Jānis

      Process uz iOS neapstājas – jānospiež atpakaļ uz “Nordea” (kreisā augšējā stūrī) un nokļūsi atpakaļ uz bankas app, kur viss notiks.
      iOS pagaidām šī darbība jāveic manuāli. Drīzumā tas būs automātiski arī iOS.

  • Artūrs

    Man neiepatikās uzreiz jo galvenais nav mainījies – tikai portrait, uz planšetes nav lietojama!