web analytics

Tolders – kad mums likās, ka atlaižu aplikāciju ēra ir galā

Jaunākie raksti

ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3060 Ti OC videokartes apskats

Jaunās GeForce 30 Series videokartes Nvidia prezentēja vēl pagājušā gada septembra pašā sākumā, pagājis pusgads, un jaunumi joprojām nav...

Vai saules paneļi uz jumta atmaksājas? Pieredzē dalās Jānis Kronbergs

Klāt pavasaris un daudzi jau labprāt tīksmīgi pasildās saulītē, pirms sākusies īstā sauļošanās sezona. Taču daži saules gaismu izbauda...

ASUS TUF GAMING Radeon RX 6800 videokartes apskats

Ja centrālo procesoru jomā AMD dažos pēdējos gados uzrāda iespaidīgu sniegumu un nu jau Intel vairs nav vienīgā procesoru...

“Twitter” lietotāji varētu tikt pie iespējas atsaukt savus tvītus

Mikroblogošanas vietne "Twitter" drīzumā varētu piedāvāt jaunu funkciju, kas attiecas tieši uz tvītošanu. Proti, šobrīd tiek testēta "Undo Send"...

Alphabet strādā pie valkājamas ierīces, kas skaļā vidē pastiprinās noteiktas skaņas

Uzņēmums Alphabet, kas Google mātes kompānija, strādā pie īpašas valkājamās ierīces, kuras mērķis ir uztvert noteiktas skaņas skaļā vidē,...

Latvijas tirgum radīta unikāla mobilā aplikācija “Tolders” kā ikdienas palīgs, kas vienuviet apkopo populārāko veikalu un internetveikalu zīmolu īpašos piedāvājumus un akcijas. Mobilā aplikācija jau šobrīd vienuviet apvieno teju 60 populārāko zīmolu. Aplikācijas izstrādē ieguldīts 2 gadu programmēšanas un vadības darbs. Aplikācija radīta, lai ļautu pircējiem vienuviet atrast īpašos un akciju piedāvājumus no veikaliem un internetveikaliem Latvijā. Vairs nav nepieciešams izskatīt visu internetu. Lejupielādējot mobilo aplikāciju “Tolders”, iespējams vienkopus atrast arī īpaši izdevīgus piedāvājumus ar iespēju atrast īpašus atlaižu kodus ar kuriem preces var iegādāties par nekur citur neatrodamām cenām gan internetveikalos, gan fiziskos veikalos.

Pircējiem ir iespēja atzīmēt sev interesējošās preču kategorijas un pēc tām lietotne piemeklē un piedāvā attiecīgo kategoriju preces pēc interesēm. Lietotnē ir iespēja saņemt paziņojumus un tādā veidā nepalaist garām kādu īpašu vai akcijas piedāvājumu no iecienīta veikala vai preču kategorijas. “Pie aplikācijas strādājām divus gadus. Aplikācijas ideja radās no problēmas, ar kuru bieži paši saskaramies – ir ļoti daudz veikalu un internetveikalu, informācijas apjoms ir pārsātināts un cilvēkam ir jāpatērē ļoti daudz laika, lai atrastu to, ko vēlas un par labu, atbilstošu cenu,” stāsta “Tolders” idejas autors un SIA “Appmill” valdes loceklis Reinis Miljons, kuram šī nav pirmā pieredze mobilās lietotnes radīšanā Latvijā. Kā stāsta mobilās aplikācijas autors, darbs un gūtā pieredze pie pirmās mobilās aplikācijas “Riga Original”, kas paredzēta tūristiem, bet nu jau guvusi arī vietējo iedzīvotāju atzinību, ļoti noderējusi “Tolders” izstrādes un iedzīvināšanas procesā.

Veikaliem un internetveikaliem “Tolders” ir iespēja piedāvāt savas preces cilvēkiem kuri jau ir izrādījuši un atzīmējuši interesi par noteiktu preču kategoriju vai veikalu. Līdz ar to veikali sasniedz ļoti precīzu potenciālo pircēju auditoriju. Kā uzskata “Tolders” veidotājs, šādā veidā iegūst abas puses: tiek atvieglota iepirkšanās pircējiem – nav “jāpārmeklē” viss internets, lai atrastu interesējošo preci, jo ar mobilo aplikāciju preces burtiski atrod meklētāju. Savukārt veikalam tā ir iespēja bez liekas minēšanas piedāvāt savas preces pircējiem, kuriem tās patiešām interesē.

“Ja cilvēks regulāri iegādājas sporta uzturu, viņam ir iespēja piesekot šai kategorijai mobilajā aplikācijā un saņemt aktuālos un jaunos akciju piedāvājumus. Kā arī aplikācijā jau tagad ir un būs pieejamas unikālas atlaides ar “Tolders” atlaižu kodiem, kas nav pieejamas nekur citur. Iespēja piedāvāt klientam tikai viņam interesējošās preces ir būtisks ieguvums arī veikaliem, kas šādi var efektīvāk izmantot savus resursus, daudz mērķtiecīgāk sasniegt savu klientu, un nostiprināt to lojalitāti zīmolam,” mobilās aplikācijas funkcionalitāti skaidro R. Miljons. Šobrīd izvietot informāciju aplikācijā veikali var bez maksas, taču ar laiku plānots ieviest arī maksas pakalpojumus, kas veikaliem sniegtu papildu opcijas.

“Katram veikaliem ir savs profils, pieejams ērti no jebkuras pārlūk programmas kurā ir iespēja pievienot vairākus satura redaktorus ar dažāda līmeņa pieeju veikala profilam, pievienot preces, rediģēt tās, pievienot veikalus un veikt visas nepieciešamās darbības. Kad būsim sasnieguši 10 000 lietotājus, tad piedāvāsim dažādas papildus funkcijas, ko veikali varēs izmantot, lai vēl efektīgāk, precīzāk un ātrāk sasniegtu pircējus,” attīstības plānus iezīmē R. Miljons. Jaunā aplikācija piedāvā preces jau teju no 60 zīmolu veikaliem, arvien paplašinot sadarbības partneru un piedāvājuma loku. Šobrīd “Tolders” apvieno preces no tādiem veikaliem kā Debenhams, The Body Shop, Jahonts, Burusports, AlanDeko, Nike, Skibox, Or mēbeles, Queen Lingerie, Boards.lv, Brain Games, Branchess, Esmilukafiju.lv, Fielmann, Dr.lensor, Visionexpress, Optio, Alk Outlet, Spirits & Wine, E Alko, Drinks & Drinks, Latvijas Balzāms, Eirovīns, Valmiermuiža, Labietis, Cēsu alus, Zero Sports Outlet, Sportland, Sunlux, Tire Shop, Minikid, Liluu, Pingas un citiem. “Tolders” aplikāciju šobrīd izmanto jau vairāk nekā 1500 lietotāju visā Latvijā.

Aplikāciju pēc SIA “Appmill” pasūtījuma izstrādājis SIA “Cube mobile” un mobilā aplikācija bez maksas ir pieejama Apple un Android viedtālruņu lietotājiem.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: