Latvijas sabiedrība “Inbox.lv” par mīlētāko pašmāju radīto zīmolu ir atzinusi jau sesto gadu pēc kārtas, vakar tika paziņots kompāniju “DDB Consulting”, “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un “Kapitāls” kopīgi veidotajā “Mīlētāko zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā.
“Šis mums ir ļoti svarīgs novērtējums, jo zīmola vērtību veido zīmolam lojālo patērētāju skaits sabiedrībā. Stabila pirmā vieta starp Latvijas zīmoliem liecina, ka esam iemantojuši mūsu lietotāju uzticību un darbs, ko ieguldām gan personiskā komunikācijā ar lietotājiem par “Inbox.lv” drošības jautājumiem, gan tehnoloģiskās inovācijas, ko attīstām, sniedzot ar vien jaunus vai uzlabotus pakalpojumus, ir novērtēts,” atzinīgi pauž SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.
Par mīlētākajiem zīmoliem šogad atzīti „Google”, Inbox.lv” un „Facebook”. Kopumā “Inbox.lv” topā ir bijis iekļauts kopš 2006. gada, savukārt uzvaras gājienu sācis 2011. gadā, kopš kura ik gadu nemainīgi ieņēmis pirmo vietu starp Latvijā radītiem zīmoliem. Kā informē A. Griķis, pozitīvais rezultāts būs arī labs atspēriena punkts īpašām “Inbox.lv” pārmaiņām, kurām uzņēmums briedis 15 gadu garumā. Jau drīzumā pārsteigumu sagaidīs visi zīmola cienītāji, taču, kas tieši gaidāms, A.Griķis pagaidām patur noslēpumā.
Andris Griķis norāda, ka kvalitatīvi produkti un pakalpojumi ir visu sasniegumu pamatā, tomēr ilgtermiņā uzņēmumam, kas plāno izaugsmi, ir jābūt arī sociāli atbildīgam un jāiesaistās sabiedrības atbalstā. Tā vasaras beigās realizēta labdarības akcija “Mans 1. septembris”, kuras ietvaros 100 radošākos jaunos talantus “Inbox.lv” apbalvojis ar stilīgiem skolēnu komplektiem. Savukārt septembra sākumā viss “Inbox.lv” kolektīvs izgājis militārās apmācības kursu Ādažu poligonā.
Atbilstoši uzņēmuma statistikai pēdējo divu gadu laikā ir ievērojami – par 41% – pieaugusi “Inbox.lv” mobilo lietotņu auditorija, kas 2015. gada decembrī sasniedza 130 000 lietotāju. Jau ilgus gadus “Inbox.lv” ir arī apmeklētākais Latvijas interneta resurss, ar dienas auditoriju vidēji 590 000 lietotāju dienā, apsteidzot “Youtube”.
“Mīlētāko zīmolu tops” tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido “DDB Consulting”, “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un “Kapitāls”.
tak nav 1. aprīlis
Pievienojos par 1.aprīli. Starp citu : cik maksā šāds rezultāts?
Tas jājautā DDB un citiem topa rīkotājiem.
Kursoram arī būtu iespēja uzrīkot šādu topu un pēc tam izsūtīt preses relīzes. Peļņas iespēja.
Aha, darīt mums nav ko!
man liekas es vēl guļu…
Pilnīgie idiņi ar to zīmolu mīlēšanu.
Es, piemēram, regulāri iepērkos Depo, bet zīmolu vienkārši ienīstu apnicīgo radio reklāmu dēļ.
Atceros, pirms pāris gadiem visidati.elvē vai kaut kas tamlīdzīgs
man piedāvāja aptauju par zīmoliem. Detaļas neatceros, bet galvenie
jautājumi: 1) piedāvāts saraksts ar kādiem pārdesmit zīmoliem – kurus no
tiem jūs pazīstat?, 2) no pazīstamajiem – kuru pakalpojumus/preces
izmantojāt pēdējā gadā, 3) no pazīstamajiem/izmantotajiem – kāpēc jūs
mīlat šo zīmolu? Garš variantu saraksts, bet atbilžu varianti “man tas
ir vienaldzīgs” vai “ziniet, es to ienīstu” vai pat vienkārši “nezinu,
grūti pateikt” nemaz nebija. Tā, lūk rodas tie “mīlētākie” zīmoli.
nu, tas pats kas slavenie 86% – uzzīmēt var jebkādus procentus
Es arī iepērkos šad tad depo, bet reklāmas tiešām kaitinošas :)
Zīmolu mīlēšana ir pilnīgs sviests. Piekrītu par Depo reklāmām – tās ir pretīgi uzbāzīgas. Pats veikals pa laikam tiek izmantots, tur biežāk var ātrāk atrast šo to no mājas remontam vajadzīgā, kas citur ir grūtāk atrodams.
nu, nez. man mp3 pleijerī nekādas reklāmas nav manītas :P
Ko? Rīgas Satiksme nav mīlētākais zīmols? Vairāk patīkamu braucienu!
Praktiski neizmantoju Rīgas Satiksmi. Un arī nemīlu pēc attieksmes pret cilvēku, kurš vēlu vakarā ieradies no ārzemēm, tiek ar visu koferi izsēdināts no tramvaja pļavas vidū tikai tāpēc, ka pie rokas nav skaidrās naudas, ko samaksāt par biļeti. Būtu labāk ieviesuši ar karti maksājamos biļešu aparātus arī pārējā sabtransportā, ne tikai jaunajos tramvajos, kuri nebrauc tur, kur man vajag.
es gar to biļešomātu minūtes piecas nocīnījos, kamēr iebraucu kur, kas un kāpēc. domāju, ka varētu mierīgi pie tā veģetēt līdz brauciena beigām tā arī biļeti nenopērkot un kontrolieriem rādīt lielas, nevainīgas acis ;)