Web Analytics
More
    Reklāma

    Par Latvijas mīlētāko pašmāju zīmolu jau sesto gadu atzīts Inbox.lv

    Jaunākie raksti

    Latvijas sabiedrība “Inbox.lv” par mīlētāko pašmāju radīto zīmolu ir atzinusi jau sesto gadu pēc kārtas, vakar tika paziņots kompāniju “DDB Consulting”, “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un “Kapitāls” kopīgi veidotajā “Mīlētāko zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā.

    “Šis mums ir ļoti svarīgs novērtējums, jo zīmola vērtību veido zīmolam lojālo patērētāju skaits sabiedrībā. Stabila pirmā vieta starp Latvijas zīmoliem liecina, ka esam iemantojuši mūsu lietotāju uzticību un darbs, ko ieguldām gan personiskā komunikācijā ar lietotājiem par “Inbox.lv” drošības jautājumiem, gan tehnoloģiskās inovācijas, ko attīstām, sniedzot ar vien jaunus vai uzlabotus pakalpojumus, ir novērtēts,” atzinīgi pauž SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

    Reklāma

    Par mīlētākajiem zīmoliem šogad atzīti „Google”, Inbox.lv” un „Facebook”. Kopumā “Inbox.lv” topā ir bijis iekļauts kopš 2006. gada, savukārt uzvaras gājienu sācis 2011. gadā, kopš kura ik gadu nemainīgi ieņēmis pirmo vietu starp Latvijā radītiem zīmoliem. Kā informē A. Griķis, pozitīvais rezultāts būs arī labs atspēriena punkts īpašām “Inbox.lv” pārmaiņām, kurām uzņēmums briedis 15 gadu garumā. Jau drīzumā pārsteigumu sagaidīs visi zīmola cienītāji, taču, kas tieši gaidāms, A.Griķis pagaidām patur noslēpumā.

    Andris Griķis norāda, ka kvalitatīvi produkti un pakalpojumi ir visu sasniegumu pamatā, tomēr ilgtermiņā uzņēmumam, kas plāno izaugsmi, ir jābūt arī sociāli atbildīgam un jāiesaistās sabiedrības atbalstā. Tā vasaras beigās realizēta labdarības akcija “Mans 1. septembris”, kuras ietvaros 100 radošākos jaunos talantus “Inbox.lv” apbalvojis ar stilīgiem skolēnu komplektiem. Savukārt septembra sākumā viss “Inbox.lv” kolektīvs izgājis militārās apmācības kursu Ādažu poligonā.

    Atbilstoši uzņēmuma statistikai pēdējo divu gadu laikā ir ievērojami – par 41% – pieaugusi “Inbox.lv” mobilo lietotņu auditorija, kas 2015. gada decembrī sasniedza 130 000 lietotāju. Jau ilgus gadus “Inbox.lv” ir arī apmeklētākais Latvijas interneta resurss, ar dienas auditoriju vidēji 590 000 lietotāju dienā, apsteidzot “Youtube”.

    “Mīlētāko zīmolu tops” tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido “DDB Consulting”, “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un “Kapitāls”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    re-mix
    23.09.2016 12:41

    tak nav 1. aprīlis

    Deace Duck
    23.09.2016 14:09
    Reply to  re-mix

    Pievienojos par 1.aprīli. Starp citu : cik maksā šāds rezultāts?

    23.09.2016 14:24
    Reply to  Deace Duck

    Tas jājautā DDB un citiem topa rīkotājiem.

    romaxsoft
    23.09.2016 15:49

    Kursoram arī būtu iespēja uzrīkot šādu topu un pēc tam izsūtīt preses relīzes. Peļņas iespēja.

    23.09.2016 17:33
    Reply to  romaxsoft

    Aha, darīt mums nav ko!

    :-)
    24.09.2016 18:17

    man liekas es vēl guļu…

    Nelabojams
    24.09.2016 18:48

    Pilnīgie idiņi ar to zīmolu mīlēšanu.

    Es, piemēram, regulāri iepērkos Depo, bet zīmolu vienkārši ienīstu apnicīgo radio reklāmu dēļ.

    Atceros, pirms pāris gadiem visidati.elvē vai kaut kas tamlīdzīgs
    man piedāvāja aptauju par zīmoliem. Detaļas neatceros, bet galvenie
    jautājumi: 1) piedāvāts saraksts ar kādiem pārdesmit zīmoliem – kurus no
    tiem jūs pazīstat?, 2) no pazīstamajiem – kuru pakalpojumus/preces
    izmantojāt pēdējā gadā, 3) no pazīstamajiem/izmantotajiem – kāpēc jūs
    mīlat šo zīmolu? Garš variantu saraksts, bet atbilžu varianti “man tas
    ir vienaldzīgs” vai “ziniet, es to ienīstu” vai pat vienkārši “nezinu,
    grūti pateikt” nemaz nebija. Tā, lūk rodas tie “mīlētākie” zīmoli.

    x
    24.09.2016 19:34
    Reply to  Nelabojams

    nu, tas pats kas slavenie 86% – uzzīmēt var jebkādus procentus

    davfreim
    24.09.2016 22:42
    Reply to  Nelabojams

    Es arī iepērkos šad tad depo, bet reklāmas tiešām kaitinošas :)

    Krotow
    26.09.2016 14:20
    Reply to  Nelabojams

    Zīmolu mīlēšana ir pilnīgs sviests. Piekrītu par Depo reklāmām – tās ir pretīgi uzbāzīgas. Pats veikals pa laikam tiek izmantots, tur biežāk var ātrāk atrast šo to no mājas remontam vajadzīgā, kas citur ir grūtāk atrodams.

    digitalk
    26.09.2016 19:29
    Reply to  Nelabojams

    nu, nez. man mp3 pleijerī nekādas reklāmas nav manītas :P

    davfreim
    24.09.2016 22:43

    Ko? Rīgas Satiksme nav mīlētākais zīmols? Vairāk patīkamu braucienu!

    Krotow
    26.09.2016 14:18
    Reply to  davfreim

    Praktiski neizmantoju Rīgas Satiksmi. Un arī nemīlu pēc attieksmes pret cilvēku, kurš vēlu vakarā ieradies no ārzemēm, tiek ar visu koferi izsēdināts no tramvaja pļavas vidū tikai tāpēc, ka pie rokas nav skaidrās naudas, ko samaksāt par biļeti. Būtu labāk ieviesuši ar karti maksājamos biļešu aparātus arī pārējā sabtransportā, ne tikai jaunajos tramvajos, kuri nebrauc tur, kur man vajag.

    digitalk
    26.09.2016 19:34
    Reply to  Krotow

    es gar to biļešomātu minūtes piecas nocīnījos, kamēr iebraucu kur, kas un kāpēc. domāju, ka varētu mierīgi pie tā veģetēt līdz brauciena beigām tā arī biļeti nenopērkot un kontrolieriem rādīt lielas, nevainīgas acis ;)

    Reklāma