Web Analytics
More
    Reklāma

    Par Latvijas mīlētāko pašmāju zīmolu jau septīto gadu atzīts “Inbox.lv”

    Jaunākie raksti

    Jau septīto gadu pēc kārtas Latvijas sabiedrība par mīlētāko pašmāju radīto zīmolu atzinusi “Inbox.lv”.

    Kā skaidro topa veidotāji, zīmola vērtību sabiedrībā nosaka pēc lojālo patērētāju skaita, apskatot divus rādītājus – plānotā iegāde un emocionālā piesaiste. Īpaši tiek apskatīti un izvērtēti trīs klientu uzticamību ietekmējoši faktori – unikalitāte, kvalitāte un izdevīgums.

    Reklāma

    “Pārliecinošā sabiedrības lojalitāte mūsu produktiem ir dzinulis turpināt iesākto, radīt arvien jaunus produktus un nepārstāt vienot savējos lielām lietām. Esam gandarīti, ka vairākus gadus pēc kārtas tiekam atzīti par mīlētāko pašmāju zīmolu. Ļoti gribētos cerēt, ka šī veiksmes stāsta pamatā arī ir pieminētie kritēriji – produktu unikalitāte, kvalitāte un izdevīgums. Un, protams, pamatu pamatos ir  mūsu portāla lietotāji, kurus mēs sirsnīgi gribētu saukt par savējiem, ” saka SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

    Kopumā “Inbox.lv” topā ir bijis iekļauts no 2006. gada, savukārt uzvaras gājienu sācis 2011. gadā, kopš kura ik gadu nemainīgi ieņēmis pirmo vietu starp Latvijā radītiem zīmoliem.

    Pēdējā gada laikā “Inbox.lv” ir nācis klajā ar pašiem un auditorijai būtiskām pārmaiņām – ievērojami uzlabots un modernizēts pats portāls, izstrādāts jauns logo valsts karoga krāsās, kas, iespējams, veicinājis vietnes cienītāju emocionālo piesaisti. Kā otra lojalitāti attīstoša panākumu atslēga varētu būt pašmāju talantiem sniegtais atbalsts – aizvadīts vēl viens Kannu Lauvu festivāls, kur pamanīta arī Latvijas komanda, pamatskolēniem sarūpētas skolas somas un atklāti viņu unikālie talanti, atbalstīti sportisti u.c.

    Par iedzīvotāju lojalitāti “Inbox.lv” liecina arī konstanti pieaugošā mobilo lietotņu auditorija – tā šā gada jūlijā pieaugusi par vairāk nekā 30 000 lietotāju, sasniedzot 304 000. Salīdzinājumam 2016. gada jūlijā tie bija 271 000 lietotāji.

    “Mīlētāko zīmolu tops” tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido “DDB Consulting”, “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un “Kapitāls”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    29.09.2017 16:33

    Paši izdomā konkursu paši sevi apvalvo? :D

    Skābene
    29.09.2017 16:37

    Man šis zīmols asociējas tikai ar kaitinošām uznirstošo logu reklāmām! :)

    Lapsinieks
    29.09.2017 16:50

    “ienīstākais, bet lietotākais” – tas būtu tuvāk realitātei.

    un vienīgais iemesls, ka uztaisīt 1.x lietojamu epasta kontu, lai ss nogrūstu kādu figņu, ir bikiņ ātrāk nekā gmail.

    Falks
    02.10.2017 08:40
    Reply to  Lapsinieks

    nesen atklāju https://10minutemail.com ļoti rekomendēju, vajag email, dabūsi email :)
    nu labi ss lakam 10min būs par īsu.

    Lapsinieks
    02.10.2017 13:02
    Reply to  Falks

    labs. bet 10 minūtes tomēr bikiņ par maz…

    Krotow
    29.09.2017 22:34

    Kan kopš nulles gadu beigām šis portāls asociējas ar reti uzmācīgām reklāmām un vietu, kura bez AdBlock nav lietojama. Nu labi – Delfi pēdējā laikā reklāmu uzbāzīguma sakarā inboksi sāk iedzīt. Pamata jēga viņiem – vieta, kur izveidot nosacīti anonīmu pastkasti reģistrācijai pr0na serveros u.tml.

    https://www.youtube.com/watch?v=98YjgdObISQ

    Wecan
    30.09.2017 12:53

    Diršana! Apmeklējums tam saitam ir tikai tādēļ, ka ikvienam ir vajadzīgs epasts sīkumiem, lai netiktu piesārņota vajadzīgā/personiskā epasta adrese ar lieku drazu.
    Vēlos atdzīt, ka spamam inbox ir ļoti noderīgs, paldies tā turēt !

    Reklāma